Hoofdstuk 38

1K 42 0
                                    

-Harry's pov-

Ik ben blij dat Melody mijn ontbijt op bed heeft gewaardeerd. Al dat uitsloven is dus toch niet voor niets, grinnik ik kort in mezelf. Ik begin Melody lachend te kietelen. Het is zo grappig om haar te zien lachen, terwijl ze het helemaal niet wil. Ik begin nog harder te lachen als al haar pogingen om mijn handen weg te slaan mislukken. Ik stop kort en kijk haar aan met een strakke pokerface als ze zegt dat als ik stop,  ikeen kusje krijg. "Die krijg ik toch wel" Z eg ik lachend en ik ga ongestoord verder met kietelen. Dan gaat ze op mijn buik zitten en ik kijk haar aan. Ik grinnik kort als ze zichzelf afvraagt wat ze met me gaat doen. Ik leg mijn handen net boven haar kont, want ik weet dat ze het niet gaat waarderen als ik mijn handen daadwerkelijk op haar kont zou leggen. "Kiss me" Zeg ik lachend en ik sluit mijn ogen en tuit overdreven mijn lippen. Ik wacht tot ik haar lippen voel,  maar in tegenstelling daarvan voel ik iets nats en glibberigs tegen mijn lippen aan. Ik hoor haar "sukkel" tegen me zeggen. Met mijn tong werk ik het plakje komkommer mijn mond in en slik het door. Ik grijns als ze haar lippen dan toch kort op de mijne drukt, maar als ik merk dat ze alweer terugtrekt, houd ik de kus langer aan. Na kort te zoenen tik ik vragend met mijn tong tegen haar lippen aan, voor toestemming om naar binnnen te gaan Ik druk haar zachtjes wat meer tegen me aan, en tot mijn geluk krijg ik ook de toestemming. Mijn tong begint haar mond een beetje voorzichtig te verkennen, aangezien ik héél goed kan merken dat dit haar eerste keer is. Rustig aan doen dus. Tot mijn verbazing voel ik haar handen op een gegeven moment door mijn haar gaan, en ik trek haar wat dichter om me heen. Na een tijdje laten we allebei los en trekken ons weer terug. Ik kijk haar glimlachend aan, terwijl zij volgensmji eers nog moet beseffen dat ze heeft getongd. "Gaat het?" Vraag ik lachend als ze me een klein beetje aanstaart. Ik grinnik kort. Dan zie ik haar weer knipperen en girnnik. Laat ik nog maar niet gaan vragen of dit de eerste keer  allemaal voor haar was, want dat kan ik zelf ook nog wel merken.  "heb jij ook zo'n zin om naar de kermis te gaan?" Vraag ik lachend. Ik ben echt zo blij dat hier kermis is. Ik kijk melody aan en druk nog kort een kusje op haar wang. "Vond je het leuk?" Vraag ik dan en ik kijk haar grijnzend aan. "Wat?" Hoor ik haar zacht lachend vragen. "De tongzoen"  Zeg ik lachend. Ik zie dat ze rood begint te kleuren, wat echt héél schattig is.  "J-jawel" Zegt ze dan super zacht en heel onzeker. Als ze zo praat, kom ik beter overeind en knuffel haar stevig. "Niet zo onzeker zijn, Melody, je bent geweldig"  Zeg ik glimlachend. IK laat haar dan langzamerhand weer los uit mijn knuffel. "Weetje wat grappig is?" Ik kijk haar aan. "Jouw oude vriendinnen.' ik zie haar fronsen, want ze begrijpt echt niet waar ik het nu over heb. Best logisch. "Zag je wel niet hoeveel moeite ze deden om aandacht van me te krijgen?" Vraaag ik lachend. "Je had ze moeten zien, ik zag ze hunzelf nog wel opmaken en hun haren borstelen, en hun kleren rechttrekken voordat ik langs kwam. Er waren zelfs een paar jongens die hun kleding rechttrokken voordat ik langs kwam" Zeg ik lachend en ik kijk nog eens naar Melody.  "Jij bent anders.. Jij bent speciaal" Ik knuffel haar nogmaals. Dan kijk ik haar opnieuw aan. Ik voel kort aan mijn blauwe oog, die nog meer pijn doet dan gisteren. Ik zucht. "Laten we naar de kermis gaan!" Zeg ik dan opgewekt en draag Melody bijna uit mijn bed. Zelf klim ik er ook uit. "Trek je jouw kleren van gisteren aan of wil je kleding van mij?" Vraag ik lachend, terwijl ik voor mezelf al wat kleding uit mijn kast trek.

-

Hope you all liked it :) Vote, Comment and Share please! xx liselotte :D

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu