Hoofdstuk 86

827 38 0
                                    

-Harry's pov-

Ik kijk op als ik mijn moeder hoor. We gaan eten, yummy. Ik kijk glimlachend naar Melody als ze nog een klein kusje op mijn lippen drukt, en dan opstaat. Ik sta ook op, en zie melody naar beneden lopen, achter mijn moeder aan. Ik ga even naar de wc. Ik was mijn handen en droog ze af aan de handdoek. Ik loop dan ook naar beneden en hoor mijn moeder "jij  bent het eerste meisje waarvan hij echt ho-' Verder kwam ze niet, aangezien ik haar onderbreek. "Mam!' Roep ik geïrriteerd. Ik kijk haar aan en zucht lichtjes. Ik ga naast Melody zitten en pak ook rustig aan wat patat en snackjes. Ik haal lachend een patatje door de mayonaise, en smeer dat op Melody's wang. Ik kijk haar grijnzend aan en steek mijn tong kort naar haar uit. Lang lach ik niet, want al snel heb ik een patatje met ketchup op mijn neus zitten. Ik eet het patatje op en melody en ik barsten weer in lachen uit. Ik kijk mijn moeder aan die zich waarschjnlijk afvraagt hoe oud we eigenlijk zijn. Ik begin met één hand frietjes een voor een in mijn mond te proppen, en leg mijn hand zachtjes op Melody's knie. Ik ga heel langzaam kleine stukjes omhoog en begin grijnzend de rest van mijn frietjes één voor één op te eten. Ik kijk Melody niet aan, maar ga wel verder omhoog met mijn hand. Heel zachtjes en geleidelijk. Ik neem een paar slokken cola en ik kijk mijn moeder aan. Ik ga langzaam nog wat hoger en hoger. Dan voel ik dat Melody het óf spannend, of absoluut niet leuk vind. Ik laat mijn hand weer zakken en kijk melody aan, met een kleine glimlach. Ik ga niks doen tegen haar zin in, dan moet ik maar even wachten. Zou zij het al gedaan hebben? Ach, doe niet zo gek, natuurlijk niet. Ik haal beide handen weer boven tafel en begin weer te eten. Na een tijdje is het eten op, en ik begin met afruimen. Mijn moeder loopt naar de tv om het nieuws te kijken, en ik begin af te wassen. Al snel ben ik klaar en ik kijk naar buiten. Het is al donker. "W-wil je blijven slapen?" Stamel ik wat ongemakkelijk. Ik kijk haar aan en glimlach klein. "A-als je niet wil moet je het zeggen hoor" Ik krab me wat achter mijn hoofd en kijk haar vragend aan. "Is goed" Zegt Melody glimlachend. "Ik bel Jade wel even" Zegt ze. Ik knik. Ze haalt haar mobiel tevoorschijn, en toetst razendsnel Jade's nummer in. "Ik uh blijf bij Harry slapen vannacht" Zegt ze. Ik glimlach klein naar haar. "Wát? Nee! Iew, doe niet zo gek Jade!" hoor ik haar aan de telefoon gillen.  Ik denk dat ik al weet waar dat over gaat. Ik grinnik kort. Na een tijdje heeft ze opgehangen en haar telefoon weer in haar zak gestopt. "Zullen we weer naar boven gaan?" Vraag ik dan. Ze knikt. Ik loop achter Melody aan naar boven. Ik trek de kamerdeur achter  dicht. Ik plof neer op mijn bed, zodra Melody zit. "Wat was dat nu weer?!'  vraagt Melody aan mij. "Waar was je mee bezig tijdens het eten?!" Ik haal mijn schouders op. "Vond je het niet leuk?" Dit keer is het Melody's tijd om haar schouders op te halen. Ik bijt op mijn lip. "Sorry" Mompel ik. Dan pak ik mijn telefoon. "Selfie!" Roep ik lachend. We maken een paar falende selfies en ik post er een van op instagram. Gelukkig heb ik laatst veel foto's verwijderd. Ik krijg meteen een paar reacties van mijn vrienden van de vorige steden waar ik woonde. -Alweer een ander meisje? Hoelang ga je het volhouden?- Ik bijt op mijn lip, en leg mijn telefoon maar weg, zonder aan Melody te laten zien wat voor reacties er komen. Had ik kunnen verwachten. Ik kijk haar glimlachend aan en trek haar in een knuffel. "ik houd van je' Mompel ik, nog altijd in de knuffel. "is het oké dat ik me alvast omkleed?" Vraag ik aan Melody. "Je moet doen wat je moet doen' Krijg ik als antwoord. Ik grinnik en trek mijn schoenen uit. Dan mjn shirt, en dan mijn broek. Om het wat prettiger voor Melody te maken, trek ik maar een trainingsbroek aan.

-

hope you liked this! Comment, vote and share. Thank you so much for more than 600 reads! Unbelievable :) xx Liselotte!

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu