Ik trok me meteen terug. 'O shit, het spijt me' zei ik. Ik werd knalrood en legde mijn hoofd in mijn handen. Dit was zooo stom, dit was totaal niet de bedoeling!
Pov Liam
Ik gleed van mijn auto af en ging voor haar staan. 'Sydney schaam je niet' zei ik. 'Jawel, ik ga weg' mompelde Sydney. 'We kunnen niet deze gevoelens blijven ophopen en het blijven ontkennen' zei ik. Sydney keek me aan. 'Ik ben het met je eens' zuchtte ze.
Wacht een seconde. Sydney het meeste koppige meisje dat ik ken. Stemde toe? Dit moet in de geschiedenisboeken mensen!
'In een maand ga ik weg. Ik wil gewoon jouw geen pijn doen als ik weg ga' zei Sydney. Ik dacht na over iets na wat misschien de oplossing kon zijn. 'Wat als we samen zijn maar toch niet officieel samen' zei ik. 'Je bedoeld friends with benefits?' zei Sydney. 'Nee ik bedoel dat we tegen elkaar doen alsof we samen zijn' zei ik. 'Ik snap je niet' zei Sydney. Ik kwam dichter bij haar en Sydney ging al staan. Ik pakte met mijn vinger de lusjes van haar broek en trok haar dichter tegen me aan. 'Zoals dit' zei ik. Sydney glimlachte en sloeg haar armen om mijn nek. Ik drukte mijn lippen op de hare en ze kuste we terug. Ik verplaatste mijn handen naar haar middel.
~*~
Pov Sydney
'Liam help nou toch eens en kom met die dikke ass van mijn bed af' zei ik. Liam kwam met zijn hoofd omhoog. 'De enige met een dikke ass ben jij' zei hij. Ik gooide een schoen als gevolg. 'Auw' mompelde Liam. Ik liep naar mijn bed en trok hem van mijn bed. 'Je bent sterker dan ik dacht' zei Liam die nu met zijn gezicht in mijn vloerkleed lag. 'En nu ga je helpen' zei ik. Ik liep weer naar de dozen en begon accessoires in te pakken. Ik kwam erachter dat ik echt een enorme collectie Dr. Martens heb. Ik ga door mijn knieën om de onderste schoenen te pakken.
Liam lag nog steeds op de grond. 'Liam kom op' zei ik geërgerd en ik ging op mijn bed liggen. Liam stond op en ging naast mij liggen. 'Sorry, ik ben gewoon moe' zuchtte Liam. Hij ging een stuk omhoog en keek naar me. Ik zag hoe hij op zijn lip beet en dat doet hij alleen als hij opzoek is naar lust. 'Liam jij hebt geen zin om me te helpen dan heb ik geen zin in jouw' zei ik. Hij ging met zijn hand over mijn been en ik sloeg hem weg. 'Nee' zei ik. Liam grijnsde en ging door.
Pov Liam
Ik ging door tot ik haar begon te kietelen. Sydney begon keihard te lachen en wild heen en weer te bewegen. Sydney haatte het en probeerde me van haar af te weren. 'Please...hahahahahaha...Liam s-stop...hahahaha' lachte ze. 'Toont gij genade?' vroeg ik. 'Genade! Genade!' riep Sydney en ik stopte. Ik keek Sydney aan die aan het hijgen was van mijn aanval. Ze pakte mijn gezicht vast en drukte haar lippen op de mijne. Ik kuste haar terug en legde mijn hand op haar bovenbeen. Ze trok zich terug en duwde me van haar af. 'En nu ga je me helpen' zei ze met een grijns.
A/N
Whoop whoop! We staan #8 in Tienerfictie!!!! Whoop whoop!
Blijf stemmen en lezen!Votem
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...