Hoofdstuk 87

896 39 0
                                    

-melody pov-

Ik heb geen idee of ik het wel leuk vond. Ik ben er nog niet klaar voor als een jongen dit allemaal doet. 'Je moet doen wat je moet doen.' Zeg ik lachend tegen harry als hij vraagt of ik het goed vind als hij zichzelf al omkleed. Ik bedenk me nu pas dat ik geen kleding heb. Ik heb helemaal niks bij. Ik kijk uit me ooghoeken naar harry als hij zich omkleed. Ik wil niet kijken maar ik kan me gewoon even niet inhouden. Ik draai me hoofd gelijk weer naar me mobiel als hij zich naar me toe draait. 'Uh, mag ik een shirt van jou aan?' Hij knikt. Hij trekt een shirt uit zijn kast en gooit het naar me toe. Ik ben te laat met vangen waardoor hij nu op me hoofd ligt. Ik grinnik. Ik sta op van het bed en draai me rug naar harry toe. Ik trek zo snel mogelijk me broek en shirt uit. Ik pak harry's shirt die ik op de grond had gegooid. Ik trek hem aan en draai me dan weer naar harry. 'Ik heb het koud.' Ik pruil. Harry opent zijn armen. Ik grinnik en loop naar hem toe. 'Wat wil je doen?' Vraag ik als ik in zijn armen kruip. 'Filmpje kijken?' Vraagt harry. Ik knik. Harry doet de tv aan met de afstandsbediening. Hij pakt alle dvds uit zijn kast en legt het op me schoot. 'Kies jij maar.' Ik kijk er wat door heen. Ik grijns als ik "love actually" zie. Ik heb het altijd al een geweldige film gevonden. Ik hou de film omhoog waardoor harry ook gelijk begint te glimlachen. 'Hou je hiervan?' Hij knikt grinnikend. 'Hmm,, had ik niet van je verwacht.' Zeg ik lachend. Hij pakt de dvd aan en stopt het in de dvd-speler. Ik wacht tot hij weer bij me komt liggen want ik begin het koud te krijgen. Ik nestel me tegen hem aan als hij weer naar me zit. Ik wrijf wat met me hand over zijn blote buik. Ik trek me shirt wat omlaag, of eigenlijk harry's shirt, omdat het wat omhoog kruipt.

De film is afgelopen en ik ben behoorlijk slaperig. Ik wrijf wat in me ogen. 'Babe, ben je nog wakker?' Mompelt harry zacht. Ik knik. Ik ga rechtop zitten. Harry doet een lampje aan omdat het heel erg donker is in de kamer. Gelukkig hebben we morgen geen school want dat had ik niet gered. Ik gaap wat en ga dan weer tegen harry aanliggen. 'Ben je moe?' Vraagt harry. Ik voel zijn grote hand door me haren gaan. 'Een beetje.' Ik kijk even naar zijn sixpack. Dat mag toch wel? Het is mijn vriendje. Ik pak met moeite me mobiel als ik hoor dat ik een smsje heb. Van jade. -lekker slapen nog, sweetheaaart! X- ik glimlach even. -sleeepwell :) x- stuur ik terug. Ik denk weer terug aan net toen hij een boner had. Ik begin uit het niets weer te lachen. Ik kijk harry lachend aan. Harry weet natuurlijk niet waar het over gaat dus hij kijkt me wat fronsend aan. Volgens mij schaamde hij zich echt. Ik vind het wel cool om een keer zo'n ding gezien te hebben. Lol. Ik druk een kusje op harry's zachte lippen. 'Jouw lippen hebben aantrekkingskracht.' Mompel ik onder het zoenen door waardoor hij begint te lachen. 'Ik meen het.' Zeg ik lachend als hij stop met zoenen. 'Ze zijn zo zacht en roze.' Ik tik tegen zijn lippen aan. Ik kijk op de klok. Pas 11 uur. 'Let me kiss you.' Zegt harry liefjes. Ik tuit me lippen heel overdreven waardoor harry weer begint te lachen. Hij doet me lachend na. Ik druk een kusje op zijn getuite lippen. Ik voel dat harry de zoen aanhoud. Ik duw hem zachtjes naar achteren zodat hij ligt. Ik ga op me zij naast hem liggen en draai hem naar me toe. Ik glimlach als hij speels op me lippen bijt. Ik open langzaam me mond en wacht tot hij zijn mond ook opent. Ik laat me tong teder naar binnen glijden. Ik had nooit verwacht dat ik dit eigenlijk ooit zou doen. Ik dacht altijd dat ik loner zou blijven voor me hele leven.

--
Vote,comment and share x christy

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu