Hoofdstuk 89

918 38 1
                                    

Melody pov

Het gaat me toch iets te ver als hij kusjes bij me borsten wilt drukken. 'Harry.' Mompel ik zacht. Hij stopt gelijk en trekt mijn shirt weer naar beneden. 'Je vind me nu niet stom toch?' Ik kijk hem vragend aan. 'Natuurlijk niet.' Zegt hij lachend. Ik glimlach. Ik laat een ril ontsnappen als ik het koud heb. De dekens liggen ook niet over ons heen en ik heb alleen een shirt aan dus het is wel logisch. 'Ik heb het koud.' Mompel ik zacht. Ik voel harry's blote lijf tegen me aan. Hij trekt de dekens omhoog en knipt het lichtje uit. 'Sleepwell.' Mompel ik zacht. Ik druk nog een kusje op zijn mond, die moeilijk te vinden is in het donker. Ik leg me hoofd op zijn borst en sluit me ogen.

Ik word langzaam wakker door wat licht die door de gordijnen schijnt. Ik laat een gaap ontsnappen en kijk gelijk naast me. Ik glimlach als ik harry nog zie slapen. Zijn haar zit helemaal door de war wat er enorm schattig uitziet. Ik kijk naar zijn blote bovenlijf die best wel gespierd is. Precies goed. Mijn ogen gaan richting zijn arm waar allerlei tattoos opzitten, ik ben best wel benieuwd wat ze allemaal betekenen. Ik hoor harry zachtjes kreunen en even later doet hij zijn ogen open. Ik zal wel een creep lijken omdat ik hem zo aanstaar, 'ben je al lang wakker?' Mompelt harry met zijn ochtend stem, die niet te weerstaan is. Ik schud mijn hoofd lichtjes. 'Net pas.' Hij knikt en trekt mij weer tegen zich aan. 'Lekker geslapen?' Mompel ik zacht. Hij knikt waardoor zijn warrige krullen wat op en neer gaan. Meestal heeft hij er gel in dus zie je het nietnzo op en neer gaan. Ik frunnik er wat aan. Ik haal een hand door zijn haren zodat zijn haren minder voor zijn gezicht hangen. Ik druk een kusje op zijn zachte lippen. 'Zal ik een ontbijtje voor je maken?' Mompelt hij terwijl hij even in zijn ogen wrijft. 'Ik doe het wel.' Ik ga onder de dekens vandaan en probeer me shirt zo ver mogelijk naar onder te trekken omdat het heel erg koud is. 'Pak mijn sportbroek maar.' Zegt harry lachend. Ik knik grinnikend en trek de veel te grote sportbroek aan. Ik blijf hem vasthouden omdat hij de hele tijd af zakt. Ik kijk naar harry die dit waarschijnlijk heel grappig vind want hij kan zijn lach niet inhouden. Ik schud zuchtend me hoofd. Ik loop grinnikend de kamer uit. Ik doe hem dicht en loop zo stil mogelijk de trap af omdat anne misschien nog slaapt. Ik open de deur maar zie al dat ze op de bank zit. 'Goedemorgen.' Ze kijkt op van de tv. 'Goedemorgen meis.' Ik glimlach en loop richting de keuken. Ik pak wat broodjes en begin ze met verschillende dingen te besmeren. Natuurlijk zit nutella er ook bij want nutella is gewoon het lekkerst. Ik loop met wat broodjes naar boven. Ik open de deur en zie dat harry alweer half aan het slapen is. Ik zucht even lachend. Ik zet het bord met broodjes op zijn bureau. Ik ren op hem af en plof op hem neer. Ik begin te lachen als ik hem hoor kreunen. 'Wakker worden.' Zeg ik lachend. 'Waarom deed je dat?' Vraagt hij zuchtend. 'Ik heb eten voor je.' Hij kijkt gelijk op. 'Broodjes met nutella!' Roep ik vrolijk. Ik ga van hem af en pak het bord met de broodjes van het bureau. Ik zet het naast hem neer. 'Niet alles opeten want ik wil ook nog wat.' Mompel ik lachend. Ik pak een broodje met nutella en prop hem in me mond. Soms heb ik in de ochtend echt geen trek maar nu, nu lijkthet alsof ik al een paar dagen niet gegeten heb. Al snel pak ik het volgende broodje die al snel naar binnen is. Harry kijkt me wat ongelovig aan. Oke. Ik schaam me nu best wel. Het ziet er niet bepaald charmant uit als ik zo eet.

--
Vote,comment and share x christy

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu