Pov Sydney
De adrenaline pompt door mijn aderen, mijn hart klopt razend snel. Ik frommel nog wat aan mijn jurkje. Zwart lijfje en een rode tutu als rok. Ik pakte de microfoon beet en zuchtte nog even heel diep. Ik was er klaar voor.
'HALLO LOS ANGELES!!!' riep ik door de microfoon.
{De volgende ochtend}
'Kom op Sydney nog één keer' zei mijn vader. 'Pap ik ben doodmoe en straks forceer ik mijn stem' zei ik in de microfoon. 'Ga anders maar slapen' zei mam. Ik knikte en legde de koptelefoon weg.
Ik loep de opnamestudio uit en mijn moeder loopt meteen naar me toe. 'Lieverd, ik heb de buren uitgenodigd om je weer te verwelkomen na paar maanden tournee te hebben gehad' zei mama enthousiast. Ik kreunde. 'Mam ik heb geen relatie met Liam meer' zuchtte ik.
Liam en ik waren nadat ik 3 weken weg was. We wouden vrienden blijven.
Ik strompelde naar de relaxkamer en ging liggen en trok een deken over me heen. Ik voelde al dat ik langzaam wef dompelde.
Pov Liam
'Liam!! Daniel!!! Kom we gaan naar Sydney!!!' riep mijn moeder. Ik zuchtte en strompelde naar beneden. 'Mam moet ik mee?' vroeg ik. 'Ja, je vind het vast leuk om Sydney weer te zien' antwoorde mijn moeder streng. Ik zuchtte en liep naar de auto.
'Roselyn, hoe is het met je?' vroeg mijn moeder. 'Goed, jongens jullie mogen Sydney begroeten. Ze is in de opnamestudio momenteel' zei Roselyn. Daniel trok me mee en we hoorde al de muziek.
'You, me, being on this mountaintop.
Feeling the freedom in our harts.
Not afraid, not scared.
Doing the things we loveFeeling every beautifull moment touching our harts' Sydney stopte en keek ons aan. Ze zei iets wat we niet konden verstaan en liep de opnamestudio uit.
'Daniel! Liam!' riep ze blij en ze sprong in onze armen.
Pov Sydney
Overweldigd door gevoelens sprong ik in hun armen en knuffelde ze stevig. 'Hai hoe is het?' vroeg ik blij. Ik liet ze weer los. 'Goed' antwoorde Daniel. Liam nam een beetje afstand naar ik was hem voor. 'Hi' zei ik voorzichtig. Liam glimlachte zwakjes en we omhelsde elkaar. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Stom dat het zo had moeten lopen' zuchtte ik.
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...