Er gingen zoveel dingen door me heen. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik werd uit gedachte gehaald door Jenny. 'Gaat het?' vroeg ze zacht. 'N-nee' wist ik uit te brengen. Ik stond op en keek naar Felix. 'Sydney, asjeblieft' zei Felix. Ik schudde mijn hoofd en dook in in de zee. Ik zwom richting de plek waar onze spullen liggen en klom omhoog. Je kon alleen via het water en het erf komen dus ze konden me niet pakken.
Pov Liam
Ik keek naar Sydney die op een rots klom en haar handdoek pakte. Ik maakte me klaar om te duiken. 'Liam wat ga je doen?' vroeg Max. Het was al te laat want ik dook in de best wel koude zee. Ik kwam boven water en zwom naar de plek waar Sydney omhoog klom. Ik klom omhoog en zag dat Sydney niet doorhad dat ik achter haar stond. Ik pakte haar bij haar pols vast en ze draaide zich om. 'Laat me los' zei ze kil. 'Nee, jij gaat ons alles uitleggen' zei ik boos. 'Laat me los Liam!' gilde ze nu. 'Laat haar los!' riep een van de jongens. Ik verzwakte mijn greep en Sydney nam haar kans. Ze pakte haar spullen en rende weg.
Pov Sydney
Ik rende de boomgaard in en zag de wilg die aan het einde stond. Ik keek even naar achteren zag Liam steeds dichterbij komen. Ik struikelde en viel in het vochtige gras. Ik wou nog opstaan maar Liam had me vast. 'Laat me los!!' gilde ik. Liam had me opgepakt en ik begon te trappen met mijn voeten. Hij gaf geen kik en zette me vast tegen een appelboom. 'Laat me los!' gilde ik opnieuw. Ik voelde al tranen over mijn wangen stromen. 'Asjeblieft' piepte ik. Liam keek me gepijnigd aan en liet me los. Ik keek hem even aan en rende richting het huis.
Pov Liam
'Jullie moeten gaan, anders bellen we de politie' zei het meisje met het roze haar. 'Wij kunnen de politie bellen voor ontvoering' zei Felix. 'Kan niet, want Sydney heeft een officieel visum om hier te blijven. Ook heeft ze nog een Australisch paspoort' zei het meisje weer. Ze had ons beet. 'Mogen wij vanavond misschien kijken of we met haar kunnen praten?' vroeg ik. 'Kan niet, we gaan naar een muziekevenement in een dorp verderop' zei het meisje dat volgens mij Kennedy heet. 'Mogen wij mee?' vroeg Felix. 'Moet je zelf bepalen, maar je weet wat we hebben gezet. De dresscode is kleurijk' antwoorde Kennedy weer en ze liepen weg.
A/N
Weer een heftig hoofdstuk.
Neem een kijkje in de covershop! Er is nog geen wachtrij dus wie wil de eerste zijn? Ik beloof je dat mijn covers er goed uitzien. De cover van de covershop heb ik namelijk ook zelf gemaakt.
Vergeet niet te stemmen!Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...