-melody pov-
Ik loop naar buiten en wil net de hoek omlopen maar dan zie ik Harry en Amy zoenen. Ik loop gelijk weer terug naar jade. 'Niet weer he. Hij doet het gewoon weer.' Ik bijt boos op me lip. 'Doe alsof je het niet gezien heb en kijk hoe hij reageert.' Mompelt jade zacht. Ik loop vrolijk de hoek om en zie harry net naar me toe lopen. 'Hoe ging jullie toets?' Vraagt hij vrolijk. Ugh, schijnheilig. 'Was het gezellig?' Ik glimlach wat nepjes. 'Wat?' Vraagt harry verward maar ergens aan zie gezicht zie ik dat hij weet wat ik bedoel. 'Hmm,, denk maar even na.' Hij denkt na en haalt dan zijn schouders op. 'Nee? Weet je het nogsteeds niet?' Ik kijk jade verbaasd aan. Hij schudt zuchtend zijn hoofd. 'Met amy?' Hij bijt op zijn lip. 'Weetje harry, ik heb liever dat je dit voor me neus doe dan achter me rug om.' Ik loop langs harry en stap me fiets op. Ik wacht nog op jade en rijd dan weg. 'Ik moet iets bedenken.' Mompel ik zacht. 'Wat bedoel je?' Vraagt jade zuchtend. 'Ik moet heb laten zien dat het niet zomaar wat is als je met iemand zoent.' Ik zie jade knikken. 'Wraak bedoel je.' Ik haal me schouders op. 'Ik denk het wel ja.' Opeens krijgt jade een grijns op haar gezicht. 'Zoen iemand anders, kijken hoe hij reageert.' Ik grinnik. 'Maar ik wil helemaal niet iemand anders zoenen. Ik wil alleen zijn lippen voelen.' Ze zucht. 'Jij bent moeilijk. Het is alleen maar om te kijken hoe hij reageert.' Ik haal me schouders op. 'Ik denk er over na.' Ze knikt. We komen uiteindelijk aan bij haar huis. Ik loop naar binnen en plof op de bank. Missie wraak nemen op harry gaat van start.
Ik word wakker. Ik eet wat en doe alles zo snel mogelijk. Dan kan ik nog een goede jongen op school vragen of hij met me wilt zoenen. Desnoods geef ik hem 5 euro. Ik heb toch besloten om iemand te zoenen. Ik moet er niet zo moeilijk over doen. Harry doet het ook dus het zal wel niks zijn, toch? Kijken of harry een beetje gevoel heeft. Ik haal een losse hand door me haren. Als ik merk dat het nogsteeds niet goed zit doe ik het in een losse knot. 'Jade, kom!' Ze komt aangerend met haar tas in haar handen. 'Waarom zo vroeg?' Vraag ze zuchtend. 'Dat heb ik je al verteld, sukkel.' Ze fronst en reageert er verder niet op. Ik pak me fiets en wacht op jade. We rijden samen richting school. Ondertussen praten we over hoe ik het aan ga pakken. We komen op school aan. Ik zet me fiets weg in de fietsenstalling. Ik loop samen met jade de school in. Ik kijk wat rond voor knappe jongens. Ik tik jade aan en wijs naar een paar jongens. Ze knikt grijnzend. Ik htrek me staart nog goed aan en loop dan richting die jongens. 'Uh, het klinkt misschien raar maar ik heb jullie noeig.' Ze knikken grijnzend. 'Willen jullie met me zoenen? Jullie krijgen er vijf euro voor. Het moet wel precies op het goede moment.' Ze grijnzen nog breder als ik dat zeg. 'Uh, wie wilt?' de eerste loopt gelijk naar me toe. Ik leg hem heel me plan uit. Het is nu al een tijdje later en harry komt altijd rond deze tijd naar school. Ik ga voor de kluisjes staan zodat je ons meteen ziet als je binnenkomt. Jade staat vanaf een afstandje naar me te kijken. Ik praat wat met de jongen. Ik wil hem wel wat beter leren kennen voordat ik opeens met hem sta te zoenen. Dat is niet zo raar toch? Ik kijk ongeduldig op me mobiel voor de tijd. 'Wil je me zo graag zoenen?' Vraagt de jongen lachend. Ik grinnik. Eerlijk gezegd niet maar ik wil harry's reactie zien. Ik geef hem maar geen antwoord omdat het onaardig zou zijn als ik zou zeggen dat ik er geen zin in heb. Ik kijk naar de deur en zie daar een krullenbol aan komen lopen. Ik kijk geschrokken naar de jongen -waarvan ik de naam nog geen eens weet- ik druk mijn lippen zonder ergens aan te denken op zijn mond.
---
Vote, comment and share please. We love you x christy.
P.s. THANKS FOR ALL THE READSSSS
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictieAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...