23.

6.5K 261 15
                                    

Pov Sydney

Als ik niet snel actie ondernam dan zou het tot een gevecht uitlopen. Ik pakte Liam bij zijn pols en trok hem terug. Liam was stukke sterker en wring zich los. 'Liam stop!' gilde ik boos. Liam draaide zich met een schrok om en keek me geschrokken aan. 'Kijk nu heb ik je aandacht!' riep ik gefrustreerd. 'Jij gaat mee met mij naar de les en jij' ik wees naar Levi 'gaat met die vieze grijns een eind opzouten!' riep ik. 'Dat is flauw' zei Levi grijnzend. 'Net als je kop!' kaatste ik terug en ik trok Liam mee.

'Waar sloeg dat op!?' riep ik boos naar Liam. 'Ik wilde je beschermen' antwoorde Liam. Ik legde mijn handen op zijn wangen. 'Met vechten los je niks op' zei ik en we legde onze voorhoofden tegen elkaar. 'Het spijt me' zuchtte Liam. 'Geeft niks, kom we moeten naar gym' zei ik. Liam gaf me nog een kus op mijn wang en liep weg.

'Problemen in Liamland?' vroeg Skyler. Ik knikte. 'Nieuwe badboy, nieuwe problemen. En dat Liam zo jaloers en territoriaal word bevalt me niet' antwoorde ik. Ik trok het shirt over mijn hoofd en trok het omlaag. Mijn haar deed ik in een staart net als Skyler. 'Jongens zijn beschermend of hun vriendinnen of zusjes. Liam houd zielsveel van je en hij wil je beschermen' zei Skyler. Ik gaf haar een knuffel en we liepen naar binnen. De jongens waren aan het voetballen en de barbies waren aan het klagen. Skyler en ik liepen naar de kast en gingen er op zitten. 'Gewonnen!!! Jullie mogen zandhappen!!' riep Liam ineens.

Pov Liam

De jongens keken teleurgesteld omdat ze hadden verloren. Ik zag dat Sydney er al was en gooide een bal naar haar. Kennelijk kwam hij hard aan want ze slaakte een gil en viel van de kast af terwijl ze Skyler met zich meetrok. Er lag een grote mat achter dus ze was veilig. Ze kwam overeind en keek me met spleetoogjes aan. 'Ik zou maar gaan rennen Liam' zei ze en ze rende naar me toe.

Ik rende weg want ik wist niet wat ze ging doen. Sydney was een stuk sneller want ze had op atletiek gezeten en ze sprong op mijn rug. Ze begon met haar handen mijn haar door de war te doen. 'Ik ben nu heel bang schatje' zei ik lachend. Ze klom verder mijn rug op en hing over mijn schouder. 'Zou ik ook maar zijn Ashton' lachte ze. Ik pakte haar vast en trok haar van mijn schouder af en pakte haar prinsessenstyle op. Boos sloeg ze haar armen over elkaar en ik droeg haar naar de kast waarna ik haar neerzet.

'Ben je boos op me?' vroeg ik met een pruillipje. 'Als je niet zo knap of lief was had ik je allang weer in je jodeliehihoezak getrapt' antwoorde ze terwijl ze in kleermakerszit ging zitten. Ineens duwde ze me omver met haar handen en ik trok haar mee. Ze slaakte een korte gil en viel op mijn borst. 'Hé Liam laat Syd heel asjeblieft?' vroeg Skyler. 'Ik kan niks beloven Skyler, als je vriendin niet zo irritant is misschien' antwoorde ik lachend. Sydney rolde met haar ogen en rolde ook meteen van me af. Dat deed ze omdat de gymles begon.

'De jongens tegen de meisjes trefbal, jullie kennen de regels dus go!' riep de leraar. Ik pakte snel een bal en verachte dat die Levi in mij team zat. Ik gooide Claire af die meteen begon te gillen. 'Als zij af is dat zijn wij ook af!' gilde Samantha en ze trok Jennifer mee naar de bank. Sydney, Sam en Skyler waren nog over. Skyler gooide een bal en ze raakte Daniel. Sam maakte een vangbal en Max was af. Sydney gooide richting mij maar ik ontweek hem. 'Ik dacht dat je me geen pijn wou doen!' riep ik. 'Bij trefbal is het anders!' riep ze terug en ze stak haar tong uit. Weer gooide ze een bal naar me en deze keer was ik wel af.

Pov Sydney

Levi en ik waren als laatste over. Hij had alle ballen dus ik was ten dode opgeschreven. Levi gooide een bal en ik dook weg met een koprol. Iets wat totaal niet gepland was maar per ongeluk gingen. Een bal kwam een paar centimeter van me af voorbij en ik slaakte een gil. Ik wierp een blik op de bank en zag Liam grijnzen. Ik pakte een bal en gooide hem "zogenaamd" naar Levi. Als de sukkel die hij was ontweek hij hem en ik gooide hem nu wel. Hij kwam tegen zijn gezicht aan. 'Gewonnen!!!!' juichte ik blij. Skyler en Sam kwamen gillend op me af en tilde me op. 'Gewonnen gewonnen gewonnen!!!' riepen we blij. De jongens keken ons onsportief aan maar het maakte niks uit. Ik wierp nog een blik op Levi die pijnlijk over zijn kaak wreef.

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu