40.

5.1K 227 6
                                    

Pov Sydney

Als je een pot verf openmaakt dan krijg je zo'n flinke walm chemicaliën. Maak er een stuk of 4 open en je gaat zowat dood. En je vader zegt dat het niet schadelijk is.

'Pap, ik pak de kwasten uit de auto!' riep ik. 'Is goed!' riep hij terug. Het was 20:55 en het feest op school was net begonnen. Ik liep de vele trappen af want de lift was kapot. Eenmaal buiten voelde ik al de koele avondlucht van Los Angeles. Ik zucht even en loop naar de auto.

'Dit lijkt net op een horrorscenario' zei een stem achter me. Ik slaakte een gil en gaf diegene een stomp. Aan het vloeken te horen was het Liam. 'Ik ga je castreren' zei ik boos. 'En hoe ben je van plan dat te gaan doen?' vroeg Liam met een grijns. Ik pakte mijn kans en sloeg hem zacht in zijn prachtige gezicht. 'Auuuwww! Waarom deed je dat?!' riep Liam. 'Ik wilde altijd al die grijns van je gezicht slaan. En wees toch geen mietje, zo hard sloeg ik ook weer niet' zei ik. Nu pas zag ik dat hij in een normaal kloffie aan had. 'Moet jij niet naar het feest?' vroeg ik. 'Nee, ze wouden helpen' antwoorde Liam. 'Wie bedoel je met ze?' vroeg ik. 'Wij!' riepen stemmen achter ons. Ik draaide me om en zag Skyler en Sam staan. 'Humph' was het enige wat ik zei.

'Sky, jij verft die muur zwart en Sam jij mag die muur daar mint groen. En Liam mag' ik begon te grijnzen 'de boel schoonmaken' zei ik.

A/N

Sorry voor het super duper korte hoofdstuk maar het volgende hoofdstuk wordt het laatste hoofsstuk :( ik heb geen inspiratie meer voor dit boek maar wel voor de volgende. Gelukkig heb ik een nieuw boek gepost: The Bucket List.

Het volgende deel wordt ook in dit boek geschreven zodat mensen meteen verder kunnen 😊

Maar ik hoop dat jullie het niet erg vinden.

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu