-Harry's pov-
"Jade, wil je heel even weggaan?" Vraag ik en ik kijk Jade aan met een kleine glimlach. Dan gaat Jade gelukkig weg, zonder erg moeilijk te doen. 'Melody...' Begin ik. Ik neem diep adem en kijk Melody in haar ogen aan. 'Ik weet dat ik je vertrouwen heb weggenomen. Ik weet dat je mij waarschijnlijk niet meer leuk vind maar ik eh.." Moet ik dit nu wel vertellen? Ik bijt op mijn lip. Weetje wat, ik doe het gewoon. Zo erg kan het ook weer niet worden. "I-Ik.. Ik hou van je" Zeg ik dan en ik slik zachtjes. Ik zie dat ze naar haar handen kijkt, en iets mompelt. Ik hou ook van jou. Er ontstaat een grote glimlach op mijn gezicht. Ik loop naar haar toe en zachtjes til ik haar kin op. "Now.. Kiss me" Zeg ik met een grijns. Onze lippen raken elkaar en ik voel me geweldig. Dit voelt zo veel beter dan al die andere meisjes bij elkaar. Ik grinnik als ze 'Kom, we halen een grap met haar uit.' tegen me fluistert. Ik knik. "Wat gaan we doen dan?" Ik grinnik kort. Ze legt me haar plan uit. Dit bevalt me wel. Ik kijk haar grijnzend aan en zie dat ze de deur dicht doet. "Mhhh... Melody" Begin ik te kreunen. Ik grinnik zachtjes als ik melody hoor kreunen. Stiekem zou ik dat haar ook wel eens willen laten doen, maar ik ben er toch al zeker van dat zij dat sowieso niet zou laten gebeuren. Daar is ze nog véél te preuts voor. Ik bijt op mijn lip en begin weer met kreunen. "Oh, god.. Melodyyyy' Vervolg ik. "Mmhhhhhhhh' Kreun ik luid en ik zie dat Melody haar hand voor haar mond legt, om niet luid in lachen uit te barsten. Ik grinnik zachtjes. Dan hoor ik Jade vet hysterisch binnenkomen. Met haar handen voor haar ogen roept ze dat Melody hier veel spijt van gaat krijgen. Ik high-five Melody en we barsten allebei hard in lachen uit. Ik zie dat Jade een rood hoofd krijgt, waardoor ik nog harder begin te lachen. "Ik weet zeker dat je wist dat het een grap was" Zeg ik lachend. Ik kijk naar Melody die me ineens begint te knuffelen, maar uiteraard knuffel ik mee. Ik zie dat ze omhoog moet kijken om me aan te kijken, aangezien ik een stuk langer ben dan haar. Maarja. "Je kreunde wel schattig hoor" hoor ik Melody tegen me zeggen. "ik kreun niet schattig!" Zeg ik lachend. "Jij kreunt schattig" Grinnik ik. "Oke, oke, we kreunen beide schattig" Zeg ik lachend na een lange discussie over wie er schattiger kreunt. Ik plof weer neer op de bank, maar al snel spring ik weer overeind. 'Just dance!!!" Juich ik en ik duw een controller in de handen van Jade en Melody. Ik zet een liedje op, en begin uitbundig te dansen. Ik merk heus wel dat ik word uitgelachen door Jade en Melody, maar als de uitslag er is, stijg ik ver boven hun uit. "Yeah!! Wie lacht er nu?!" Vraag ik lachend en ik kijk melody en Jade aan. Ik kijk naar buiten en zie dat het stikdonker is. Ik pak mijn telefoon. Half negen. Ik trek mijn wenkbrauwen kort op en stop mijn mobiel dan lachend weer in mijn zak. Na een tijdje zijn we moe van het uitbundige dansen, en stoppen er maar mee. Ik geef mijn controller aan Jade en ga zitten op de bank. "Wat gaan we nu doen?" vraag ik lachend. Ik kijk naar mijn handen, en zodra ik merk dat ik tril, frons ik. Door de afleiding heb ik me er niet mee bezig gehouden, maar nu niet alleen ik, maar ook mijn lichaam neigen sterk naar nicotine. Ik ga op mijn handen zitten, zodat je ze niet ziet trillen. Gadver, dit kan ik echt niet hebben nu. Ik slik kort en begin het een stuk warmer te krijgen, warmer dan van het dansen. Melody en Jade kijken me aan en ik glimlach even. "Harry, wat doe je nu weer raar" Begint Melody lachend tegen me te zeggen. Ik kijk haar aan en grinnik kort. "Helemaal niet" Zeg ik lachend, maar ik slik. Ik heb het nodig, en wel nu.
-
Hope you all enjoyed that bit :P Comment, vote and share, just like always! Thank you all so much for over the 300 reads! Its amazing :) xx Liselotte.
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictionAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...