-melody pov-
Ik frons even. Slechte invloed? Ik snap het niet echt. Hij is toch niet echt slecht ofzo. 'Als ik met jou om wil gaan dan doe ik dat, hun kunnen niks beslissen.' Zeg ik nogsteeds wat verbaasd. 'Dus je wilt wel met me omgaan?' Vraagt hij lachend. Tja, eerst wou ik dat niet. Maar ik merk eigenlijk wel dat hij niet zo erg is. Hij is aardig en daar gaat het toch om? Ik knik lachend. 'Wil je ook een trekje.' Hij steekt zijn sigaret naar me toe. Ik schud hevig me hoofd. 'Ew, nee.' Ik zucht even. 'Wanneer gaan we verder met het werkstuk?' Ik kan vandaag wel. Eigenlijk kan ik altijd. 'Vandaag?' Vraag ik dan maar als hij niks voorstelt.
Na nog een paar lessen gehad te hebben zijn we nu eindelijk uit. Ik loop met harry de klas uit richting me kluisje. Ik heb er veel foto's in hangen maar nogsteeds met amy en die andere bitches. Ik doe me kluisje en kijk gelijk tegen die foto's aan. Dat ik ze er nog niet uit heb gehaald. Ik trek de foto's uit me kluisje en scheur ze door de midden. Harry kijkt me wat verbaasd aan. Nu is me kluisje wel saai. 'Laten wij een foto maken. Dan hang je die erin.' Stelt harry voor. Ik grinnik. Hij kan me tenminste weer blij maken. Ik pak me mobiel en we maken wat rare foto's. 'Dankje harry.' Ik glimlach. 'Voor wat?' Vraagt hij lachend. 'Alles.' Hij begint te lachen. 'Ik heb niks gedaan. Kom we gaan naar je huis.' Ik knik. Ik trek me jas aan die ik net uit me kluisje heb gehaald. Ik loop richting me fiets en pak hem uit het fietsenhok. Ik wacht op harry totdat hij ook zijn fiets heeft. 'Wedstrijdje?' Vraag ik lachend. 'Drie, twee,, 1,, go!' Ik fiets zo hard ik kan het schoolplein af.d e weg over. Door het steegje. Over de brug. Harry haalt me uiteindelijk in. Ik zie me huis al in beeld. Ik merk dat hij zachter begint te rijden. Laat hij me nou winnen? 'Eh,, je gaat me toch niet laten winnen. Dit moet wel eerlijk.' Gelijk begint hij weer hard te fietsen en hij is uiteindelijk de eerste. Ik pruil eventjes als ik aankom. Ik begin te lachen. 'Jongens hebben meer beenspieren.' Ik kijk hem boos aan. Gelijk barsten we weer in lachen uit. Ik zie dat me moeder de deur open maakt. Ik zwaai vrolijk. Ze kijkt met afschuw naar harry. Ik grinnik als harry ook gewoon vrolijk zwaait. 'Mam, dat kan ook wel wat vrolijker.' Zeg ik zuchtend. Ik loop met harry naar binnen richting me kamer. Ik pak me mobiel en zet gelijk een liedje op. Gewoon om het wat gezellig te maken. 'Vind je het trouwens leuk op deze school? Ik heb het je nog niet gevraagd.' Zeg ik lachend. Hij knikt hevig. 'Het is een leuke school.' Ik grinnik. 'Leuk en school? Dat gaat niet samen.' Ik pak lachend me laptop en open de dingen die we al gemaakt hadden. 'We zijn bijna klaar.' Zeg ik blij. 'Betekend dat, dat ik niet meer bij je thuis kom?' Ik begin te lachen als hij dat vraagt. 'Tuurlijk kom je nog wel bij mij. We zijn toch vrienden? Of niet.' Het laatste zeg ik wat onzekerder. 'Tuurlijk.' Zegt harry lachend. Ik grinnik. Ik begin wat dingetjes erbij te typen. Ik neurie zachtjes mee met de muziek. Ik hoor harry ook mee zingen. Ik glimlach. Hij is echt goed. Ik grinnik als hij gaat staan en er raar bij gaat dansen. Ik schud lachend me hoofd. Hij zet de laptop van me schoot en trekt me omhoog. Ik grinnik en begin lachend zijn rare danspasjes na te doen. Ik zet de muziek wat harder. Als het niet dacht. Daar komt me moeder weer. Ze trekt de deur hard open. Ze kijkt ons verbaasd aan. Ik mag toch wel wat lol hebben. 'Wat is er mam?' Vraag ik wat geïriteerd. 'Ga aan je werkstuk.' Zegt ze wat boos. 'Weetje harry, we gaan volgende keer wel naar jou. Dan hebben we dit mens hier niet in huis.' Ik wijs naar me moeder. Ik duw haar me kamer uit. Niet hard. Haar gewoon even de weg naar buiten wijzen. Ze moet zich altijd overal mee bemoeien. Ik kijk harry die dit waarschijnlijk heel grappig vindt.
---
Hope you like it. Vote en comment. (Made by christy)
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanficAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...