~Harry's pov~
Eerste dag op mijn nieuwe school. Nouja, voor hoelang ik er op zit dan. Ik stap geeuwend mijn bed uit en raap wat random kleren van de grond af. Kan allemaal nog wel. Nadat ik me heb aangekleed, loop ik naar beneden en pak een zak chips, wat mijn ontbijt gaat worden. Ik graai wat in de zak chips, en kijk op de klok, ik ben nu al te laat. Whatever. Ik gooi de zak die ondertussen leeg is, weg. Ik loop naar boven om mijn haar te doen en steek dan een sigaret op. Tandenpoetsen is voor losers. Ik loop naar beneden en trek mijn jas aan. Ik pak mijn tas, waar eigenlijk alleen maar meer sigaretten en chips in zitten, want boeken heb ik nog niet. Gelukkig. Ik spring op mijn fiets, die al een lekke band heeft. Pech. Ik koop ooit wel een scooter ofzo. Ik neem nog een paar trekjes van mijn sigaret en ik begin te trappen. Na een enige tijd kom ik op school, aangezien ik rustig aandoe. We zullen zien wat voor pussy's daar op die school zitten.
Ik gooi mijn fiets neer, nadat ik hem op slot heb gedaan. Na vier keer mijn fiets laten stelen, doe ik het dan toch maar. Ik sla mijn tas over mijn schouder en ik stamp de sigaret uit op de grond. Ik open de deur van het lokaal waar ik zou moeten zitten. "Ik ben Harry' Zeg ik nonchalant. Ik trek kort een wenkbrauw op als ik allemaal mensen met elkaar hoor fluisteren en ik niet eens mag zeggen wie ik ben. Ik blaas nog een klein rookwolkje uit, en ga zitten op de plek die me is aangewezen, naast een hele lekkere chick. Vandaag zorg ik dat ik nog niet zo veel problemen krijg, beloof ik mezelf. Ik staar wat voor me uit, om in ieder geval de voorkant van het lokaal te bekijken. Ik denk dat ik hier mijn draai wel ga vinden. Ookal is de chick naast me de enige echte knappe. "Heb ik nog niet.' Zeg ik grijnzend als de leraar vraagt of het niet handig is om mijn boeken op tafel te leggen. Ik steek mijn hand uit naar het meisje naast me. 'Ik ben harry." Zeg ik fluisterend. Meestal vallen meiden daar al voor. Ik trek mijn hand terug als ze hem niet aanpakt en kortaf haar naam zegt. Hard to get, right? Ik zucht als hij zegt dat we een werkstuk moeten maken, en ook nog in tweetallen. Ik kijk even om me heen of er nog een paar leuke gozers zijn. Ik knik even naar een, maar kijk naar de docent als hij zegt dat we al groepjes hebben. Ik grijns breed als wij bij elkaar zitten. "Cool" Zeg ik lachend. De bel gaat en ik zucht.
Ik kijk om me heen als ik door de gangen loop. Dan zie ik het meisje staan, Melody. Ik leg mijn hand op haar schouder om haar aandacht te krijgen, en ze draait zich heel snel om. Ik kijk haar in haar ogen aan en glimlach. Meiden vallen daar als een blok voor. 'Wanneer gaan we afspreken?' Ik trek een wenkbrauw op als ze begint te lachen. "Voor het werkstuk" Zeg ik grijnzend. Ik knik als ze na school voorstelt. "Bij wie?" Ik kijk haar glimlachend aan, een beetje onschuldig. "Bij mij kan het altijd" Ik wacht haar antwoord af. Ze is mooier dan alle anderen die ik tot nu toe hier in de buurt heb gezien.
-
There you go! Hoofdstuk 2 :) Hopelijk beviel het net zo goed als deel 1 :) (made by liselotte)
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
Fiksi PenggemarAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...