Melody pov
'Nee, ew.' Zeg ik als hij vraagt of ik met hem ga douchen. Ik vind het al erg als hij bijna kusjes op me borsten drukt. Nee. Hij mag me niet naakt zien. Ik ben veel te, uh, vetterig. Ik ga op harry's bed liggen totdat hij klaar is. Ik trek zijn broek uit omdat ik het onderhand al weer warm begin te krijgen. Als harry de douche uitkomt vraagt hij of ik ook wil douchen. Ik knik. Ik grinnik even om zijn stijle haar omdat het nat is. 'Als het kan wel.' Zeg ik nog erachter aan. Hij loopt naar zijn kast en pakt er twee handdoeken uit. Hi gooit ze richting me hoofd. Ik grijns als ik ze net optijd vang. Ik steek lachend me tong uit. Ik pak me kledin van gisteren en neem die mee de badkamer in. 'Tot straks.' Zeg ik nog voordat ik de deur dicht doe en op slot. Weet je wat ik echt verschrikkelijk vind aan hun badkamer. Hun spiegel. Hiji is zo enorm groot. Niet dat het lelijk is maar je bent verplicht om erin te kijken en ik vind mezelf niet bepaald mooi. Ik probeer gewoon de spiegel te negeren. Ik leg me kleding en me handdoeken neer en draai de kraan aan. Ik zet het op de goede temperatuur en kleed me uit. Ik ga onder de douche staan en geniet van de warme stralen. Ik pak wat shampoo en wrijf het wat in me haar. Als ik helemaal klaar ben draai ik de kraan uit. Ik stap onder de douche uit en droog mezelf af. Ik pak me kleding van gisteren en trek die weer aan. Ik pak een borstel ide hier bij de wasbak ligt. Die mag ik vast well enen. Ik borstel me haar. Als ik klaar ben doe ik de deur open. Ik loop richting harry toe. 'Klaar.' Mompel ik nog. 'Lekker gedouched?' Ik knik. Ik pak harry's shirt die ik aan had met het slapen. 'Verwacht maar niet dat je deze nog terug krijg.' Zeg ik lachend. Ik leg hem lachend neer en kijk hem onschuldig aan. Ik ga naast harry op het bed zitten. 'Wat wil je doen?' Vraag ik dan maar. Het is zaterdag dus we hebben de hele dag om van alles te doen. Ik zoe hem nadenken. 'Naar het zwembad!' Roept harry blij. Ik grinnik en knik dan. Als hij dat leuk vind kunnen we dat wel doen. Ik hou wel van zwemmen. Alleen heb ik me bikini niet bij dus we zullen nog langs jade moeten gaan. 'Dan moeten we nog even naar jade voor mijn bikini.' Hij knikt. We pakken een tas in met twee handdoeken en wat lekker eten. Ik pak de tas op en loop naar beneden. Anne kijkt ons wat verbaasd aan. 'Wat gaan jullie doen?' Ik grinnik even. 'We gaan naar het zwembad.' Ik zet de tas neer en trek me schoenen en jas aan. Ik wacht op harry die ook bezig is met zijn jas aandoen. 'Tot zo mam!' Roept harry nog voordat hij de deur dicht doet. Ik wacht tot harry zijn fiets heeft gepakt en spring dan achterop. We fietsen naar jade's huis om me bikini te halen. Als we aankomen spring ik van zijn fiets af en zet de tas neer. Ik loop naar de deur om aan te bellen. Ik wacht tot er open word gedaan en zie daar uiteindelijk jade staan. 'Wat ga je doen?' Vraagt ze lachend. 'Ik kom even me bikini halen, we gaan zwemmen.' Ze knikt. Ik loop naar boven toe en pak twee bikinies. Ik vraag harry dalijk wel welke hij het leukste vind. Ik ren weer de trap af richting harry. Ik stop me bikinies in me tas en ga weer achterop zitten. Ik zwaai nog even naar jade. We fietsen wat in stilte naar het zwembad. Opzich niet zo erg. Ik heb niks te vertellen. Het is geen pijnlijke stilte. Ik stap af als we er zijn. We betalen de entree. Ofja, harry betaald ook voor mij. 'Ik betaal je terug.' Hij schudt lachend zijn hoofd en steekt zijn tong uit. Ik pak me bikinies uit de tas en hou ze omhoog. 'Welke zal ik doen?' Hij kijkt een voor een naar de bikinies en wijst uiteindelijk de rechter aan. Een kleurige bikini. Ik knik en stop de andere weer in de tas. Ik loop een kleedhokje in en begin mezelf om te kleden. Ik zucht als ik naar mezelf kijk als ik de bikini aanheb. Ugh. Zwemmen is leuk maar ik haat het dat iedereen je zo bloot ziet. Ik loop wat onzeker het kleedhokje uit en wacht op harry. Ik hou me kleren in een propje beet.
--
Vote , comment and share x christy
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictionAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...