Hoofdstuk 55

1K 44 3
                                    

-melody pov-

Ik trek rustig mijn kleren aan. Blijkbaar veel sneller dan jade want als ik al helemaal klaar ben is jade nogsteeds bezig met haar broek aandoen. 'Jade, harry wou even met me praten. Ik ben alvast buiten.' Ze knikt en gaat weer verder met haar TE strakke broek over haar kont heen rukken. Ik loop de kleedkamer uit naar buiten. Harry staat al op me te wachten. Ik loop naar hem toe. 'Waar wou je over praten?' Vraag ik dan maar. 'Meerdere dingen.' Hij loop richting het bankje verderop. Ik loop met hem mee, het zou een beetje raar zijn als ik bleef staan. Ik ga naast hem zitten. 'De docent vroeg of ik mee wou doen met de bokskampioenschappen. Ik wou het eerst met jou overleggen. Ik denk dat het me gaat helpen. Ik kan me woede eruitslaan en ik denk beter met de dingen omgaan.' Ik glimlach. 'Dat is te gek harry! Maar waarom overleg je dit met mij? Je moet je eigen keuzes maken.' Hij haalt zijn schouders op. 'Waar wil je het nog meer overhebben.' Ik trek de rits van me jas wat meer omhoog als ik het koud begin te krijgen. 'Wil je nog vrienden met me zijn of uh,,.. Meer.' Ik bijt op me lip. 'Ik heb het je al gezegd harry. Ik wil weten wie je bent en wie je wilt zijn. Als je me dat vertel dan wil ik heel graag vrienden met je zijn maar.' Ik pauseer even en denk na over me woorden. 'Ik weet niet of ik meer wil zijn. Je moet me vertrouwen weer winnen, harry.' Hij knikt. Hij sluit me even in zijn armen. 'Ik wil wel anders zijn maar dat gaat niet in een keer. Het geeft gewoon soms een kick als je ziet dat leraren bang voor je zijn. Maar ik wil zo graag gewoon normaal zijn.' Hoor ik hem zuchtend zeggen. 'Ik wil je best helpen maar ik weet niet hoe.' Ik streel met me handen over zijn rug terwijl ik hem nogsteeds knuffel. 'Door bij me te zijn.' Hoor ik hem zacht mompelen. Ik glimlach. 'Hmm,, dat vind ik niet zo erg.' Ik grinnik. Vergeef ik hem? Ik wil hem vergeven. Ik wil niet heel de tijd tegen me gevoel ingaan en hem niet vergeven. Ik moet het hem toch ooit vergeven. En dan beter eerder dan later. Dan kan ik hem tenminste nog helpen om een beter mens te worden. Ik kijk naar de gymdeur als ik mensen eruit hoor komen. Ik laat harry langzaam los. Hij drukt een zacht kusje op me hoofd, ik glimlach. We staan op en lopen naar de gymdeur. Ik zie jade eruit komen. Ik grinnik als haar gulp openstaat. Ik wijs ernaar. 'Is die broek niet wat te klein?' Vraag ik lachend. 'Ja, maar hij is zo leuk!' Zegt ze half huilend en begint dan te lachen. Ik grinnik. Harry staat er wat ongemakkelijk bij. Ik ga lachend voor harry's neus staan en kijk hem fronsend aan. Ik pak zijn hand maar merk al gelijk aan zijn gezicht dat het pijn doet. Ik laat zijn hand snel los. Mijn eigen hand zit nu ook onder het bloed. 'S-sorry. Ik til zijn hand voorzichtig op en kijk naar zijn knokkels die helemaal gescheurd zijn. 'Dat moeten we dalijk op school even schoonmaken.' De gymzaal is naast onze school dus we zijn er zo. We lopen naar binnen richting de meiden wc. Ik kijk hem vragend aan of het goed is dat we bij de meiden wc zijn. Hij knikt lachend. Ik zet de kraan aan en pak een doekje. Ik maak die nat en draai de kraan uit. Jade is loopt het wc hokje binnen. Ik dep zachtjes met het doekje op zijn handen. Het opgedroogde bloed verdwijnt langzaam. Ik gooi het doekje weg en druk lachend een kusje op zijn hand. 'Gaat het?' Hij knikt. We wachten nog even op jade en lopen dan de meiden wc uit. De bel is ondertussen al gegaan maarja. Ik loop nog naar me kluisje waar ik me gymspullen in doe en me boeken voor nu eruit pak. Engels. Ew. Ik wacht op de andere totdat ze klaar zijn. We lopen richting het engels lokaal. Ik klop op de deur, we zijn gelukkig maar 5 minuutjes later. Ik open de deur en kijk recht in het gezicht van een boze docent. 'Zozo harry, weer terug uit de bak? En melody? Je gaat gewoon weer met hem om? Jade er ook al ingetrapt. Hij zegt je waarschijnlijk nu dat hij dit niet meer gaat toen maar je zal zien dat hij over een maandje weer in de bak zit.' Ik kijk naar harry waar ik de pijn in zijn ogen zie.

--
Vote, comment and share x christy

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu