Hoofdstuk 4

1.8K 64 1
                                    

-Harry's pov-

Als ik naar Melody wil lopen, gaan er allemaal mensen al om me heen staan en beginnen tegen me te praten. Dit bevalt me wel. "Nee, ik kan niet, ik ga ervoor zorgen dat ik dit jaar wel overga" Zeg ik lachend en ik loop langs alle mensen. Als ik bij melody ben, is ze al gelijk erg ongeduldig. Ik pak mijn jas en trek hem dan maar aan. Beter ga ik niet te veel tegen haar in, anders maak ik never nooit meer een kans bij haar. Als ze vraagt waar ik was, haal ik mijn schouders op. "oke" Zeg ik droog als ze zegt dat we naar haar huis gaan. Ik vind het allemaal best, weet ik gelijk waar ze woont. Ik loop met haar naar buiten en trek mijn fiets tussen een berg andere fietsen uit. We fietsen samen naar haar huis. Ik kijk om me heen. Als we er zijn, pleur ik mijn fiets neer en trek mijn jas recht. Ik kijk Melody aan als ze 'vraagt' of ik mijn fiets rechtop wil zetten. Dan doe ik dat maar. We lopen naar binnen en ik kijk om me heen. Heel netjes, zoals ik ook al had verwacht. Ik kijk haar moeder aan met een nonchalant gezicht, ookal kijkt zij zelfs bijna geschrokken als ze me ziet. "hoi" Zeg ik maar en ik volg Melody verder naar boven. Als we even zitten, krijg ik trek. In een sigaret. Ze vind het vast niet erg als ik er een opsteek. Ik pak het pakje uit mijn zak en haal er een sigaret uit. Ik trek één wenkbrauw op als ze zegt dat we het over verslavingen gaan doen. "oke' Zeg ik droog. Uit mijn andere zak haal ik een aansteker. Ik kijk Melody aan als ze zegt dat ze hier niet roken. Pf.. Als ze weer bezig is met het werkstuk, probeer ik de sigaret nog aan te steken. Dan slaat ze de aansteker uit mijn hand, die op de grond beland. Ik zucht en kijk om me heen, en zie een gitaar staan. Ik grijns kort, ik speel ook gitaar. Maar dan elektrisch. Als ze vraagt of ik wat wil drinken knik ik. "Bier graag" Ik kijk haar glimlachend aan en zucht als ik water krijg. Dat is zo smaakloos. Als ze weg is, pak ik haar gitaar en begin er een beetje op te spelen. ik kijk haar aan als ze weer terug is, met twee glazen water in haar handen die ze weer neerzet. Ze trekt de gitaar uit mijn handen en ik zucht. 'Speel eens wat?" Ik kijk haar vragend aan, maar ze wil het niet en zegt dat we weer aan het werk moeten. Ik zal haar krijgen. Koste wat het kost.

Een paar uur later zitten we nog altijd bezig met het werkstuk. Ik kijk af en toe naar het scherm, waar al veel opstaat. Dan kijk ik naar de tijd.  'Ik moet gaan" Zeg ik en ik sta op. Ik vang mijn jas en trek hem aan. "Tot morgen. morgen weer?" ik kijk haar aan en glimlach, op mijn best. ze gaat voor me vallen, ik weet het zeker. Ze begint te lachen, maar ik blijf haar gewoon aankijken. "Ik werk al mee" Zeg ik zuchtend en ik rol met mijn ogen. Ik glimlach weer een beetje als ze oke zegt. "We gaan morgen wel bij mij verder" Ik loop naar buiten en haal mijn fiets van het slot. Ik fiets zuchtend naar huis, goed oplettend of ik de weg niet kwijtraak. Ik ben hier nog niet zo lang, dus ik moet uitkijken waar ik heenga. Ik grijns breed als het gelukt is. Ik graai in mijn zak naar een sigaret, en die vind ik. Ik graai in mijn andere zak, waar mijn aansteker in zou moeten zitten, maar die zit er niet. Die ligt nog op Melody's kamer. "verdomme' Mompel ik en ik duw de sigaret terug in mijn zak. Door het idee dat ik niet kan roken, krijg ik steeds meer behoefte aan een sigaret. Ik smijt mijn fiets achter het huis neer en haal het huis van slot. Ik kijk op tafel, waar een briefje ligt. Mijn ouders blijven nog langer weg, in verband met  'werk" right. Ik zie mijn ouders echt nooit meer. Niet dat ik ze mis ofzo. Ik rommel in een kastje en vind een aansteker. "Eindelijk' grijns ik. Ik steek een sigaret op en sleep mijn tas mee naar boven. Als ik bij de voordeur kijk, zie ik een pakketje binnen staan. Mijn boeken. "ah, f*ck waarom zijn die er nu al" vloek ik chagrijnig. Ik til de zware doos op, en neem hem mee naar mijnn kamer. Kaften doe ik niet, das voor watjes. Ik zie dat het al redelijk laat is, dus loop ik naar beneden. Ik pak een pizza uit de koelkast en doe hem in de oven. Ik zucht. Hoe laat ik melody voor me vallen? Die andere chickies heb ik zo in de pocket, maar ik wil haar. Ik plof neer op de bank en neem nog een flinke trek van mijn sigaret.

-

Hoe vonden jullie het? Please vote and comment! (this is made by Liselotte)

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu