Geen wekker...
Geen school...
Beste dag ooit want....
'HET IS MIJN VERJAARDAG!!!' roep ik blij. Ik had me al omgekleed en huppelde zingend naar beneden. 'PAP, MAM?!' roep ik zodra ik op de trap sta. 'FELIX?!' roep ik opnieuw. Weer geen antwoord.
Ik loop de keuken in en open de koelkast. 'Hé schoonheid'. Ik slaak een gil en verkoop diegene een stomp. 'Godsamme Sydney!' riep duidelijk de stem van Liam. Ik sloeg de deur dicht en keek naar Liam die pijnlijk over zijn schouder wrijft. 'Je hebt spieren dus je moet niet zeuren!' riep ik boos. 'Wat doe jij eigenlijk hier?' vroeg ik. 'Je moeder wou dat ik je gezelschap zou houden aangezien je alleen thuis bent. Maar wij gaan ook leuke dingen doen hoor!' antwoorde Liam.
Nou mammie bedankt!
Pov Liam
De vrolijkheid droop van haar gezicht. Of het was de haat. Idk.
'Maar ik heb ook een cadeautje voor je dus doe je ogen dicht' zei ik. 'Als je me kust dan ga ik je castreren Ashton' zei Sydney terwijl ze haar ogen dicht deed. Ik haalde een kettinkje uit mijn broekzak en deed hem om haar hals.
'Happy Birthday Syd' fluisterde ik in haar oor.
Sydney deed haar ogen open en greep meteen naar haar hals. Ze liep de keuken uit naar de hal want daar stond een gigantische spiegel.
'O mijn hemel' wist ze uit te brengen. Ze draait zich naar me toe en trekt me in een knuffel. 'Dankje' zei ze zacht. Ik trok me terug en trok haar mee. 'Liuum ik wil nog ontbijten!' riep Sydney. 'Ontbijt bij de Starbucks!' riep ze blij.Pov Sydney
'Vooruit dan maar' zuchtte Liam. 'Yaaayyy!' riep ik blij en ik gritste nog mijn tas mee.
We zaten nu in die Starbucks aan een tafeltje te wachten. Liam kwam met muffins en gaf er mij een. 'Koffie komt zo' zei Liam waarna ik een hap van mijn muffin nam.
'Hé ken ik jouw?' vroeg de jongen die de koffie bracht. 'Eeuhhhmm nee?' zei ik. 'Hier is mijn nummer schoonheid' zei de jongen en hij gaf me een briefje. De jongen knipoogt naar me en loopt weer weg.
'Omg he didn't' lachte ik. Liam zat de jongen nog boos na te kijken en zijn gezicht was like:😐😠😤. 'Is Liampje jaloers?' vroeg ik lachend. Liam keek me aan en ik gaf hem een knipoog. 'Hij blijft je aanstaren' zei Liam. 'Niet voor lang' zei ik en ik stond op.
'Ik weet dat je me aanstaarde en mijn vriend vind dat niet fijn dus nokken' zei ik tegen de jongen en loop weer weg.
Pov Liam
Sydney kwam met een glimlach terug en ging nonchalant zitten. 'Wat heb je gedaan?' zuchtte ik. 'Niks' zegt ze lachend en ze loopt lachend de Starbucks uit.
'Mag ik rijden?' vraagt Sydney met een grijns. 'Hoezo?' vroeg ik. 'Omdat ik jarig ben en omdat het een prachtige auto is' antwoorde ze lachend. 'Ik wil er iets voor terug' zei ik. Haar gezicht veranderde en ze liep weg. 'Sydney kom op!' riep ik. 'Ik ga niet vallen voor de badboyact!' riep ze terug. Ik liep naar haar toe en tilde haar op. 'Liaaammm!' gilde Sydney. Ik deed mijn hand voor haar mond. 'Mmmmmhhhhmmmm!' ze probeerde te schreeuwen maar ik zette haar in de berijdersstoel neer.
Pov Sydney
Boos sloeg ik mijn armen over mekaar. Liam stapte in en startte de auto. 'Ik haat je' zei ik. 'Je haat me niet' kaatste Liam terug. 'Jij gaat naar me luisteren Sydney. Of je het nu wil of niet' zei Liam streng. 'Neee dat doe ik niet' zei ik. 'Ik moest je van je moeder vermaken voor de dag. Accepteer het godverdomme en luister naar me!' riep Liam nu best wel boos. 'Ik haat je' zei ik. Liam pakte ruw mijn gezicht en bracht zijn gezicht dicht bij de mijne. 'Jij gaat naar me luisteren of ande...' ik onderbrak hem. 'Anders wat? Wat gaat de grote Liam Ashton de badboy van de school doen om mij mee te krijgen?' vroeg ik. Liam wou me kussen maar ik was hem voor. 'Ik castreer je als je me nu gaat kussen' zei ik. Liam trok zich terug en ik stapte uit.
A/N
Hoi iedereen nog een hoofdstuk vandaag. Ik ben wel bijna door mijn voorraad hoofdstukken. Maar verder wil ik nog zeggen dat ik iets nieuws heb ontdekt. Ik ben helemaal dol geworden op EOS lippenbalsem! Echt best wel onbelangrijk maar ja.
Blijf stemmen! Want we staan al #105 in Tienerfictie! Ik vben van plan toch een tweede deel te maken en die Sydney's Badboy: music to my hart te noemen. Meer hierover binnenkort.Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...