Melody pov
Ik kom binnen bij harry's huis. Ik grinnik als harry's moeder wat verbaasd lijkt te zijn. 'Thee.' antwoord ik las ze vraagt was ik wil drinken. Ik ga met harry aan tafel zitten en het is behoorlijk stil. 'Hoe ging het op school?' VrAagt harry's moeder uit het niets. 'Goed.' Antwoord harry. Eigenlijk gong het helemaal niet zo goed maar ik snap dat hij geen zin heeft om alles uit te leggen. Of misschien vond hij het wel goed gaan. Maar ik vond het een kut dag. Ik drink me thee op. Ik knik om harry's voorstel. Ik bedank harry's moeder nog even voor de thee en loop dan met harry de trap op richting zijn kamer. Zijn kamer ziet er nog wel oke uit. Het is niet zoals eerst, toen er overal kleren lagen. Ik ga op zijn bed zitten. Harry buigt zich over me heen. 'Kiss me.' Zegt hij lachend. 'En wat als ik dat niet doe?' Ik zie hem nadenken. 'Dan zoen ik jou.' Zegt hij lachend. Ik ga liggen op harry's bed en trek hem over me heen. Ik pak zijn shirt beet en trek hem dichter naar me toe. Ik zoen hem liefdevol. Gosh. Deze lippen kan ik wel uren voelen. Ze zijn zo zacht. Hij laat zich gewoon bovenop mij vallen. Gelukkig is hij niet zo zwaar en kan ik het makkelijk houden. Na een tijdje laat ik zijn lippen los. Ik glimlach. 'Your lips are so kisseble.' Mompel ik zachtjes. Hij grijnst. Hij komt dichterbij en bijt zachtjes op me lip. Ik kijk in zijn fel groene ogen. 'Je bent de enigste die ik echt leuk heb gevonden.' Zegt harry liefjes. 'Dus ik ben wel een beetje speciaal?' Zeg ik grijnzend. 'Heel speciaal.' Zegt harry lachend. Ik rol ons om zodat ik bovenop hem lig want het begon toch wel zwaar te worden. 'Gaan we oefenen voor muziek?' Vraag ik en ga rechtop op zijn buik zitten. Hij knikt. We hadden de tekst al wat verdeeld. Harry begint te zingen. Ik ga naast hem zitten omdat het vast niet zo fijn voelt om op hem te zitten terwijl hij zingt. Hij gaat zelf ook rechtop zitten. Hij pakt me hand en gaat verder met zingen. We komen bij het refrein aan waar ik meezing. Ik glimlach en kijk hem liefjes aan tijdens het zingen. Hoe hij zijn lippen gebruikt. Ugh. Ik wil hem zo graag zoenen. Hij grijnst wat onder het zingen. Ik stop met zingen en kom dichterbij. 'I really want to kiss you.' Mompel ik zuchtend. 'Then kiss me.' Zegt hij lachend. Ik duw hem achterover zodat ik nu bovenop hem lig. Ik begin hem liefdevol te zoenen. Zijn lippen hebben gewoon aantrekkingskracht. Elke keer als ik er naar kijk moet ik hem zoenen. Ik laat me handen voorzichtig om hoog glijden richting zijn haar. Ik speel wat met zijn haren tijdens het zoenen. Ik druk kusjes in zijn nek waardoor ik hem zachtjes hoor kreunen. Ik grijns. Dat klinkt toch wel wt beter dan dat neppe kreunen om een grap met jade uit te halen. Ik begin hem weer op zijn mond te zoenen. Ik schuif wat naar boven omdat ik hem dan beter kan zoenen. Mijn ogen worden groot als ik een bobbel tegen mijn buik voel. Ik stop gelijk met zoenen. Is dit wat ik denk dat het is. 'H-harry.' Ik probeer niet in lachen uit te barsten. Awkward. Ik rol van hem af. Ik begin te lachen als hij inderdaad een boner heeft. Ik tik er lachend tegen aan. 'Sukkel.' Mompel ik lachend. 'Dit heb jij veroorzaakt he.' Zegt hij lachend. Ik kijk er even naar en begin weer te lachen. 'Jij krijgt ook snel een boner. Had ik nooit verwacht.' Zeg ik lachend. 'Laat hem zakken. Hoe je dat ook doet.' Zeg ik lachend. Hij begint te lachen omdat ik waarschijnlijk iets heel doms zei. Hij draait zich op zijn buik zodat ik er niet meer naar kijk. Ik pak me mobiel als ik merk dat ik jade nog niks heb gestuurd. -ik ben even bij harry x- stuur ik snel. Ze heeft me nog geen berichtje gestuurd dus ze zal wel niet echt bezorgd zijn. Ik stop me mobiel weer weg en kijk naar harry die zich weer omdraaid als zijn boner weer weg is. Ik druk nog een kusje na op harry's mond.
--
Vote,comment and share x christy
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictieAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...