Pov Sydney
Ik probeerde van hem weg te komen maar hij bleef dichterbij komen. Ik dook in elkaar en schermde me van hem af. Ik voelde ineens een hand op mijn schouder en ik slaakte een gil. 'Laat me los Liam!!! Doe me geen pijn!!!' gilde ik bang.
Pov Liam
Ze was echt bang van me geworden, ze was helemaal in elkaar gedoken. Zo kwetsbaar. Ik hoefde haar niet meer in bed, dit werd beslist geen
one-night-stand. 'Sydney ik sweer dat ik je geen pijn wil doen' zei ik. Ze keekt me aan, haar gezicht was verborgen in haar haren. Ik schoof naar haar toe en opende haar gordijnen. Ze had nog steeds tranen in haar ogen. Ze was nog steeds bang maar ze luisterde tenmiste. 'Wat als ik jouw vanmiddag meeneem om te schaatsen, mijn vader heeft veel sportgelegenheden in Amerika en ik kan ons erin loodsen' stelde ik voor. Ze werd rood. 'I-ik kan niet s-schaatsen' kwam er stotterend uit. Ik lachte. 'Meen je dat?' vroeg ik. 'In Australië is het te warm om te schaatsen, ik kan daarom niet schaatsen' zei ze zacht.Ze draaide zich nu naar mij toe. 'Mag ik het je leren?' vroeg ik wiebelend met mijn wenkbrauwen. 'Hou op!' zei ze lachend. 'Waarmee?' vroeg ik lachend. 'Met die badboyact, ik kan zien dat je gewoon aardig bent. Anders had je allang seks met me gehad als ik in je badboyact was getrapt. Maar dat doe ik niet dus stoppen' ratelde ze door. 'Hoe wist je dat ik seks met je wou?' vroeg ik verward. Ze lachte en schudde met haar hoofd. Haar gelach was zo schattig. 'Omdat ik dat kon zien op de manier waarop je naar me kijkt' antwoorde ze.
Pov Sydney
Hij keek voor zich uit. Hij wist dat ik gelijk had en ik was bang voor wat hij nu zou zeggen. 'Jij bent de eerste die me doorheeft' zei hij na een lange periode van stilte. 'Dus wat nu?' vroeg ik. 'Gaan we schaatsen vanmiddag?' vroeg Liam. 'Vooruit' zuchtte ik.
'En voor de volgende uitdaging zullen jullie een elektrische gitaar battle doen, dus wie wil eerst?' zei de leraar.
Ik stak mijn hand omhoog.
Pov Liam
Sydney stak gewoon nonchalant haar hand omhoog. Ze durft echt! 'En wie wil je uitdagen Sydney?' vroeg de leraar. Ze tikte met haar vinger op haar lip wat best wel schattig is. 'Ik kies dé badboy' zegt ze met een nadruk op de e. 'Liam kom maar' zei de leraar. Ik stond op en liep het podium op.
Sydney werd een roze gitaar aangeboden. 'Meneer ik wil die zwarte' zegt ze met een grijns. Ze kreeg gewoon haar fucking zin!
Ik begon te spelen. Ze liep een rondje om mee heen en begon zelf te spelen. Hoe snel haar vingers over de snaren gingen was ongelooflijk. Ze speelde geweldig ik begon hetzelfde te doen. 'Stop maar' zei de leraar na ongeveer een minuut of twee. 'Jullie zijn allebei geweldig dus ik denk dat gelijkspel het eerlijkst is, jullie twee mogen gaan' zei de leraar. We knikte en liepen weg.
'Gelijkspel?!' zei ik verbaasd. We zaten in de aula want dat mocht als je geen les had. Sydney was iets te eten halen dus ik moest nu bedenken wat ik moest doen.
Pov Sydney
'Dat wordt dan $5,82 dollar' zei de kantinedame. Ik gaf het geld en pakte mijn salade en smoothie. Liam zat ergens mee, het was van zijn gezicht af te lezen.
'En hoe gaan we dit oplossen?' vroeg ik. 'Jij gaat mij zoenen' zei Liam. 'En wat heb ik daar aan?' vroeg ik. 'Dan mag jij mijn collegejack' antwoorde Liam. 'Ik hoef je jack niet' zei ik. 'Maar wat krijg ik dan?' vroeg Liam met een pruillipje. 'Als ik je zoen hou je dan op?' vroeg ik. Liam knikte enthousiast. Ik was van plan hem toch niet te zoenen. Ik wenkte dat hij dichterbij moest komen. Zodra onze lippen nog een paar centimeter van elkaar waren verwijderd pakte ik een stuk sla en duwde het in zijn gezicht.
'Sydney!! WTF!!' zei hij boos. Ik lachte hem uit. 'Je vind het leuk hé' zuchtte Liam. Ik knikte. 'Ik krijg nog wel mijn kus' zei hij vastberaden en hij pakte me vast. Ik voelde hoe ik begon te blozen en probeerde weg te kijken. Hij duwde mijn hoofd terug en ik voelde zijn zachte lippen op de mijne.
Pov Liam
Ze kuste terug. Ze had zachte lippen die me helemaal in katzwijm brachten. Ze opende haar mond een beetje en ik liet mijn tong in haar glijden. Zodra ik haar tong aanraak stopt ze even maar herpakt zich niet veel later. Deze chick kan geweldig zoenen!
Ik denk een stap verder te gaan en aan haar truitje te trekken. Ze stopt abrupt en kijkt me aan. 'Ik wil niet een van je afdankertjes zijn' zegt ze zacht. 'Sorry ik dacht dat je het wou' zei ik. 'Ik zoende je alleen omdat je er om bleef zeuren. En nu je hebt gekregen wat je wilt besef ik dat je nog steeds hetzelfde bent' zei Sydney zacht. Ze staat op en loopt weg naar de volgende les.
Fack mijn leven
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...