Hoofdstuk 109

1.1K 53 11
                                    

Melody pov

Ik blijf ze nog een tijdje knuffelen omdat ik het nogsteeds niet kan geloven. Waarom heeft hij in hemelsnaam toegegeven? Na een tijdje ga ik weer tegen harry aanzitten. 'Zet de film maar weer aan.' Zeg ik lachend. Ik kijk glimlachend naar de film. Na een tijdje zet ik de film op stop. 'Wat doe je?' Roept harry dramatisch. Ik grinnik. 'De nutella koekjes zijn op dus ik moet even nieuwe uit de kast halen.' Ik grinnik en sta op. Ik loop richting de kast en kijk naar alle dingen die er nog in liggen. We hebben ook nog nutella koekjes maar anders zijn ze gelijk deze dag op. Ik grijns en pak een grote bak. Ik gooi er wat nutella in. Ik pak wat droge koekjes. Ik heb dit nog nooit uitgeprobeerd maarja, het lijkt me lekker. 'Ogen dicht!' Roept ik hard, ik kijk om de hoek of ze hun ogen dicht hebben. Als ik zeker zie dat ze hun ogen dichthebben loop ik naar hun toe. 'Mond open.' Ik dip een koekje in de nutella en prop het in jade's mond. Ik dip er nog een in de nutella en doe die in harry's mond. Ze openen hun ogen. Jade kijkt me met een grote glimlach aan en pakt gelijk nog een koekje en dipt die in de nutella. Harry trekt een vies gezicht en schudt even met zijn hoofd. Ik schud zuchtend me hoofd. 'Meiden hebben een goede smaak. Jongens niet.' Ik steek me tong uit. Ik zet de bak tussen jade en mij in en dip een koekje erin. Ik prop het in me mond en geniet van de nutella. Ik heb liever alleen nutella maar dat zou raar zijn. 'Mag de film aan.' Zegt harry pruilend. Ik knik en klik op "play". Ze kijken alletwee geïntereseerd naar de tv. Mijn kans om me vinger in de nutella te dopen en het op te likken. Ik doe me vinger zo ver mogelijk in de nutella. Ik wil het bijna in me mond stoppen maar zie dan de geweldige kans om het over harry's gezicht te smeren. Ik grijns en smeer het zonder erbij na te denken over harry's gezicht. Harry gaat met zijn hand over zijn wang. Ik grinnik als hij een vies gezicht trekt als zijn hand onder de nutella zit. 'Lik het op!' Juich ik lachend. Hij schudt lachend zijn hoofd. Hij steekt zijn hand voor mijn neus. 'Doe jij maar.' Zegt hij lachend. Ik grinnik en ga met mijn vinger over zijn hand en lik het van mijn eigen vinger op. 'Durf je niet.' Zegt hij lachend. 'Hmm, misschien heb je wel hele vieze handen.' Ik grinnik. Ik steek me tong uit. Er zit nogsteeds een hele veeg nutella op zijn gezicht. 'Ga je dat er nog afhalen?' Vraag ik lachend. 'Jij hebt het veroorzaakt dus jij gaat het eraf halen.' Ik grinnik en kom dichterbij met mijn hoofd. Ik steek me tong uit en lik het van zijn wang af. Ik begin hard te lachen. 'Ew melody, doe dat maar ergens anders met harold.' Hoor ik jade mompelen. ik grinnik. Harry kijkt me grijnzend aan. 'Dus je durft het toch.' Mompelt hij lachend. Ik knik grinnikend. Ik kijk weer naar de film omdat het bijna het einde is. Nu komt het romantische stuk. Het einde! Daar is altijd zo'n romantische zoen. Ik grijns terwijl ik uit me ooghoeken kijk naar harry. Ik pruil als de aftiteling komt. Harry draait me naar zich toe. 'Hmm...' Mompelt hij zacht. 'Kan ik ook zo'n afscheids kus krijgen van jou?' Ik grijns. 'Als je dat wilt wel.' Ik kom langzaam dichterbij. Ik raak zijn zachte lippen aan. Ik leg mijn armen in zijn nek. Ik grijns wat onder het zoenen. Het einde van het boek maar zeker niet het einde van hun relatie want daaraan komt nooit een einde.

--

THIS IS THE END. misschien hadden jullie niet verwacht dat nu al het einde zou zijn. Nou,, uh,, suprise. We vonden het super leuk om dit te schrijven. We gaan zeker weten nog een boek schrijven want we hebben al een plan. Ik hoop dat jullie het boek leuk vonden! Bedankt voor alle reads en votes! We love you!

(Ik heb trouwens nog nooit titanic gekeken dus ik weet niet of het zo eindigt. Lol)

xx liselotte and christy

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu