Hoofdstuk 69

918 43 2
                                    

-melody pov-

Het is al een paar dagen later. Deze dagen heb ik het meeste doorgebracht met jade en harry samen. Ik vond het erg gezellig en eigenlijk hoop ik het nog vaker te doen. vandaag is het weer maandag dus dat word weer naar school gaan. Ik prop nog snel een broodje met nutella in me mond en loop snel naar de deur waar jade al op me staat te wachten. Ik stap op me fiets en we zijn binnen no-time op school. We zijn wat laat. Ik ren naar de fietsenstalling. Ik hoor de bel gaan. Ik wacht op jade en ren samen met haar naar binnen zodat we geen briefje hoeven te halen. Ik glimlach als we net optijd zijn. Ik loop nog naar me kluisje om me jas erin te leggen en wat boeken. Jade en ik lopen samen naar techniek toe. Techniek heb ik altijd al leuk gevonden ookal ben ik er super slecht in en weet ik nog steeds niet hoe je een boormachine moet gebruiken. De docent is aardig en je kan dingen voor jezelf doen dus ik vind het allemaal goed. Ik klop op de deur en loop dan naar binnen. Iedereen zit in groepjes behalve harry. Hij zit helemaal alleen. Ik bijt op me lip. Ik loop snel naar harry toe en ga naast hem zitten. Ik weet nu nog steeds niet of we nou een stelletje zijn of niet. Hij heeft me nog niks gevraagd. Meestal vraagt een jongen je toch? Als de docent klaar is met zijn uitleg -waar ik totaal niet naar geluisterd heb- lopen we naar alle apparaten. Ik zie iedereen beginnen aan hun werkstuk. Ik loop naar harry en pak zijn hand. Ik loop met hem naar de andere kant van het lokaal. 'Uh,..' Ik denk even na hoe ik het moet vragen. Is het raar dat ik het ga vragen? Vast niet. Ik wil het gewoon weten. 'Uh, hebben wij nu iets?' Ik kijk even naar me handen maar dan weer naar hem. Hij krijgt een lichte glimlach op zijn gezicht. 'Zou jij dat willen?' Vraagt harry lipbijtend. Ik knik en wacht op een reactie. Wat zou hij doen? Me vragen om zijn meisje te zijn? Me keihard uitlachen? 'Ik ook.' Mompelt hij zacht. 'Dus eh..' Hij pakt me hand. 'Wil je me meisje zijn?' Hij glimlacht en drukt een kusje op mijn hand. 'Hmm,, ik weet het niet.' Harry kijkt me fronsend aan. 'Maar net,,' ik grinnik. 'Tuurlijk wil ik het, sukkel.' Onderbreek ik hem. Ik druk een kusje op zijn mond. Ik kijk om me heen en merk dan pas dat iedereen ons aanstaart. Ik kijk gelijk weer weg. Ugh, hier hou ik dus niet van. 'Hmm,, ze zijn jaloers op me. Jaloers op me omdat ik zo'n mooi meisje heb.' Hoor ik harry mompelen. Ik grinnik. 'Slijmbal.' Ik duw hem lachend weg. 'Je gaat me helpen met me werkstuk.' Beveel ik hem lachend. 'En wat als ik het niet doe?' Vraagt harry ondeugend. 'Hmm,, dan...' Ik kijk hem bedenkend aan. 'Dan kietel ik je!' Ik ga in de kietelhouding voor hem staan. 'Daar kan ik tegen.' Zegt hij grijnzend. 'Hmm, dat proberen we even uit.' Ik leid hem naar de hoek in de klas. Ik begin hem lachend te kietelen. Ik grinnik als hij niet meer kan stoppen met lachen. Hij valt op de grond van het lachen. Ik ga op zijn buik zitten en merk eigenlijk niet meer dat we in de les zijn. Hij pakt mijn armen lachend vast en trekt me in een knuffel. 'Melody, harry, we zijn in de les. Geen klef gedoe hier.' Ik kijk op en zie de docent naast hem staan. Ik ga lachend van zijn buik af. 'Sorry maar harry wou me niet helpen met mijn werkstuk.' Ik haal lachend me schouders op. 'Eigen schuld, dikke bult.' Ik steek me tong uit naar harry. 'Ga je me nu wel helpen?' Ik grijns. 'Ja ja, mevrouw.' Mompelt harry lachend. Ik glimalch en loop met hem samen naar de boormachine. Ik pak een houtblokje en zet de stipjes waar er geboord moet worden. 'Laat dit de master maar doen.' Zegt harry grijnzend. Ik haal lachend een wenkbrauw op. 'Nog niet kijken, babe.' Harry draait zijn rug naAr me toe. Ik frons en wacht maar tot hij klaar is. Hij draait zich trots om en laat het zien. Ik frons. 'Daar hoorde de gaatjes niet.' Ik pak het houtblokje beet en zie nu pas dat er "ik hou van je" in geboord staat.

---

Vote, comment and share :) thanks for all the reads <3 love you x christy

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu