-melody pov-
We hebben gewoon gezoend. Harry en ik. Wat ik er van moet denken weet ik eigenlijk niet. Ik heb nog nooit gezoend. Het voelde fijn. Maar raar. Raar dat ik nu met hem zoende. Hij is leuk. Echt leuk. Ik zit een tijdje wat in mijn eigen gedachte. Ik kijk naar harry en zie dat hij natte wangen heeft. Kom dat door mij? Omdat ik niet echt wist wat ik er van vond. Ugh melody. Waarom moet je altijd zoiets stoms zeggen op zulke momenten. Ik schuif wat dichter naar harry toe. Ik streel met me hand over zijn wangen om zijn tranen weg te vegen. 'Sorry haz.' Hij kijkt me aan. 'Het komt niet door jou.' Ik glimlach zwak. Ik weet het zeker. Ik vind hem leuk. Ik ben verliefd op harry styles. 'Ik vond het fijn.' Zeg ik zachtjes. Ik zie hem wat verbaasd kijken. 'J-jij ook?' Vraag ik wat onzekerder. Hij knikt zacht. Ik trek hem in en knuffel. Ik blijf een tijdje zo zitten. Ik voel een zacht kusje op me wang. 'Waarom huilde je?' Vraagi k dan maar. Als het niet door mij kwam door wat dan wel. 'Ik heb me hele leven zo verknald.' Ik bijt op me lip. Hij heeft gelijk maar dat ga ik niet zeggen. Hij heeft zijn verleden verknald. Maar hij kan er wat aan doen. 'Harry, je bent toch bezig met veranderen.' Hij knikt. 'Je hebt niet heel je leven verknald. Je kan opnieuw beginnen.' Ik glimlach. 'Besta ik in jou nieuwe leven?' Hij knikt hevig. 'Ik wil je zien lachen.' Zeg ik lachend. Ik trek hem van het bankje. 'Kom we gaan dansen!' Ik begin gewoon gek met hem te doen totdat ik een bekende stem hoor. Ik kijk om. Me ouders. Fuck. Ik ben zelfs bang voor me eigen ouders. Ik pak harry's hand en loop zo snel mogelijk weg. 'Jullie blijven hier.' Ik blijf stil staan en kijk ze dan even aan. 'Wat wil je van me? Nog een keer slaan? Ga je gang hoor. Ik ben toch maar een dochter van jullie.' Ik kijk ze boos aan waardoor ik ze zie schrikken. Ik loop samen met harry hand in hand weg totdat ik een hand om me pools voel. Ik kijk harry met pijn in me gezicht aan. 'Laat me los!' Zeg ik met een brok in me keel. Het is me moeder weer. Ik laat harry's hand los en geef haar een klap op haar gezicht. 'Waar zijn die lieve ouders gebleven? Waar ik zo'n goede band mee had. Harry is ook maar een jongen. Jullie kennen hem niet eens.' Ik begin te rennen. Zonder harry erbij. Met helemaal niemand. Even alleen zijn. Meestal zou ik nu naar een vriendin rennen,, maar die heb ik niet. Ik ga naar harry's huis. zijn moeder is aardig. En dalijk zal harry wel thuis komen. Ik klop aan en wacht tot de deur opengaat. 'Hey.' Zeg ik zachtjes, ze ziet dat er wat is dus laat me gelijk binnen. 'Kan ik hier even blijven.' Ze knikt en loopt naar de keuken. 'Wil je wat te drinken.' Ik knik. 'Doe maar wat water.' Even later komt ze aanlopen met een glas water in haar hand. 'Wat is er met je aan de hand?' Zegt ze op een liefdevolle toon. Ik begin alles uit te leggen. Natuurlijk niet dat we gezoend hebben. Dat hou ik nog even voor me. Ze knikt begrijpend. 'Harry is veranderd.' Zegt ze dan. 'Dat weet ik. Maar me ouders kennen hem niet eens.' Ze legt een hand op me knie. 'Ik vind hem leuk. Heel leuk.' Op dat moment hoor ik een deur open gaan. Ze kijkt me nog eventjes aan en loopt dan naar de keuken. Ik zie harry binnen komen lopen. 'Waar was je nou, ik was je aan het zoeken.' Zegt hij hijgend. Volgens mij heeft hij gerend. Mijn ogen vallen gelijk op op een blauw oog. 'Wat is dit?' Vraag ik geschrokken. 'Je vader heeft me geslagen.' De tranen staan in me ogen. Ik vind het erg dat hij mij slaat maar andere moet hij echt niet gaan slaan. 'S-sorry.' Ik loop naar hem toe voor een knuffel. Ik trek hem dicht tegen me aan. Harry's moeder komt aanlopen met een koude doek. Ze drukt het even tegen harry's oog. Hij sluit zijn ogen omdat hij pijn heeft. 'S-sorry harry, dit is mijn schuld.'
---
Sorry ik was echt inspiratieloos. Het spijt me x christy. Vote, share and comment please
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictionAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...