Hoofdstuk 78

847 42 1
                                    

-harry's pov-

Ik zit in de aula wat muziek te luisteren, zoals ik al de hele dag heb gedaan. Dan voel ik iemand op mijn schouders tikken, en ik kijk op. Melody met een zak oreo's. Ik frons. "Ben je hier alleen daarvoor?" ik kijk haar aan en trek mijn andere oortje uit mijn oor. Dan begint ze over van alles en nog wat. "Snap je dan niet dat Amy mij zoende?! Dat dit aleen maar is wat zíj wilde dat er zou gebeuren? Denk je nu echt dat ik dat wijf wil? Ben je écht zo naïef?!" werp ik haar geschrokken toe. Ik schrik hevig van mijn eigen uitbarsting. Ik zie Melody ook schrikken. "Melody, ik bedoelde het echt niet om zo boos te zijn.. maar snap je dan niet dat ik niet Amy wil, maar jou?" Ik kijk haar aan en bijt hard op mijn lip. Zo hard, dat ik zelfs bloed proef. Ik slik het snel weg en kijk haar nog altijd aan. Volgensmij komt de boodschap nog niet echt over. Ik pak haar armen zachtjes vast en trek haar naar beneden, zodat ze zit, aangezien ze nog altijd aan het staan was. "Melody" Begin ik zachtjes. "Ik hou van jou! Jij bent het eerste meisje aan wie ik dat vertel, en het echt meen" Ik slik en kijk haar aan. "Dit is precies wat Amy wil, Melody. Zij wil ons uit elkaar drijven, en op deze manier lukt het haar ook nog" Zeg ik vriendelijk. Ik kijk haar aan en zie dat gelukkig de boodschap nog over komt. De bel gaat, en we hebben kunst. 

Ik zit in het lokaal, achterin aan een tafel. Melody zit één tafel voor me. We mogen gaan tekenen. Iets waar ik o zo goed in ben. Ik pak een papier, en begin wat lijnen te zetten. Dan merk ik dat er iemand achter me staat. Amy. Ik probeer haar te negeren, maar zie in mijn ooghoeken dat ze zich al over me heen buigt. "Lukt het, hazza?" Vraagt ze zwoel. Ik kijk naar Melody, en zie dat ze oook kijkt. Ik frons naar Amy. "Wil je weggaan?" Vraag ik en ik richt me weer op mijn papier. "Amy, ga weg" Zeg ik als ik merk dat Amy nog altijd achter me staat. Ze gaat weer zowat tegen me aanstaan, en ik schuif geïrriteerd mijn kruk weg. Ik duw Amy zacht weg, ik heb geen zin in al het drama wat er zou komen als ik haar hard duw, en ze tegen een bankschroef aan valt. Daar heb ik al helemaal geen behoefte aan. "Amy, ga weg" Zeg ik wat luider. Ik zie al een paar mensen naar ons kijken. "Amy, ga op je plek zitten en laat Harry met rust!' Buldert de docente boos. Ik zucht kort van opluchting en kijk meteen weer naar Melody. Ik begin weer te tekenen. Langzamerhand kun je al zien dat het een gitaar word. ALs ik goed kon tekenen, zou ik Melody maken, maar ik wil dat haar niet aan doen. Toch ben ik ergens nog wel eenb eetje boos op haar, aangezien ze met een jongen heeft gezoend om mij jaloers te maken, of wraak te nemen. Ik bijt op mijn lip. Dat is haar ook gelukt, en goed ook. Ik kijk het lokaal rond, en richt me dan weer op de tekening.  Ik glimlach als het best goed is gelukt, en kijk op de klok. Ik ben helemaal de tijd vergeten, en zie dat het al weer tijd is. Volgende uur, Wiskunde. Ik ruim mijn tekening op, en pak mijn tas. Ik kijk kort naar Melody, maar die is te druk in gesprek met Jade. Ik laat het maar en loop het lokaal uit, en hoop Amy niet meer  tegen te komen. Gelukkig is ze al weg. Ik loop suf het wiskundelokaal binnen en glimlach als mijn plekje achterin nog vrij is. Ik ga zitten en doe mijn oortjes in. Ik open mijn boek en begin al met een paar sommen, aangezien de docent er nog niet is. Ik glimlach klein naar Melody als ik haar zie, maar ik richt me al snel weer op mijn wiskunde werk. Af en toe kijk ik naar Melody, maar ik zie haar bijna niet naar mij kijken. 

-

Hope you liked that bit! Comment, vote and share :) xxLiselotte

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu