-Harry's pov.-
Ik was al een tijdje wakker, en ik loop naar Melody toe als ik zie dat ze haar ogen open heeft gedaan. "Goodmorning, babe" Zeg ik met mijn nog altijd heel hese ochtendstem. Ik kkijk haar glimlachend an en hoor dat ze zacht goodmorning zegt. Ik glimlach als ze glimlacht, maar al snel verdwijnt hij. Waarschijnlijk beseft ze dat ze naar school zal moeten gaan. Ik kom naast haar liggen. "Babe.." Zeg ik zacht en ik ga zachtjes door haar zachte haar heen. Ik kijk haar met medelijden aan als ze zegt dat ze niet naar school wil gaan. het zal toch ooit moeten. 'Ik snap het maar je moet hem niet laten zien dat je bang bent. Er gaat niks gebeuren. Daar zorg ik voor." Zeg ik met zekerheid, en ik druk een klein kusje op haar mond. We hadden het eerste uur vrij, dus gelukkig hoeven we niet zo erg op te schieten. Ik kijk naar mijn hand als melody hem zachtjes vastpakt en er over heen strijkt. "Come on. Ik blijf bij je" Ik kijk haar aan. "dat weet je toch?" Ik druk nogmaals een lange kus op haar zachte lippen. Ik glimlach als ze dan uiteindelijk toch knikt. Ik kijk naar Melody die ineens opstaat en mijn bed uitklimt. Ze loopt naar mijn kledingkast toe. Mijn ondergoed had ik in de badkamer al verwisseld. "en wat ben jij van plan te gaan doen?" Vraag ik lachend. Ik grinnik als ze zegt dat ze niet van plan is om in haar onderbroek naar school te gaan. "Oh, daar had ik nu net op gerekend." Ik trek mijn kast open en pak een van mijn strakste skinny's, die ik eigenlijk al bijna niet meer pas. Ik geef hem aan Melody en kijk naar hoe ze mijn broek aantrekt. Zelf pak ik een skinny en een blouse uit mijn kast. Ik draai me om en ik grinnik als ik haar in mijn kleren zie. Het ziet er best wel grappig uit. "vind je het niet leuk?" Hoor ik haar vragen. Ik begin te lachen als ze dan ook nog een rondje draait. "Prachtig babe, jij bent altijd leuk" ik knipoog kort. "Jij ook" Zegt ze lachend. Ik kijk naar haar vingers die mijn lippen doen tuiten en ze drukt er haar getuite lippen ook op. Ik snap niet hoe meiden het voor elkaar krijgen om zulke zachte lippen te hebben. Ik trek voor het eerst sinds tijden mijn witte all-stars weer aan. Ze passen nog! Ik kijk anar hoe melody haar vans aantrekt, die we nog wel hadden kunnen redden uit jason's huis. "Kop op, erger dan gisteren kan het niet zijn" Zeg ik tegen Melody als ze weer sip kijkt. We lopen naar beneden en ik maak een ontbijtje voor haar. Boterhammen met een dikke laag Nutella, en een groot glas thee. Ik maak voor mezelf wat boterhammen met ham en kaas, met een kop koffie, zoals elke ochtend. Ik roer de suiker door mijn koffie. Ik kijk melody aan als ze mij aankijkt. "Wat?" vraag ik lachend. "Zozo, meneertje is aan de koffie?" Vraagt ze lachend. Ik grinnik. "ja' Ik neem nog een slok. Koffie is best wel lekker hoor. Ik eet mijn boterhammen op en maak me verder klaar voor school. Ik sta bij Melody in de badkamer als ze zich zo nodig nog moet opmaken. "Ik snap echt niet waarom je dat doet. Je bent mooi genoeg van nature!" Ik kijk haar aan maar het lijkt wel alsof ze me gewoon negeert. "ik vind van niet." zegt ze dan. We lopen naar beneden en ik help haar weer met haar jas aantrekken. Ik trek de mijne weer aan en ik sla mijn schooltas om mijn schouder. "Doei mam" Zeg ik. "Doei Anne" Zegt Melody. Ik loop naar mijn fiets. "Waar is je jouwe eigenlijk?" Ikkijk Melody aan. Ze haalt haar schouders op. 'Kom maar bij mij achterop.' Ik glimlach naar haar en ze springt dan eindelijk bij me acchterop. Ik begint e fietsen, en als we bijna op school zijn, vinden we gelukkig Melody's fiets omgewaaid in de berm. "Je hebt zo veel geluk' Zeg ik lachend. Haar sleutel zit er ook nog in. Ik haal de fiets voor haar uit de berm en spring weer op mijn eigen fiets. 'kom, anders komen we nog te laat" Ik grinnik kort en we fietsen snel weer weg. Even later zijn we weer op school. Melody en ik zetten onze fietsen naast elkaar neer en ik steek mijn sleutel in mijn jaszak. We hebben Engels. Ik loop het lokaal binnen en ga zoals altijd in de hoek vooraan zitten, met Jade en Melody achter me. Ik weet dat ze Jade nog veel moet uitleggen, en ik ga ze er ook de tijd voor geven. Ik voel in mijn zak. Sigaretten. Oh, die heb ik al zo lang niet gehad. ik slik. In de pauze zal ik er wel één of twee opsteken. Ik heb Jason nog niet gezien. Gelukkig.
-
Hope you all liked it ;) Comment, vote and share! xx Liselotte.
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictionAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...