-Harry's pov-
Ik zit al een tijdje klaar op het bankje net als de rest van de klas, als Melody als eenv and e laatste mensen nog aan komt zetten. Ik grinnik kort naar haar en luister dan naar de uitleg van de docent. Voetbal. Ik hoop niet dat ik mensen ga verwonden, zoals ik wel eens per ongeluk heb gedaan tijdens voetbal. Jammer genoeg zit ik niet bij Melody in, maar bij Amy. Bah. We gaan tegenover elkaar staan, en als Jade de bal naar Melody speelt, pak ik haar van achter en til haar op, en ga zelf weg met de bal. Ik schiet hem snel naar Mick. Ik voel net nadat ik geschoten heb iets trekken aan mijn shirt, en zie al snel dat het Melody is. Ik draai me lachend om en zie dat de gymdocent Melody een strafpunt geeft. 'Je overtreed de regels, dame" Zeg ik betuttelend en ik steek lachend mijn tong uit. Ik ren als een gek achter de bal. Ik ga dit spel absoluut niet verliezen. Ik draai me abrupt om als ik Amy hoor roepen: 'Auw! Melody, waarom trek je aan me haren!' Ik kijk Melody fronsend aan en kijk de docent aan. Ze moet uit het spel. Ik kijk haar vragend aan, en kijk dan naar Amy, die haar haar vastgepakt had en naar me aan het pruilen is. Ik ga helemaal op in het spel, en raak geïrriteerd als Amy elke keer dat ze de bal heeft, hem naar mij speelt. Gelukkig lukt het me om een paar keer te scoren. Ik high-five mijn team en lachend kijk ik naar Melody, maar die glimlach verdwijnt al gauw, aangezien ik Jason zie, met zijn hand op Melody's knie. Net als ik mijn blik heb afgewend, omdat ik het niet wil zien, voel ik een paar armen om mijn buik heen. Hoe kon het ook anders. Het is Amy. Ik kijk haar aan. "Oh, hazza...' Mompelt ze terwijl ze met haar handen over mijn buik streelt. Ik doe een stap naar achter. "Amy, houd toch eens op. Ik ben met Melody!" Ik kijk haar vurig aan. "oh.. maar daar lijkt het niet zo erg op, aangezien ze Jason volgensmij ook wel ziet zitten" Zegt ze met een kleine grijns. "Harry, je verdient meer. Iemand die dat allemaal niet toe zou laten... Als ik van jou was, zou alles van mij, helemaal voor jou zijn" Zegt ze zwoel. Ik draai me om en zucht diep. Melody zou echt niet vreemdgaan. Ik draai me weer naar hun om, en zie dat Jason hickeys aan het maken is in Melody's nek. Ik krijg het toch een beetje heet. Ik draai me weer om, en let op de bal. Een nieuw potje. De docent fluit, en we beginnen weer. Zodra ik de bal heb, schiet ik hem zo hard ik kan het doel in, en dat is hard, vooral als ik boos ben. Niet dat ik boos ben, maar verward. Hoe kan Melody dit toelaten? Na een paar potjes heeft ons team uiteindelijk gewonnen, en ik ga aan de andere kant van melody zitten, maar al snel wurmt Jade zich tussen ons in. Ik bijt hard op mijn lip. Ik luister naar de docent. We worden in groepjes van twee verdeelt, en je moet met je 'partner' een radslag, handstand of andere acrobatische oefeningen oefenen. Ik weet niet hoeveel ongeluk iemand kan krijgen, want ik zit bij Amy, en Melody bij Jason. Ik kijk melody aan en glimlach klein. Dit is niet leuk. Gelukkig kan ik al wel een beetje die dingen, dus hoeft ze mij niet zoveel aan te raken. Ik pak alvast een mat en leg hem neer in de gymzaal. Voor ik het weet, heb ik alweer twee armen om mijn middel. "Amy, nu moet je echt kappen!" Schreeuw ik, maar gelukkig word ik overstemd door al het gepraat van de rest van onze klas. "kun jij het al?" Vraag ik dan geïrriteerd. Ze schud haar hoofd. "Je zult me wel moeten helpen, Haz" Ik rol met mijn ogen. 'Ik wil jou ook wel helpen hoor' Ze komt dichterbij. "Ik kan het al, ik hoef geen hulp. Ik buk me om mij schoenen uit te doen en kijk naar Melody en Jason. Misschien moeten Jason en Amy gaan daten of zo iets. Ik ga staan. "Kom maar' Mompel ik. Amy gooit haar benen omhoog, maar veel te hard, en ze zakt ook nog eens door haar armen. Ik moet haar wel opvangen, aangezien ze anders haar nek heel makkelijk zou kunnen breken. Ik heb haar dan uiteindelijk op tijd gevangen, en gelukkig besteed de klas bijna geen aandacht aan ons. Ik laat haar meteen letterlijk vallen als ze me wil bedanken met een zoen. Nee bedankt. "Doe maar rustiger aan. En dan heb ik het nog niet over de handstand." Mompel ik en ik kijk naar Melody.
-
Hope you liked it :P Comment, vote and share! xx Liselotte
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanficAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...