Ik had tijd nodig om het te verwerken toen ik wist waarom. 'Je hebt je seks gekregen hé?' vroeg ik. Liam keek me spijtig aan. 'Vieze klootzak!!!' schreeuwde ik over het plein. Ik voelde tranen in mijn ogen prikken dus draaide ik me om en fietste weg. 1 gouden tip: badboys gebruiken je voor seks en niet meer. Wordt nooit verliefd op ze.
Thuis liet ik de tranen in vrije loop en stormde de trap op. Ik rende mijn kamer in en dook in mijn bed waar ik meteen begon te huilen. 'Sydney' zuchtte Skyler. Ze kwam naast me liggen en begon me te troosten. 'Het komt wel goed Syd' suste me. 'H-hij h-heeft me ge-gebruikt voor facking s-s-seks' stotterde ik. 'Zullen we anders beneden een film kijken? Met Ben&Jerry's en oreo's?' vroeg Skyler. Ik knikte. 'Ik trek eerst even iets anders aan' snikte ik. Skyler knuffelde me even en daarna liep ze weg.
Mijn haar deed ik in een rommelige knot en ik deed een joggingbroek en topje met vest aan. Ik liep mijn kamer uit en ging naar beneden.
'Paper Towns?'. 'Nee'. 'The fault in our stars?'. 'Nee'. 'The notebook?'. 'Ieuww nee'. 'Wat dan?'. 'Deadpool'.
Skyler zette Deadpool aan toen de bel ging. 'Ik ga wel' zei Skyler ze stond op en keek verder. 'Liam wat doe jij hier!!!' hoorde ik Skyler overdreven en aanspoorend zeggen. Shit!!!. Wat nu? Verstoppen? Nee dat is te kort. Fack er die fack fack. Wat moet ik doen?Pov Liam
'Mag ik erdoorheen Skyler?' vroeg ik rustig. 'Wat denk je zelf? Ze heeft een gebroken hart Liam' zei Skyler. Ik liep langs haar heen en liep naar de woonkamer want daar was geluid te horen.
Sydney zat op de bank met een bak Ben&Jerry's. 'Sydney? Ik wil met je praten' zei ik voorzichtig. 'Skyler hoorde jij een lama schijten?!' riep Sydney. Typisch Sydney, rare opmerkingen. 'Syd' zei ik terwijl ik voor haar ging staan. Ze schoof opzij waardoor ze de film verder kon kijken. Ik pakte de afstandsbediening en zette hem op pauze. 'Hé!' riep ze boos en ze ging op de bank staan. Ze was nu een stuk groter en intimiderender.
'Ken jij het lied Mascara van Megan Nicole?' vroeg ze toonloos. 'Ja, dat zong jij bij de finale' antwoorde ik. 'I'm not gonna waist anymore mascara on you' zei ze kil en ze duwde me weg. 'Sydney laat het me uitleggen' zei ik. 'Nee, ik wil jouw excuses niet te horen! Je hebt me gekwetst man. Je bent een enorme klootzak en je geeft alleen om je eigen wil. Ik wil dat je nu dit huis verlaat voordat ik iets ga doen waar ik spijt van ga krijgen' schreeuwde ze kwaad. Ze was serieus, nog serieuzer dan ik. Ik bleef toch staan. Waarom bleef ik slaan. Ineens voelde ik een harde klap tegen mijn gezicht aan die werd gevolgd door pijn. Ze had me geslagen en niet te zuinig ook. 'Sydney'. 'Ga weg' schreeuwde ze kwaad. 'Sydney asjeblieft'. 'Ga weg!!!!!!!!' gilde ze nu en ze viel huilend op de bank. Ik voelde ook tranen komen dus liep ik door. Ik hoorde haar hard huilen. Het was hartverscheurend om haar zo te zien en ik moest er ook om huilen. Ik was haar nu echt kwijt. Ik was mijn droommeisje kwijt.
A/N
Somige van jullie zullen zich afvragen waarom ik zoveel hoofdstukken in één keer heb gepost. Ik was op vakantie en ik had geen wifi dus ik had flink de tijd om te schrijven. Ik post dus dan de hoofdstukken die ik wilde posten voor twee weken. Ik heb namelijk examens en dan kan ik niet posten.
Laat weten wat je ervan vind en vertel het in de comments
Please stem
Follow
X Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...