^^^Outfit Sydney hierboven^^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Liam en ik lagen nu op bed. Ik met mijn hoofd op zijn schouder en hij met een arm om mee heen. De lichten waren al uit en we lagen onder de dekens. Het was inmiddels tien uur en morgen was het zondag.'Je had het moeten zeggen' zuchtte ik. 'Ik weet het. Alleen het doet me pijn om eraan te denken' zuchtte Liam. Ik zuchtte ook. 'Ik heb ook geen leuke dingen meegemaakt' zei ik. 'Wat?' vroeg Liam zacht. 'Toen Nick en ik samen waren... tja, hij was ook badboy en ik was zijn slachtoffer. Ik was helemaal ik katzwijm totdat Noah zei dat hij me gebruikte. Noah heeft ne door de moeilijke periode gesluisd en daarom voelt het alsof hij mijn grote broer is' vertelde ik. Liam trok me dichter tegen zich aan en gaf me een kis in mijn haar. 'Het spijt me' zei Liam zacht. 'Je hoeft je bnergens voor te verontschuldigen hoor' zei ik terwijl ik mezelf omhoog trok. 'Je hebt me ook gesteund, maar soms was ik te koppig om het toe te geven. We zijn nu 2 maanden weer samen en we waren 3,5 maanden elkaar' zuchtte ik. Liam trok mij weer dichter tegen zich aan en sloeg zijn armen om me heen. 'Ik wilde gewoon de sterkste zijn' zuchtte Liam. 'Weet ik'.
Maandag de dag die iedereen haat. Ik wil gewoon 6 maanden vakantie en dat 2× per jaar.
Ik liep door de gangen toen Skyler me om de hals vloog. 'Jezzz Sky' zei ik geschrokken. 'Er komt een schoolfeest!' riep Skyler blij. 'Nee dankje, ik ga samen met mijn vader de studio naar mijn smaak brengen' lachte ik. Skyler ging voor me staan. 'Meen je dit?' vroeg ze verbaasd. 'Ja' zei ik en ik sloot mijn kluisje.
Pov Liam
'Wie ga jij meenemen naar het feest?' vroeg Max. We zaten in de les toen Sydney en Skyler binnenkomen. 'Sydney' antwoorde ik terwijl ik keek hoe Sydney ging zitten. 'Ik hoorde van Skyler dat ze niet gaat, ze gaat samen met haar vader de muziekstudio opknappen' zei Daniel. 'Dat is waar, ze haat feestjes buiten haar verjaardag om' zei Felix. Ik zuchtte en zag hoe Claire aankwam paradere.
'Hai schatje, ik dacht omdat ik natuurlijk goddelijk ben dat ik wel met jouw naar het feest kan gaan' kraaide ze blij. 'Ik ben je schatje niet' zei ik geïrriteerd. Ze ging zonder pardon op mijn schoot zitten.
Pov Sydney
Ik keek even naar Liam en zag dat Claire op zijn schoot zat. 'Wat is zij van plan' mompelde ik. 'Niet doen Syd' zei Skyler snel. Ik stond op en liep naar ze toe.
'Claire wat ben je aan het doen?' vroeg ik. Claire keek me arrogant aan. 'Mijn vriendje aan het vragen naar het schoolfeest' antwoorde ze met haar rot stem. 'Ik ben toch echt zijn vriendin' zei ik. Ze keek naar Liam die boos naar haar keek. 'Liam, dat meisje is aan het liegen' zei ze terwijl ze met haar hand over zijn sixpack ging. 'Jij bent diegene die aan het liegen is' zei Liam boos waarna hij Claire van zijn schoot duwde. 'Straks breek ik een nagel' krijste Claire. 'Dan spijt het me niet' zei ik terwijl ik op Liam's tafel ging zitten. Claire stond op en gaf ne een duw. Stomste fout die je kan maken trut.
A/N
We staan #53!!!
Vote
Coment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...