Pegasus
Všichni se připravují na boj. Draci jsou nervózní jako kočka, která nemůže chytit myš. My, jednorožci, jsme na povrchu v klidu, ale uvnitř to v nás bublá touhou po boji. Každý z nás se těší, až zabije nějakého vlkodlaka. Fox chce skončit tuhle válku. Russian nikdy neměl rád vlkodlaky, a teď se jeho odpor k nim ještě zvětšil. Siréna se těší, až to tady skončíme, a vrátíme se za stádem. Artemis chce bezpečný život pro nás všechny. A já v téhle válce pomstím svou rodinu, kterou vlkodlaci vyhubili.
,,Pegasusi, je čas," oznámí Artemis. Je v brnění, které nám dračí mistři vyrobili. Sluší jí to. Vypadá v tom ještě hrozivěji, než normálně.
Každý z nás má brnění, které je chráněno kouzlem. Draci nám ho vyrobili na míru a očarovali ho proti vlkodlačím zubům. Sice nás mohou nějakým způsobe zranit,nebo zabít, ale ta šance je velmi malá.
Já sám už na sobě brnění mám. Není vůbec těžké. To je ale díky kouzlu, které jsem provedl, abych ho na sobě vůbec necítil.
Každý z nás má přesně stanoveno, nějakém místě bude bojovat. Fox je s Eldestem v paláci. Artemis bude s nějakou dračicí na louce, kterou jsme podobu naší návštěvy obývali. Russian bude se Sirénou a drakem Kaučukem u hranic. Budou se snažit zamezit přístupu vlkodlaků, ale bojím se, že se jim to nepovede.Proto jsou za keři stromy, nebo ve vzduchu schovaní draci, kteří se předem zneviditelnili. Kdyby Siréně nebo Russianovi šlo o život,draci zasáhnou.
Já jsem u jezera, společně s Wernerou. Wernera bude ve vodě, a až jí dám signál, vynoří se. Kolem nás je asi stovka draků, kteří nám mají pomoct. Eldest se snaží, aby nás zemřelo co nejméně.
Slunce už je vysoko na obzoru, když nám draci dají znamení,že vlkodlaci už dorazili. Rychle se kouzlem přenesu k jezeru, kde už čeká Wernera. Kývne, popřeje mi štěstí v bitvě a ztratí se pod hladinou. To štěstí budu potřebovat.
Moje srdce vyvádí jako šílené. Krev v žilách proudí obrovskou rychlostí a vůbec nejde zpomalit. Po těle mi stéká pot. Nohy mě skoro neunesou. Ocasem máchám ze strany na stranu a v duchu si opakuji všechna zaklínadla, která znám. Bojím se prohry. Na mé straně jsou sice draci,ale vlkodlaci jsou neuvěřitelně silní protivníci. Stačí jedno kousnutí, a zemřu.
V dálce se ozve zavytí. Při tom zvuku skoro spadnu do vody.To by mě Wernera moc nepochválila.
Draci okolo mě zmizí. Všichni jsou pod vlivem kouzla, které je zneviditelní. Myslím, že nám na to vlkodlaci neskočí, ale za za zkoušku nic nedáme. Musíme jen doufat, že všechno vyjde přesně podle plánu.
Siréna se mi natlačí do hlavy a ukáže mi scénu před sebou. U hranice už zuří válka. Draci trhají vlkodlačí těla, ale vlkodlaci jim skáčou na krky a snaží se jim prokousnout šupiny.
Potřebujete posily? vyšlu k ní myšlenku.
Siréna si v duchu odfrkne. Samozřejmě, že ne. Všechno jde podle plánu. Nemají šanci.
Předám informace Werneře. Tase připraví a přeruší spojení.
Skrz Sirénu si prohlížím dění na hranicích. Draci všechno nezvládají a Siréna s Russianem nedokáží zastavit tolik bojovníků. Vlkodlaci se dostávají za ně, až k nám.
Všichni u jezera se připraví. Já se v duchu zase spojím s Wernerou. Slíbila, že mi bude dodávat potřebnou sílu na náročná kouzla.
Jsou tady. První vlkodlaci se seběhnou na mě. Vyšlu jednoduché kouzlo, které jednomu z nich zlomí vaz a toho druhého kopnu do hlavy. Slyším, jak praskne lebka. Vlkodlak se zhroutí k zemi a já se pro sebe usměji.
Jde po mně další.Zubí se, je si jistý, že mě zabije. Bohužel ho musím zklamat.
Oženu se po něm, ale uhne. Hrozivě zařehtám a spustím na něj kouzlo. Jenom ho omráčím, abych si nevyplýtval moc energie. Přijdu k němu, už leží na zemi a nedokáže si vzpomenout, kde je. Skloním hlavu a probodnu ho rohem. Když ho vytáhnu, je celý od krve. Zašklebím se.
Jsou tady další. Už je nezvládnu sám. A proto zasahují draci.
Zviditelní se a začnou chrlit oheň. Všude létají vlkodlačí hlavy. Krev smočí trávu okolo mě. Zabíjím vlkodlaky kouzlem, nebo hrubou silou a v duchu si udržuji spojení jak s Wernerou, tak se zbytkem stáda. Wernera mi propůjčuje trochu energie. Sice je to málo, protože ji potřebuje ona sama, ale alespoň něco.
Vlkodlaků je příliš mnoho, sami na ně nestačíme. Několik z nich uteče dál. Necháváme to být a doufáme, že se o ně postarají ostatní. Snažíme se zabránit průchodu dalších, ale nejde to. Je jich moc.
Wernero, teď! Už to nezvládáme. zavolám dračici pod vodou.
Voda zabublá. Zvedne se obrovská vln a z jezera vyskočí Wernera v celé své kráse. Nemá žádné brnění. Její šupiny září tak jasně, že oslepí každého vlkodlaka, který se odvážil přijít až sem.
Wernera letí střemhlav k zemi a všechny vlkodlaky smočí vařící vodou. Vlkodlaci zavyjí a začnou naříkat. To je šance pro nás ostatní. Vrhneme se na ně a zabíjíme jednoho po druhém.
Mám na těle několik škrábanců. Bolí to, ale nemám čas zjišťovat,jak moc jsou moje zranění vážná.
Draci trhají těla, zapalují je, a všechny házejí na jednu hromadu. Spoustu vlkodlaků už je u Artemis. Ta s nimi nebude mít slitování.
Artemis
Vlkodlaci už jsou tady. Vím, jak to vypadá u hranic, i u jezera. Celou dobu se dívám jejich očima. Vlkodlaků je mnoho, draci mají problém je nějak udržet, aby se nedostali dál. Bohužel několika bestiím se to povedlo.
Jsem proměněná, křídla jsou připravena k odletu. Musím jen počat na ten pravý moment. Mám v plánu vypustit kletbu, která je povolena jen v případě nouze. A ten nastane za malý okamžik.
Vlkodlaci jsou na louce. Já stojím na větvi masivního dubu a čekám na povel. Dračice Mona, která bojuje po mém boku, mi oznámí, až budu moct kouzlo použít. Potřebujeme, aby tady bylo co nejvíce vlkodlaků. Jenom tehdy kouzlo splní svůj účel.
Mona a několik dalších draků se snaží zamezit vlkodlakům další postup vpřed, ale jejich předstírání boje je komické. Mona skoro nebojuje, jen léta a provokuje vlkodlaky.
V duchu si připravím kouzlo.Je složité a plné slov, jejichž výslovnost je skoro nepochopitelná.
Začnu zpívat. Při tomto zaklínadle se nemluví, ale zpívá. Můj hlas se rozléhá po louce a naplňuje uši našim protivníkům. Omamuje je a připravuje je o jasné myšlení. Usměji se. Zabírá to.
Vlkodlaci se chvíli dívají do prázdna, ale potom kouzlo splní svoje poslání. Doslova jim změní mozek. Začnou se zabíjet mezi sebou a vůbec jim to nepřipadá nenormální. Já, Mona a ostatní se skvěle bavíme a promítáme drakům u paláce naší práci.
Bože, při bitvě jsem se nikdy tolik nebavila.
Je tady další kapitola! Líbí se? Bohužel už jen pár kapitol a bude konec příběhu...
Sabinka2003
ČTEŠ
Poslední jednorožec
FantasyTma. Šustění listí. Potom chvíle ticha. A výkřik. Očima marně pátrám po jakémkoliv úkrytu. Svaly mě brní, v křídlech cuká. Chci vzlétnout a utéct z tohoto prokletého místa, ale vlastní tělo mě neposlouchá, nemůžu se ani hnout. Tmavou oblohu prořízn...