Ale deszcz w niczym mu nie pomógł. Posiłek też nie. Jedli pasztet i francuski chleb i popijali winem, jakie znalazł w barku. Jakoś tak się stało, że ten zwykły posiłek okazał się zmysłowym polem minowym. I zanim się zorientował, już znów się całowali. Jeden pocałunek prowadził do następnego, aż wreszcie skończyło się tym, że zaniósł Natalię, a potem wino na piętro, do sypialni.
5 GODZIN PÓŹNIEJ
Natalia zamrugała, gdy promienie słońca padły jej na twarz. Rozejrzała się po obcym pokoju. Zauważyła obejmujące ją męskie ramię i rękę otulającą jej pierś.
Żaglówka. Burza. Napłynęły wspomnienia ostatniej nocy.
Andrew, który mówi, że jej pragnie. Jego ręce i usta. Jej własne ręce i pieszczoty. Na policzki wpłynęły rumieńce, gdy przypominała sobie intymność, jaką dzielili i to, jak całkowicie oddała mu ciało i serce.
Seks z nim był najpiękniejszym doznaniem w jej życiu. Jeżeli jej matka czuła się tak samo, rozumiała teraz, dlaczego spędziła życie na szukaniu miłości po tym, jak nie wyszło jej z ojcem.
Natalia przypominała sobie, jak czule Andrew się do niej odnosił. Jak delikatnie ją kąpał, jak na nią patrzył, niosąc do łóżka. Każdy jego dotyk, każde spojrzenie przepełnione były pożądaniem. Ani razu nie wypowiedział słowa miłości.
Zagryzła usta, wspominając, jak trudno jej samej było powstrzymać takie wyznanie. I chociaż w tej jednej chwili, gdy ich ciała się złączyły, wykrzyknął, jak bardzo jej pragnie, jak jej potrzebuje, nie powiedział jednak, że ją kocha. A nie powiedział tego, bo jej nie kocha, przekonywała samą sobie.
Natalia, wiedziałaś, że tak się stanie, mówiła sobie teraz.
Czy naprawdę sądziłaś, że Andrew się w tobie zakocha tylko dlatego, że spędzisz z nim noc? Zastanawiała się też, co ma teraz zrobić? Jak zachowuje się kobieta, która spędziła noc w łóżku swojego szefa? Zacisnęła pięści na kołdrze.
Co za szkoda, że ulatniała się w te poniedziałkowe poranki, gdy koleżanki przy kawie opowiadały sobie o przeżyciach z weekendu. Gdyby ich słuchała, może teraz wiedziałaby, jak w takiej sytuacji należy się zachować. Czy powinna podziękować i powiedzieć mu, jakim jest fantastycznym kochankiem?
Czy też rozsądniej byłoby zachować się tak, jakby nic się nie stało? A co będzie w poniedziałek, gdy spotkają się w biurze? Natalia powstrzymała grymas, uświadamiając sobie jak niezręcznie będzie siedzieć przed biurkiem Andrew i myśleć o tym, że widział ją nagą.
CZYTASZ
Randka z szefem
RomanceOn prezes wielkiej korporacji Ona jego sekretarka Pewnego wieczoru wygrywa z nim randke na jachcie. Tak rozpoczyna się ich przygoda