Hoofdstuk 77

882 41 0
                                    

Melody pov

Ja, hij mag pijnlijden. Dan weet hij tenminste dat het niet niks is. Ik geef de jongen zijn geld en loop naar jade. 'Je zag dat hij boos was.' Zegt jade zuchtend. Ik haal me schouders op. I don't care. Ik ben ook boos op hem. Ik loop met jade de klas in en zie harry helemaal achterin in een hoekje zitten met zijn oordopjes in. Ik bijt even op me lip en kijk snel weg als hij mij ook aankijkt. Ik pak me nederlands boeken. Als de docent een vraag stelt komt harry aan met het antwoord '22.' Blijkbaar vind de docent dit niet zo leuk want we zitten namelijk bij nederlands, en niet wiskunde. Ik geef de docent vervolgens het goede antwoord. weetje, eigenlijk kan ik helemaal niet met dit soort dingen om gaan. Ik hou niet van problemen. Ik ga er altijd wel op in. Ik neem altijd wel wraak en dat is juist zo slecht aan mij. Als de les is afgelopen pak ik me spullen en wacht netjes op jade. Die er behoorlijk lang over doet want ze had nog wat vragen. Ik kijk de klas rond. Bijna iedereen is al weg. Ik zie harry nogsteeds in het hoekje zitten met zijn oordopjes in. Slaapt hij? Ik loop naar harry toe en geef hem een duwtje om hem wakker te maken. Oke geef toe melody, hij was schattig. Hij wrijft liefjes in zijn ogen. Als hij ziet dat ik het ben krijgt hij gelijk een boze blik op zijn gezicht. Ik zucht. 'Je snapt het niet harry. Je weet nu tenminste hoe het voelt. Jij hebt het twee keer bij mij gedaan.' Ik loop weer naar jade die bij de deur op me stond te wachten. Ik loop samen met haar de klas uit richting de aula. We hebben pauze. Ik pak me oreos uit me tas en kijk jade grijnzend aan. 'OH MY GOD, GEEF MIJ!' Roept ze hard zodat iedereen haar kan horen. 'Rustig.' Zeg ik lachend. Ik kijk langs me als ik een stoel hoor bewegen. Het is die jongen. Die jongen waarmee ik zoende. 'En? Wat dacht je van een keer afspreken?' Ik frons als hij dat vraagt. Ik schud me hoofd. 'Dit was gewoon eenmalig om even wraak te nemen.' Hij grinnikt. 'Het is maar voor een keer. Uitgaan?' Ik zucht en schud nog een keer me hoofd. 'Nee dankje.' Hij grijnst en staat op. 'Je gaat me leuk vinden. Kijk maar uit.' Hoor ik hem nog zeggen. Ik geef hem verder geen aandacht. Ik kijk de aula rond en zie harry helemaal alleen in een hoekje bij het raam zitten. 'Zal ik het goed maken?' Vraag ik aan jade en kijk haar hopeloos aan. Ze haalt haar schouders op. 'Hij begon toch.' Zegt ze zuchtend. Ze pakt een oreo uit me zak. 'Ik ga toch naar hem toe.' Mompel ik dan. Ik sta op en neem de zak oreos mee omdat ik kan verwachten dat hij op is als ik hem bij jade laat. Ik loop richting harry. Hij zit weer met zijn oortjes in. Ik roept hem een paar keer maar hij hoort me nogsteeds niet. Ik tik hem aan en zie hem dan uiteindelijk omhoog kijken. De boze blik verschijnt gelijk weer op zijn gezicht. Hij haalt geïriteerd een oordopje uit zijn oren. Ik krab op me hoofd. 'Oreo?' Ik steek de zak naar hem uit. Oke hier ben ik dus niet goed in. Hij fronst zuchtend. 'Ben je daarom hier? Om me oreos te geven.' Ik slik en trek de oreo zak gelijk weer naar me toe. 'Ik wou zeggen dat het me spijt. Het was niet me bedoeling. Ja, ik wou wraak nemen. Maak het dan tenminste met me uit als je amy zo leuk vind. Of als je niet klaar ben voor een relatie. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Ik wil niet steeds zien dat jij met amy zoent of een ander. Ik wil gewoon een vriendje hebben die echt voor mij gaat. En blijkbaar doe jij dat niet. Blijkbaar vind je me niet interessant genoeg.' Ik zucht en kijk hem lipbijtend aan. Ik wacht op een antwoord. 'Ik snap dat amy misschien interesanter voor je kan zijn. Ze duikt zo het bed met je in. Ze heeft alles wat een meisje moet hebben, als je snapt wat ik bedoel. Met het uiterlijk dan, innerlijk niet. Maar ik snap dat je een meisje wilt die wat losser is ofzo.' Zeg ik zuchtend. Ik frons even om me eigen woorden maar knik dan als bevestiging.

--

Vote, comment and share x christy

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu