-melody pov-
Het een na het ander commentaar vliegt harry om de oren. Ook al bij frans. De les voelt als uren maar uiteindelijk is die toch voorbij. Harry gaat al snel de klas uit terwijl ik eigenlijk ook met hem de pauze wou vieren. Jade kent harry nog niet zo goed dus kunnen ze kennis maken. Ik wacht tot jade haar spullen heeft in gepakt. 'Zullen we naar harry gaan?' Ze knikt. 'Dan kunnen jullie kennis maken!' Roep ik blij. Ik geef de docent nog een boze blik voordat ik de klas uitloop. Ik loop richting me kluisje waar ik me boeken inleg en me volgende boeken al pak. Ik kijk de aula rond maar ik zie harry niet zitten. 'Zie jij harry?' Vraag ik zuchtend na een tijdje. Ze schudt haar hoofd. 'Misschien is hij buiten.' Ik knik. Ik pak jade's hand en trek haar mee. Ik ga het ene tafeltje na het andere tafeltje langs met me ogen. Uiteindelijk zie ik een krullenbol een sigaretje roken. Ik wijs naar harry en loop er samen met jade heen. 'Eh, waarom was je zo snel weg.' Harry kijkt op van zijn mobiel. 'Ik wou daar niet meer zijn. Ik ben helemaal klaar hiermee.' Ik bijt op me lip. Hij heeft het zelf veroorzaakt. Maar de docenten doen wel erg flauw. 'Ik snap het, maar dan kon je toch op ons wachten, sukkel.' Zeg ik lachend. Hij haalt de sigaret uit zijn mond en blaast de rook de andere kant op. Nog een les te gaan.
We zijn uiteindelijk uit. Ik loop naar me kluisje. Jade was al naar haar eigen kluisje gegaan dus ik sta even alleen. Ik zie dat harry net de school uit wil lopen. 'HARRY!' Roep ik zo hard als ik kan. Ik zie dat iedereen me aankijkt. Ik wenk naar harry dat hij moet komen. Als hij er uiteindelijk is kijkt hij me vragend aan. 'What's up?' Vraagt hij lachend. 'Wij gaan vandaag leuke dingen doen.' Hij begint te lachen. 'Zoals?' Vraagt hij dan. 'Dat mag jij helemaal kiezen! Wat wil je doen?' Zeg ik blij. 'Bij jou zijn.' Hij wenkbrauwwiebelt lachend. 'Ugh, slijmert.' Ik maak kots geluidjes. Ik steek lachend mijn tong uit. Jade komt ook aanlopen. 'Is het goed dat ik vandaag iets met harry ga doen.' Ze knikt lachend. Ze geeft me een knuffel. 'Ik zie je dalijk wel.' Ik zwaai nog liefjes. 'Woon je bij haar?' Hoor ik harry wat moeilijk vragen. Ik knik. Ik wil snel van ander onderwerp over gaan maar ik weet niet welk onderwerp. 'Eh, wat wil je doen?' Harry pakt me hand en trekt me mee de school uit. 'Vandaag ga ik jou verwennen.' Zegt harry lachend tegen mij. Ik frons. Hoe dan, denk ik bij mezelf. Hij heeft geen geld voor iets dus wat zou hij moeten doen. 'Wat dan?' Vraag ik nogsteeds fronsend. 'Dan moet je eerst met me mee naar huis. Dan zie je het wel.' Ergens voel ik me bang toen hij dit zei. Wie weet wat hij allemaal gaat doen. Ik slik even. Ik laat zijn hand los. 'Ik, uh.' Mompel ik zacht. Ik moet een smoes verzinnen. Dalijk bedreigt hij mij ook en dan is zijn moeder niet thuis. Harry's blik gaat van blij naar gebroken. 'W-waarom niet?' Hoor ik hem nog zacht zeggen. 'Ik,..' Ik denk even na. Ik ga niet zeggen dat ik bang voor hem ben. Ik ben niet echt bang voor hem maar in dat soort situaties wel. Hij moet me vertrouwen winnen. Uit het niets trapt harry hard tegen de muur aan. Even later begint hij er ook tegen te slaan. 'Ik had het kunnen weten!' Roept hij boos. Hij blijft maar slaan. 'H-harry.' Zeg ik wat bang. Zijn handen zijn rood. Ik ga voor zijn zicht staan zodat hij niet meer tegen de muur kan slaan. 'W-wat had je kunnen weten?' Uit het niets zie ik weer tranen vloeien bij harry. 'Je bent bang voor me. Zeg het!' Het laatste roept hij. Ik schud bang me hoofd. 'Zeg me dan waarom je niet mee naar me huis wil.' Ik haal nerveus me schouders op. 'Je bent f*cking bang voor me!' Roept hij boos maar aan het einde barst hij weer in tranen uit. Ik kan hier niet tegen. Ugh. 'dat is ook niet zo raar he!' Floept er uit het niets uit. Harry kijkt geschrokken omhoog. De tranen staan bij mij nu ook in me ogen. Ik wil hem niet zien huilen maar het is toch niet zo raar dat ik bang voor hem ben. Ik had nooit van hem verwacht dat hij nog een meisje zou bedreigen. Wie weet wat hij dan nog bij mij kan doen. Ik ren weg. Ik wil hem niet zo gebroken zien. Ik voel een strakke hand om me arm. Ik kijk geschrokken om. Harry natuurlijk. 'L-laat me los.' Zeg ik wat bang. Hij heeft me zo stevig vast dat ik het bloed niet meer voel stromen. Volgens mij heeft hij het niet eens door. Ik kijk hem met een pijnlijk gezicht aan. Als hij merkt dat het pijn doet laat hij me zo snel mogelijk los. Ik grijp me kans en ren weg, ik weet niet wat ik nu doe maar op dit moment wil ik alleen nog maar weg. Ik hoor harry nog roepen maar ik blijf rennen.
--
Vote, comment and share please! We love you x christy
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictionAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...