-Harry's pov-
Ik begin lachend te dansen op muziek. Ik weet ook wel van mezelf dat ik absoluut niet kan dansen. Ik haal de laptop van Melody's schoot, en trek haar overeind. We beginnen samen een soort van te dansen en Melody zet haar muziek harder. We beginnen steeds onspannender te dansen, en het maakt ons beiden niets uit dat we er als een stel idioten uitzien. Ik zie dat de deur hard open gaat en ik neem gelijk een stap achteruit, aangezien we best dicht op elkaar stonden. Melody's moeder mag me absoluut niet. Ik bijt op mijn lip. Ze zegt dat we aan ons werkstuk moeten. Ik kijk haar aan. "Maar we zijn al bijna klaar" Voeg ik er nog tussen. "Jij moet je mond al helemaal houden, vieze junk!" Roept ze naar me, en ik krijg zin om spontaan in lachen uit te barsten, wat ik uiteraard niet doe. Ik grinnik dan zachtjes als ze haar moeder de deur uitduwt. Bij mij verder? Mag ik eerst het huis opruimen. Ze zal zich doodschrikken als ze binnenkomt. Ik blijf er even over nadenken. Dan gaan we niet naar mijn kamer, maar naar de studeerkamer. Mijn kamer is zo'n grote zooi, vol kleren, lege blikjes en flesjes, zakken chips, sigaretten en er liggen zelfs enkele naalden. Als ze zou weten dat al die zooi op mijn kamer lag, zou ze óf niet meer met me praten, óf me er vanaf willen helpen. Ik kom al snel weer terug in de realiteit en grinnik. "Laten we het dan maar afmaken" Zeg ik glimlachend. "Ik denk niet dat je moeder me mag" Zeg ik lachend. "Dat denk ik ook niet.. maar dat maakt niet uit. Ik mag je" Hoor ik Melody tegen me zeggen. Ik glimlach naar haar als ze dat zegt. Ik trek haar laptop op mijn schoot, en we maken het werkstuk af. Ruim op tijd.
De volgende ochtend zet ik zoals gewoonlijk mijn fiets weer in het fietsenhok. Ik had me 'per ongeluk" verslapen. Een half uur nadat de les is begonnen, kom ik de klas binnen, en word opgeschreven als te laat. Ik ga gewoon naast Melody zitten, aangezien daar nog plek is. Melody zit dit keer op de tweede rij, in het midden. Niet meer helemaal vooraan dus. "Meneer Styles..' Begint de Frans docent. "..We hebben het er over gehad met alle docenten, en we zijn eruit gekomen dat jij beter alleen kunt zitten. Vooraan" Rechtsvooraan in de klas staan twee tafels naast elkaar vrij. De docent wijst naar de tafels waar ik al naar aan het kijken was. Er is een klein beetje gefluister in de klas, en het word onrustig. "Ik blijf naast Melody zitten" Zeg ik nuchter en ik pak mijn spullen uit. "Ik geef je nog een kans.." Zegt de leraar dreigend. Ik voel dat Melody me aanstoot, en zegt dat ik gewoon moet gaan zitten op die plek. "Shh. Ik blijf hier zitten" Zeg ik zacht tegen haar. Ik kijk de docent aan met een uitdagend gezicht. "Oke, Styles, ik ben er klaar mee. Ga je maar melden!' Ik grijns en sta op. "Me eruit sturen is pure zwakte tonen" Zeg ik lachend. Ik sla zoals gewoonlijk mijn tas om mijn schouder. Ik hoor onze klas erg onrustig worden zodra ik weg ben, en ik grijns. Ik loop zuchtend naar de conciërge om een bezem te halen. Ik kan mijn naam er al bijna opzetten. Hij schud zijn hoofd teleurgesteld en ik trek kort een wenkbrauw op en loop naar buiten. Ik zet mijn tas neer op een bankje en zwaai vrolijk naar de klas, die ik vanaf hier kan zien. En ze zien mij ook. Ik haal uit mijn zak een sigaret, en steek hem aan. Met een sigaret in mijn mond, begin ik te vegen, terwijl ik af en toe stop om de rook uit te blazen. De bel gaat, en ik zit dit keer gewoon op tijd in de klas. Ik wil de band tussen mij en Melody niet verpesten, dus ik ga maar op de plek zitten die ze voor mij hebben verzonnen. Ik zucht kort. Ik hoop dat ik weer naar de Jeugdofficier mag dit jaar. Ik ben er een bekend gezicht. Als Melody de klas binnenkomt, glimlach ik bleekjes naar haar.
-
Ik hoop dat je het leuk vond :) Vote, comment & Share! Made by Liselotte :D
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictionAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...