-melody pov-
Hij hoort daar niet. En eigenlijk ben ik best wel benieuwd hoe het er daar aan toe gaat. Ik loop om de school heen naar het raampje waar je door heen kan kijken. Harry zit alleen. Ik zie dat de docent erg agressief is en voor het eerst zie ik dat harry wat bang is. Ik heb medelijden met hem. Zal ik op het raam kloppen? Dan focust de docent zich op mij en dan kan harry de klas uit. Ik pak mijn mobiel. -ren weg op het goede moment!- ik zie dat harry onder de tafel naar zijn mobiel kijkt en de docent heeft het gelukkig niet door. Ik klop op het raam waardoor de docent rennend naar het raam komt. Ik slik. Ik zie dat hij aan het schreeuwen is. Ik doet het raam open. 'Sorry, ik wou vragen wat uw naam was want ik dacht dat ik u misschien ken. Jij woont toch bij mij in de buurt.' Dit verzin ik nu ter plekke. Ik probeer een lach te onderdrukken als het lukt. 'Oh, uh, meneer bousma.' Ik knik. 'Laat maar, u woont nu bij mij in de buurt.' Zeg ik als ik harry achter zijn rug om de klas uit zie gaan. 'Sorry voor het storen meneer.' Ik zwaai en loop de hoek snel om. Ik ren naar de uitgang waar harryu it zou moeten komen. Na een tijdje komt hij hijgend uit de school. 'Oh god, dat was eng.' Hoor ik hem mompelen. Ik trek hem snel mee naar de fietsen. Ik stap op me fiets en wacht op harry. Ik zie de docent brullend naar buiten komen. 'Fietsen!' Roep ik snel. We fietsen de hoek om. Het steegje door. De weg over. 'Kom we naar jou.' Hij knikt. Ik fiets achter hem aan. 'Sorry harry, sorry voor de problemen. Ik beloof je dat ik het goed maak met je.' Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. 'Het is niet jou schuld. Ik had me niet zo moeten gedragen.' Ik grinnik. 'Je bent wel een bad ass hoor.' Zeg ik lachend. Lachend fietsen we naar zijn huis. 'Bereid je voor op een rommel.' Ik grinnik. 'Had ik niet anders verwacht.' Hij maakt de deur open. Hmm, valt mee. 'Valt mee toch!' Ik ren naar zijn bank en ga er op liggen. 'Ik bedoel me kamer, sukkel.' Zegt hij lachend. 'Oh,' ik hoor iemand van de trap aflopen waardoor ik gelijk rechtop ga zitten. Dat is volgens mij zijn moeder. Wie anders? Ze kijkt verbaasd naar harry. 'Is dat je vriendinnetje?' Vraagt ze nogsteeds verbaasd. We schudden allebei lachend ons hoofd. 'Een vriendin.' Zegt hij lachend. Ik sta op om me jas uit de doen. Harry pakt hem van me over om hem op te hangen. 'Ik weet niet of je me kamer wel wilt zien.' Zegt hij lipbijtend. 'Ik weet wel zeker van niet.' Hoor ik zijn moeder lachend zeggen. 'Hmm,, ik heb denk ik wel erger mee gemaakt.' We lopen lachend de trap op. Hij opent de deur. Wowie. Ik bijt op me lip. Wat moet ik nu zeggen? Mooie kamer? Ik kan de kamer amper zien door al die rommel. 'Umh, leuk. Denk ik.' Zeg ik lachend. Ik ga op zijn bed zitten waar veel kleding op ligt. Ik snap niet dat je hierin kan slapen. Ik kijk zijn kamer rond. Als die rommel weg is dan is het een hele leuke kamer. Behalve die poster met een half naakte vrouw erop. Ik kijk er een beetje vies naar. Ew. Ik kijk snel een andere kant op waar ik zijn elektrische gitaar zie. Ik grijns. Volgens mij was die wel duur, zo ziet hij er wel uit. 'Wat zullen we doen?' Vraag ik nadat ik zijn hele kamer heb bekeken. Ik kijk naar zijn kleding kast. Hij heeft wel smaak. Ookal hangt er bijna niks in zijn kast en ligt bijna alles op de grond. 'De dame mag kiezen.' Ik grinnik even. Ik ben eigenlijk niet zo goed in dingen verzinnen. 'Dan gaan we selfies maken.' Zeg ik blij. Ik klop naast me op zijn bed. Hij komt bij me zitten. Ik haal me mobiel tevoorschijn. Ik zet hem op voorcamera. Ik grijns breed naar de camera. Ik grinnik om de gezichten die harry maakt. Hij slaat zijn arm om me heen en trekt me dicht tegen zich aan. Hij drukt een kusje op me hoofd. Ik glimlach en maak er een foto van. Meestal laat ik jongens me niet zo aanraken maar ik vertrouw harry, ookal ken ik hem pas sinds kort. Hij is geen gewone vriend. Hij is mijn beste vriend. Ik heb eigenlijk ook niet veel keus want hij is de enige die met me om wil gaan. Maar daardoor merk ik ook hoe anders hij is dan de andere.
--
En? Ik hoop dat je het een leuk hoofdstuk vind! Vinden jullie het wel een leuk boek? I hope so. Vote, comment and share please! Loveyouuuu x christy
Byeeeee
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictieAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...