Melody pov
Ik glimlach en knik hevig als harry voorstelt om naar de pizzaria te gaan. Ik pak me jas aan die harry aan me geeft en trek hem aan. Ik zwaai liefjes naar harry's moeder en loop samen met harry naar buiten, de pizzaria is lekker dichtbij dus we gaan lopend. Ik kijk wat schichtig om me heen als ik iets hoor. Ik luister naar harry en knik dan. Maar toch blijf ik wat bang om me heen kijken. Als we uiteindelijk aankomen gaan we ergens in een hoekje zitten waar het eenb eetje donker is. Er staat een kaars tussen ons in wat het romantisch maakt. Ik glimlach. We bestellen 2 hawaii pizzas en twee cola's. Ik glimlach om al de woorden van harry. Hij is zo veranderd. Een tijdje geleden deed hij zelf dit soort dingen en nu, nu beschermt hij me tegen dit soort dingen. Ik merk gelijk dat de pizza's eraan komen want ik ruik de geur al die op ons afkom. Ik kijk naar de grote pizza die voor me neer word gezet. 'Wow.' Mompel ik zacht. Ik pak grijnzend mijn eerste stukje terwijl ik harry nog wat wazig naar zijn pizza zie staren. Ik frons even. 'Wil je niet eten?' Zeg ik en tik hem op zijn schouder. Hij word gelijk uit zijn gedachte gehaald en pakt een stukje pizza. Ik glimkach zwak. Die glimlach verdwijnt al snel weer als ik me bedenk dat ik morgen naar school moet. Ik slik mijn pizza stukje moeilijk door. Ik wil helemaal niet. Kan ik niet thuis blijven? Of lijk ik dan zwak. Ik moet boven hem staan. Maar ik kan het niet, ik ben nou eenmaal zwak. Ik ben bang dat het nog een keer gebeurt. Harry is heus niet altijd bij me. Hij kan me niet altijd beschermen.
Ik word wakker van wat natte plekjes op me gezicht. Ik open kreunend me ogen en kijk recht in harry's fel groene ogen. 'Goodmorning babe.' Zegt hij met zijn hese ochtendstem. 'Goodmorning.' Zeg ik zachtjes. Als ik me bedenk dat ik weer naar school moet veranderd mijn goede humeur weer. Blijkbaar weet harry waar ik aan denk want hij komt gelijk weer bij me liggen. 'Babe.' Hij streelt door mijn haren 'ik wil niet harry.' Mompel ik. 'Ik snap het maar je moet hem niet laten zien dat je bang bent. Er gaat niks gebeuren.' Zegt hij geruststellend. Ik hoop het maar. Ik pak harry's hand en streel er over heen. 'Come on. Ik blijf bij je.' Zegt harry en drukt een lange kus op me mond. Ik knik. Ik kan dit wel aan. Zo erg kan het niet worden toch? Ik kijk rond voor me broek maar die ligt natuurlijk nog bij jason. Dan maar een broek van harry. Ik sta op uit bed en loop richting zijn kast. 'En wat ben jij van plan.' Zegt hij lachend. 'Iedergeval niet in me onderbroek naar school gaan.' Zeg ik lachend. Hij trekt zijn kast open en pakt zijn strakste broek die hij heeft. Dat moet makkelijk passen. Dit is ongeveer dezelfde maat als dat ik altijd heb. Ik trek hem aan en knik goedkeurend. Hij zit niet heel strak maar dat maakt niet uit, dat had ik ook niet verwacht. Ik zoek ook gelijk in zijn kast naar een grijze sweater. Oversized. Daar hou ik wel van. Ik trek die aan en pak van zijn stapel een zwarte beanie. Ik grinnik. Harry staat zich om te kleden en merkt nog niet op dat ik al zijn kleren aanheb. Hij draait zich naar me toe terwijl hij zijn shirt aan het aandoen is. Hij barst in lachen uit. Ik kijk hem nep boos aan. 'Vind je het niet leuk?' Ik draai een rondje. Ik loop naar de spiegel en zie nu pas hoe verschrikkelijk eruit zie. 'Prachtig babe, jij altijd.' Ik glimlach. 'Jij ook.' Ik duw zijn lippen bij elkaar zodat ze getuit zijn. Ik druk er een lief kort kusje op. Ik pak mijn zwarte vans die ik gisteren aanhad en trek die aan. Deze dag kan niet vreselijker worden dan gisteren dus waar maak ik me zorgen om. Eigenlijk kan het altijd erger. Wat als harry er niet is en het wel echt gebeurd. Ik schud de gedachte weg. Bij harry ben ik veilig.
--
Oh my god, thankyou so much for the reads. It's unbelieveble. Vote, comment and share please x christy
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanficAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...