Hoofdstuk 72

844 43 1
                                    

-Harry's pov-

Ik luister naar het liedje die Melody voorgesteld heeft. More than this, van One direction. het zal wel. Ik luister het liedje. Het is opzich wel een leuk liedje, en je kunt makkelijk meezingen. "Ja, we kunnen deze doen" Zeg ik glimlachend. Ik kijk Melody aan als ze voorstelt om gitaar te gaan spelen. 'Ik wil ook wel, we kunnen samen spelen.' Zeg ik en ik kijk glimlachend naar Melody. Ik pak een gitaar van melody aan en we gaan in een kringetje zitten. Ik leg de gitaar op mijn schoot en speel de akkoorden en de tokkel die Melody me verteld heeft. Doordat we beide verschillende akoestische gitaren hebben, klinkt het echt heel vet. Ik begin zachtjes mee te zingen, en gelukkig zingt de rest ook mee. Ik frons als er iemand bij me komt staan, en ik zie dat het Amy is. Ik kijk haar aan. Wáárom noemt ze me invredes naam Hazza? "hoi" Zeg ik kortaf en ik probeer weer verder te gaan met de tokkel. Ze trekt de gitaar van mijn schoot af, en legt hem neer. Ik kijk melody kort en fronsend aan, en zie dat dan Amy op mijn schoot gaat zitten. Waar is ze in hemels naam mee bezig? Wil ze me een boner laten geven en voor schut zetten voor de klas ofzo? Ik kijk haar nog altijd fronsend aan. Ik kijk haar nog fronsender aan als ze vraagt of ik wat voor haar zou kunnen gaan zingen. Dikke doei, niemand hoeft me horen zingen, behalve Melody en Jade. "Uh.. nee" Zeg ik dan. Amy streelt over mijn wang en ik sluit kort mijn ogen.  "Wat doe je?" Vraag ik dan een beetje awkward. Dan buigt ze wat voorover en ik kan het niet laten om even naar haar inkijk te kijken. Ik bijt hard op mijn lip, en kijk snel weg, want ik weet dat Melody dit ook ziet. Ik kan het niet laten om nog eens te kijken, maar kijk dan weer snel weg. "Kan je van me afgaan?" Mompel ik geïrriteerd. Als ik nu niemand leuk had gevonden, was dit wel leuk geweest, maar nu is het echt verschrikkelijk. Ik heb echt geen zin in een boner nu. Bah. Net als ik denk dat ze gestopt is met irritant zijn, buigt ze zich voorover en begint me te zoenen. Ik spreid mijn ogen ver uitelkaar en probeer haar van me af te duwen, wat niet echt goed lukt. Gadver, gadver, gadver. Wat moet Melody nu wel niet denken?! Ik pers mijn lippen stijf op elkaar, maar omdat Amy al half bovenop me ligt, en me zachtjes in mijn buik prikt, begin ik een beetje te lachen, waardoor de druk al snel van mijn lippen afgaat, en ze me meteen begint te tongen. Ik lig nu letterlijk met mijn rug op de kruk, en ik voel iedereen naar me kijken. Ik probeer Amy nog altijd van me af te krijgen, maar het lukt niet. Dan trekt ze zelf terug en springt van me af. "moeten we vaker doen" Zegt ze, en ze knipoogt kort. Ze blaast een luchtkusje en loopt weer naar haar vriendinnen toe. Ik kijk geschrokken naar Melody en Jade. Hopelijk begrijpen zij ook wel dat ik dit niet wou. "L-laten we maar v-verder gaan' Zeg ik zacht en ik pak de gitaar van de grond af en zet de kruk weer recht. Hoe moet Melody zich nu wel niet voelen.. Ik bijt hard op mijn lip en begin weer te spelen. "I'm broken.. do you hear me? I'm blinded, 'cause you are everything I see." Mompel ik zachtjes, zonder Melody of Jade, of iemand anders nog aan te kijken. "when he opens his arms and hold you close tonight.... it just won't feel right. 'cause I can love you more than this" Mompel ik samen met hun. Ik kijk dan toch kort naar het groepje meiden, en zie Amy grijnzend naar me zwaaien. Ik bijt op mijn lip en richt me weer op de gitaar.

-

Hope you liked that bit :) Comment, vote and share, just as usual xd. xx Liselotte! 

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu