34.

5.5K 225 24
                                    

'Sydney! Kom eens!' riep mam. Het is nu Maart en ik ben morgen jarig!!!

Ik liep naar beneden waar mam me blij aankeek. 'Ga maar naar buiten' zei ze. Ik opende voordeur en gilde.

Pov Liam

Ik was mijn auto aan het wassen toen ik Sydney hoorde gillen. Ik keek door het hek heen en zag Sydney enthousiast gillen.

Pov Sydney

'Sydneeeeeeeeyyyyy!!!!!!!!' gilde mijn vriendinnen. Ik sprong in de armen van Kennedy, Ben en Maia en liet ze niet los. 'Mag ik ook een knuffel?' vroeg Noah (beste vriend everrr). Ik liet Kennedy, Ben en Maia los en sprong in de armen van Noah. Hij tilde me op en ik sloeg mijn armen en benen om hem heen. Noah sloeg zijn armen om mij heen en knuffelde me terug.

'Wat doen jullie hier?' vroeg ik blij. 'Je word 18 Syd, dat wouden we niet missen dus hadden we ons ingeschreven voor een uitwisselingsprogramma' antwoorde Kennedy. Noah had me nog steeds vast. Ik gilde nog een keer blij en Kennedy en Maia sprongen ook tegen ons aan.

Pov Liam

'Lieverd wil je even de ovenschaal van de buren terugbrengen?' vroeg mijn moeder. Ik legde de spons terug in de emmer en pakte de schaal.

Ik belde aan en Sydney's moeder (Roselynn) deed open. Ik zag Sydney een jongen knuffelen. 'Dankje Liam, wil je misschien gedag zeggen tegen de vrienden van Sydney?' zei Roselynn. 'Euhmm ja hoor' zei ik ongemakkelijk en ik liep naar Sydney. Ze lachte en liet de jongen los. Blond haar, groene ogen, licht gespierd en goed gekleed. Ik mocht hem niet.

'Hé' zei ik ongemakkelijk. In mijn ooghoek zag ik 4 mensen in hun zwembad en realiseerde me nu pas dat Sydney in een bikini stond. De jongen stond in alleen een zwembroek. Ik liet mijn ogen over het lichaam van Sydney glijden.

Pov Sydney

Ik zag Liam kijken en floot. 'Ben je klaar met staren? Wat doe je hier?' vroeg ik geïrriteerd. 'Ik wou hoi zeggen' antwoorde hij. In mijn ooghoek zag ik Noah die net uit het zwembad was geklommen naar mij toe lopen en me oppakken.

Pov Liam

Die jongen pakte haar op. Er ging een golf van jaloezie door me heen. 'Nee Noah pleazzzzz!!' gilde Sydney blij. De jongen droeg haar naar buiten en gooide haar in het zwembad waarna ze een gil slaakte.
De jongen draaide zich om en schudde mijn hand. 'Noah, vriend van Sydney. Heb je misschien zin om ook mee te zwemmen?' zei de jongen met een glimlach. 'Nee, dat wilt hij niet!' riep Sydney vanaf het zwembad. 'Toe Syd!! Hij is knahap' zei het meisje met het zwarte haar. 'Toe Sydddd' smeekte het meisje met blond haar. Er zat nog een jongen in het zwembad die een arm sloeg om het blonde meisje.

Sydney zuchtte en ging weer onder water. 'Nee hoeft niet, Sydney en ik hebben niet zo'n goede vriendschap momenteel' zei ik. 'Maar het was geen vraag cutie, ik ben Maia btw' zei het meisje met het zwarte haar lachend. Sydney kwam weer boven water en zwom naar de kant. Ze trok zichzelf op en gaat op de rand zitten. 'Maia jij valt op elke jongen die er goed uitziet. Alleen deze ziet er van binnen rottig uit' zei Sydney terwijl ze het water uit haar haren kneep. 'Dat mag jij vinden Sydney' zuchtte ik. Ze stond op en trok me mee. 'Ik ga even de ze jongen escorteren' zei ze en pakte ondertussen een handdoek.

'Wie zijn dat?' vroeg ik terwijl ze me de deur uit probeerd te werken. 'Mijn vrienden uit Australië, ik heb ze al meer dan een half jaar niet gezien en ze komen voor mijn verjaardag morgen' antwoorde Sydney en ze duwde de deur dicht.

Ik liep nog om het huis om en hoorde ze nog even praten. 'Wie was dat?' vroeg Maia. 'Mijn ex, hij houd nog van me maar ik ben zo gefrustreerd en koppig om het toe te geven' antwoorde Sydney.

A/N

Ik wil jullie twee dingen laten zien waar ik de afgelopen dagen hard aan heb gewerkt

Ik wil jullie twee dingen laten zien waar ik de afgelopen dagen hard aan heb gewerkt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze artwork en nog vele meerdere kan je op mijn Deviantart vinden: Sunshineartbyme

Deze artwork en nog vele meerdere kan je op mijn Deviantart vinden: Sunshineartbyme

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

                  Rey portret

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny


Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu