-Harry's pov-
Jason moet van haar afblijven. Ik doe die gozer nog eens wat, en ik meen het. Ik loop met één arm om Melody heen de meidenkleedkamer in, wat volgensmij een paar meisjes helemaal niet goed kunnen waarderen. Ik ga op het bankje zitten, en glimlach naar melody die op mijn schoot komt zitten, met haar gezicht in mijn richting. Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar tegen me aan. 'Ik ook niet, babe. Maar je moet snappen dat ik haar niet wil.' reageer ik zachtjes op dat zij geen problemen wil door Amy. Ik merk nu pas hoe laag mijn stem klinkt in vergelijking met die van haar. Ik druk een klein kusje op haar lippen. "Nu gaan we alleen maar leuke dingen doen" Zeg ik glimlachend. Ik help haar met de tranen van haar gezicht vegen. Ik kijk op als ik geklop op de deur hoor, en ik wacht tot er iemand binnenkomt. Het is Jason. Ik zet Melody zachtjes van mijn schoot af en loop boos naar Jason. 'Jij blijft met je poten van haar af!' Roep ik boos, en ik kijk hem pisnijdig aan. Dan komt er iets wat nog nooit iemand tegen me heeft dúrven zeggen. 'Jij kan me niks vertellen, Harold.' Ik kijk hem verontwaardigd aan. Nog nooit is er iemand niet bang geworden als ik boos op diegene was. Dit is nieuw. Ik kijk hem aan en duw Jason ruw tegen de muur aan, en houd mijn vuist dreigend in de lucht, klaar om Jason te slaan. "O, denk je?" Vraag ik, en ik zie dan de deur naast me open gaan, en zie dat het de docent is. Jason leek nog altijd niet bang. De docent zegt dat Jason moet gaan, en dat doet hij ook. 'Je moet wat doen tegen die jongen. Hij is niet goed wijs.' roep ik boos. Ik glimlach als de docent zegt dat we weg mogen gaan, en ik voel al snel de armen van Melody om me heen en ik kijk haar aan met een kleine glimlach. Ik kijk naar de docent die wegloopt, en wil ook gaan, omdat we immers moeten omkleden. Ik kijk Melody aan als ze wil dat ik bij haar blij. Oké, dat bevalt me eigenlijk wel. Ik knik en ga op een bankje zitten, terwijl Melody zich omdraait. Als ze een ander shirt aan heeft gedaan, besluit ik ook om alleen mijn schoenen en een ander shirt aan te doen. Ik trek mijn shirt uit, en ga opzoek naar mijn andere shirt. Ik grinnik als ik Melody naar me zie kijken. "Like what you see?" Vraag ik lachend en ik kijk haar aan. "Misschien, dat zul je nooit weten' Krijg ik als antwoord. Ik schud lachend mijn hoofd en trek een ander shirt aan. Ook trek ik mijn gewone schoenen weer aan en pak mijn tas en loop naar Melody toe. 'Ga je mee naar mijn huis?' Ik kijk haar vriendelijk aan. Ik glimlach als ze knikt. Is ze toch niet meer bang voor me? Ik zelf zou eigenlijk ook geen reden kunnen vinden waarom ze dat zou moeten zijn, maarja. "Are you ready?" Ik glimlach als ze knikt. We lopen naar de fietsen en ik haal mijn fiets van het slot. Ik spring op mijn fiets en wacht geduldig op Melody. We fietsen naar mijn huis. Jammer genoeg zijn nog niet alle plekken weggetrokken, want ik irriteer me er vreselijk aan. En nu loopt Melody rond met de hickeys van Jason. Blegh. Ik gooi mijn fiets zoals altijd achter het huis neer, terwijl Melody haar fiets zoals gewoonlijk netjes rechtop zet. Ik open de deur en laat haar voor gaan, naar binnen. Mijn moeder had al thee en koffie gezet. Ik trek de deur achter me dicht en Melody en ik hangen onze jassen en tassen op. Ik loop naar de keuken en geef mijn moeder een knuffel. Ze is bijna verbaasd om Melody weer te zien. "Wat wil je?" Vraag ik glimlachend aan haar. "Thee' Zegt ze. Ik maak voor haar en mezelf een kopje thee. We gaan aan tafel zitten, en het word best wel stil. "Hoe was het op school?" vraagt mijn moeder vanuit het niets als ze merkt dat het heel stil word. "goed" Mompel ik. Ik zeg dat het elke dag goed gaat, ondanks dat lang niet altijd zo is. ik bijt op mijn lip en roer wat in mijn thee. Na een tijdje hebben we het op, en ik kijk Melody aan. "Zullen we naar boven gaan? Kunnen we misschien nog oefenen voor muziek" Zeg ik, terwijl ik het laatste wat mompel. Ik glimlach klein als ze knikt, en ik loop achter Melody naar boven.
-
Hope you liked it :P Comment, vote and share! xx liselotte :)
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictieAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...