1.

5.3K 231 25
                                    

Pov Sydney

Te laat, alweer. Ik rende het schoolterrein op en ging naar binnen. Lege gangen, shit!. Ik werp een blik op mijn horloge en zie dat ik nog 2 minuten heb. Snel ren ik naar mijn lokaal en storm naar binnen.

'Sydney Redwood, leuk dat je te laat komt' zei de leraar nors. 'In principe ben ik niet te laat, ik zou te laat zijn geweest in 3..2..1..' zei ik toen de bel ging en Liam naar binnen kwam gerend. 'Kijk Liam is wel te laat en ik niet' zei ik en ik liep naar een tafel achterin. Skyler en Sam zaten in een andere les en we hadden afgesproken in de kantine.

Liam ging naast mij zitten en sloeg met zijn gezicht op tafel. 'Wat heeft die tafel gedaan dat hij een kis had verdiend?' vroeg ik. Liam komt weer omhoog en kijkt me aan. 'Verslapen' antwoorde hij. Ik grinnikte. 'Ik ook, te lang doorgegaan met opnemen van mijn debuutalbum' zei ik. 'Album? Nu al?' vroeg hij verbaasd. Ik knikte. 'Mevrouw Redwood en meneer Ashton! Wat is er zo interessant?' riep de leraar door de klas. 'We converseren met elkaar over het feit dat we allebei te laat zijn en dat ik een album aan het opnemen ben' antwoorde ik. Liam trok zijn wenkbrauwen omhoog. 'Oké dan' mompelde de leraar.

De les was al voorbij en ik liep naar de kantine. Ik zag Skyler en Sam al staan bij de ingang. 'Skyler! Sam!' riep ik. Ze keken mijn richting in en rende op me af. Ik sprong in hun armen en knuffelde ze stevig. 'Meiden! Ik heb jullie zo gemist!' riep ik blij. 'Wij jouw ook!' riepen ze blij.

'En hoe is het om superster te zijn?' vroeg Skyler. 'Leuk maar vermoeiend. Ik heb dit weekend weer een fotoshoot voor een muziekmagazine' antwoorde ik. 'En hoe is het met Liam?' vroeg Sam. 'Uit, nadat ik 2 weken weg was' zuchtte ik. 'Wat!?' riepen ze verbaasd uit. 'Hij wou geen relatie op afstand' antwoorde ik. 'Wees maar niet bang schat, er is een nieuwe badboy te temmen' zei Skyler. Ze wees naar achteren en ik kreeg hem in het vizier. Donkerblond haar en groene ogen. 'Hij heet Adrien en zit bij ons in de klas, alleen had hij gespijbeld en was er dus niet. Ik knikte en kreeg oogcontact. Hij grijnsde en ik zag hoe hij mij bekeek. Wtf ik had gewoon normale kleding aan hoor!

Pov Liam

Ik zat in de kantine naar Sydney te kijken. Nee, niet op een stalker of pedofielen manier. 'Je houd nog van haar, zegt het haar man' zei Max. 'Nee' zei ik bot. 'Ben je ongesteld ofzo? Moeten we de chocolade pakken?' vroeg Daniel. Ik gaf hem een trap en gelijk begint hij te jammeren. 'Karma is een bitch' zei ik. Hij rolde met zijn ogen en ik nam een hap van mijn eten. Ik keek nog een keer naar Sydney en zag iets glinsteren om haar hals. Het kettinkje dat ik haar had gegeven. Waarom draagt ze die nog?

A/N

1,01K reads en #33 in tienerfictie. Ik ben zo blij dat ik had gegild! Wat vinden jullie van het eerste hoofdstuk van dit deel? Laat het horen in de comments en vergeet niet te stemmen! Misschien halen we #1 in tienerfictie

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu