-Harry's pov-
Ik kijk naar Melody als ze een berichtje krijgt, en meteen antwoord. Ik frons als ze ineens begint te lachen. Ik lach ook klein, ookal heb ik absoluut geen idee waarom ze nu zo aan het lachen is. Ik glimlach als melody een kusje op mijn lippen drukt. "Jouw lippen hebben aantrekkingskracht" Zegt ze. Ik begin wat te lachen. Dat valt ook wel weer mee. We zoenen door. Ze zijn zo zacht en roze, voegt ze er ook nog aan doe. ik pruil klein en kijk haar aan. "Jouw lippen zijn ook niet slecht hoor" Zeg ik lachend en ik druk een klein kusje op haar lippen. Ik kijk naar mijn lippen als Melody er tegenaan tikt. "Then let me kiss you" Zeg ik laag en een beetje schor. Ik barst in lachen uit als melody haar lippen overdreven tuit, en ik doe haar lachend na. Voor ik het weet heb ik haar lippen al weer op de mijne, en ik houd de zoen aan. Al zoenend gaan we liggen. Ik bijt speels en voorzichtig op haar lippen, en voel dat ze haar mond een klein stukje opent. Nooit verwacht dat Melody zou beginnen. Ook ik open al snel mijn mond en we beginnen wat te tongen. Normaal zou ik een meisje al lang bij haar borsten en al gegrepen hebben, alleen het lijkt me niet zo'n goed idee om dat bij Melody te doen. Ik denk niet dat ze dat echt zou waarderen. Dan durf ik toch een klein stapje te wagen. Ik trek Melody wat dichter naar me toe, en ga boven haar hangen. Ik begin haar opnieuw te zoenen, en begin dan steeds iets lager kusjes te geven, maar ze blijven wel tot haar nek. Ik walg ervan om de hickeys van Jason te zien. Bah. Ik ga met een van mijn handen zachtjes door haar haar. "Als je iets niet wil, moet je het zeggen" Zeg ik glimlachend. Ik zie haar knikken, maar volgensmij is ze nog wel een klein beetje verward. , Ik ga weer verder met kusjes geven in haar nek. Mijn kusjes gaan tot de hals van mijn shirt. Kan ik haar shirt uitdoen of niet? Ik weet het even niet meer. Ik kijk haar aan en glimlach als ze haar ogen gesloten heeft. Ik druk een klein kusje op haar lippen, en geef kusjes in haar nek, en mijn handen gaan voorzichtig naar de rand van haar shirt die ik heel heel langzaam en al zoenend een beetje omhoogtrek. Ik glimlach inmezelf als ze het nog toelaat. Super. Ik stop met de kusjes in haar nek, en begin kleine, voorzichtige kusjes op haar buik te drukken. Ik kijk na elk kusje of ze het nog wel oké vind, want ik weet niet hoe preuts ze is. Ik trek het shirt langzamerhand nog meer omhoog, en begin steeds hogere kusjes te geven. Ik kijk Melody nog steeds aan, en als ik bijna bij haar borsten ben, hoor ik haar zachtjes mijn naam zeggen, en ik zie dat ze haar ogen weer opent. Ik kijk naar haar en trek haar shirt weer naar beneden, want volgensmij heeft ze er nu wel genoeg van. Ik ga op mijn zij naast haar liggen, en druk een klien kusje op haar voorhoofd. "Je vind me nu niet stom toch?" Vraagt ze zachtjes aan me. Ik grinnik zachtjes en trek haar tegen me aan. "Natuurlijk niet." Zeg ik en ik druk opnieuw een kusje op haar haar. Ik glimlach als ik haar hand op mijn buik voel. Ik sluit mijn ogen, en we blijven lang zo liggen. Dan trek ik me weer terug, en ga op mijn rug liggen. Ik sluit mijn ogen, ondanks ik niet moe ben. Ik glimlach als ik Melody's ademhaling hoor. Ik draai me weer naar haar toe en open mijn ogen als ik Melody hoor. "Ik heb het koud" Zeg ze zacht. Ik glimlach en trek haar tegen mijn blote bovenlijf aan. Ik leg mijn hoofd op haar hoofd. Met één hand trek ik de deken over ons heen en knip daarna met dezelfde hand het licht uit. Ik ben blij dat we morgen geen school meer hebben en de dagen op school snel voorbij gaan. Ik ben ook heel blij dat Melody niet bang voor me is. Dat ze hier durft te komen, en hier durft te liggen.
-
Hope you all liked it :) Comment, vote and share! xx Liselotte ;D
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictieAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...