22.

4.3K 181 13
                                    

Pov Liam

Nerveus stond Sydney naast me. We stonden voor de opnamestudio waar alles misliep. 'Wil je dit wel?' vroeg ik. 'Als ik nu niet eigen keuzes maak kan het catastrofaal worden' antwoorde Sydney met een zwak glimlachje. 'Moet ik mee?' vroeg ik. 'Graag' antwoorde Sydney met een zwak glimlachje weer.

Geen flauw idee hoe Sydney hier niet kon verdwalen maar ze liep regelrecht naar het kantoor van de baas.

Pov Sydney

Nerveus klopte ik aan. Al snel kreeg ik antwoordt. 'Binnen!' klonk vanuit de andere kant. Ik stapte naar binnen en zei de moeilijkste 4 woorden. 'Ik stop met dit' perste ik met moeite uit mijn lippen. Mijn vader keek verbaasd op. 'Sydney dat bepaal jij niet' zei hij. Ik liep naar het bureau toe en leunde ertegen. 'Ja dat doe ik wel' zei ik.

Het was zo stil in dit kantoor. Het was om te snijden. De blikken die mijn vader en ik naar elkaar stuurde waren dodelijk. 'Tot vanavond' zei ik na een lange periode van stilte. Ik draaide me om en liep het kantoor uit.

'En nu?' vroeg Liam. 'Naar huis' zei ik.

~*~

Ik lag met Liam op mijn bed te knuffelen. Genietend van elkaar hoorde we een deur dichtslaan. 'SYDNEY!!!!!' schreeuwde mijn vader. Ik schoot met een ruk omhoog en bedacht me iets. 'Kom!' zei ik snel en ik trok ik Liam van bed en rende naar mijn kast.

Wat mijn ouders niet wisten dat er een geheime zolderkamer in zat. Ik opende de deuren van mijn inloopkast en trok Liam mee. Ik was bewust dat Liam zich afvroeg wat er ging gebeuren. Ik trok het luik open en er kwam een ladder naar beneden. 'Snel omhoog' siste ik. Ik klom razendsnel omhoog en Liam volgde. Net op tijd sloot ik alles want mijn vader kwam mijn kamer in.

'Holy shit' zei Liam. 'Sssstttt' siste ik. Ik wees naar beneden want daar hoorde we voetstappen. We kropen geluidloos verder het smalle gangetje uit en kwamen in een kleine ruimte. Gedecoreerd met kussens en dekens was het mijn verstopplek geworden. Ik ging liggen en Liam volgde mijn voorbeeld.

'Hoelang blijven we hier?' vroeg Liam. 'Zolang mijn vader nog steeds boos is' antwoorde ik. Liam keek me verbaasd aan en ik boog over hem. 'Waar waren we?' vroeg ik. Liam grijnsde en drukte zijn lippen op de mijne. Ik kuste terug en sloeg mijn rechterbeen over hem heen. Liam vroeg om toestemming die ik hem natuurlijk gaf en het kussen ging over naar zoenen. Liam stopte en keek me aan. 'Niet hier, niet nu' zei hij en ik zuchtte. Ik rolde van hem af en sloot mijn ogen. 'Ik snap dat je het wil, ik ook. Maar het is niet de juiste tijd' zei Liam. Ik draaide me naar hem en hij trok me dichter tegen zich aan. 'Ik besef me dat we nog 2 maanden school hebben' zei ik. 'En wat ga je doen? Ga je weer of blijf je?' vroeg Liam. 'Ik blijf' antwoorde ik.

A/N

Ik denk dat sommigen heel blij zullen zijn met Sydney's keuze. En wat vinden jullie van het ontslag dat Sydney nam?

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

En wat leren jullie van dit boek?

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu