Hoofdstuk 11

1.3K 51 1
                                    

-melody pov-

Mijn ogen worden groot als hij zegt dat hij in bendes heeft gezeten. Ew. Ik zit hier met een engerd. Maar dat is verleden tijd. Kijk hoe lief hij nu is. Hopelijk doet hij ook zo op school. 'Hmm,, ja. Een keer. Maar toen was ik heel jong.' Ik kijk nog even naar zijn tattoos. 'Waarom heb je zoveel tattoos? Vraag ik zuchtend. Ik vind tattoos niet echt mooi. Een kleine zou leuk zijn maar ik zie alleen maar grote tattoos. Heel zijn arm zit vol. 'Op me arm is niet alles hoor.' Ik frons. Dalijk heeft hij op z'n benen tattoos. Ik zie dat hij z'n bloes knoopjes open maakt. Wat gaat hij nou weer doen. Als hij zijn bloes wat verder opendoed zie ik het. Een grote vlinder op zijn buik en soort van vogels op zijn borst. Alsjeblieft laat me vader nu niet binnenkomen. Dat zou vreselijk zijn. 'Doe het maar weer aan voordat me vader je ziet.' Zeg ik lachend. Weetje, hij is nog niet zo erg. Hij kan me aan het lachen maken terwijl niemand anders dat kon.

Met tegenzin stap ik me fiets op. Ik zwaai nog even naar me moeder. Naar school. Vreselijk. Gelukkig heb ik harry nog. Als ik aankom zet ik me fiets weg. Ik loop naar binnen en ga al gelijk opzoek naar harry. Als ik hem zie staan loop ik vrolijk naar hem toe. Hij staat met wat badboy vrienden maar ik wil niet alleen staan. Ik ga naast hem staan maar hij geeft me totaal geen aandacht. Hij is teveel bezig met die andere jongens. Ik kuch even. Na een tijdje gaat de bel en lopen de jongens een andere kant op. 'Hey melody.' Ik kijk hem wat boos aan. 'Je kon toch tenminste hallo zeggen.' Ik loop wat vooruit naar de klas. Hij lijkt een hele andere harry dan gisteren. 'Waar is die harry die bij mij thuis was?' Vraag ik na een tijdje. 'Die is er niet.' Zegt hij bot. 'Wat heb ik gisteren dan gezien? Die is er wel maar waarom verberg je die. Die is veel leuker.' Roep ik boos. Ik loop de klas in en ga op de voorste plek zitten. Ik merk dat harry naast me wilt zitten maar ik trek een nerd naast me. Ik kijk harry wat bot aan. Ik dacht dat hij nog niet zo erg was maar hij is precies hoe ik hem aan het begin had voorgesteld. De les begint. Hij lijkt langzamer te gaan dan normaal. Meestal kan ik me gedachte wel bij wiskunde houden maar nu niet. Nu helemaal niet. Waarom doet harry zo?

Ik ben uit nu. Eigenlijk zou ik met harry nog aan het werkstuk zitten maar daar heb ik geen zin meer in. Als hij zo gaat doen dan ik ook. Ik loop richting me kluisje. Ik open me kluisje met me sleutel en haal er me jas uit. Ik doe me kluisje dicht en loop het schoolgebouw uit. Ik pak me fiets en rijd langzaam richting huis. Als ik thuis aankom zet ik me fiets tegen de muur aan en open de deur. 'Hii mam, hii pap!' Ik moet het nu niet op me ouders gaan afreageren dat boos ben. 'Liefje!' Roept me vader blij. Me ouders zijn altijd blij als ik uiteindelijk thuis ben. Ik knuffel me ouders. Mijn oog valt op de milka oreo op de tafel. Ik ren er naar toe. Ik pak hem en loop richting de trap. 'Ik ben boven! En ik neem deze mee!' Roep ik grinnikend. Ik loop me kamer in en doe me deur dicht. Ik plof op me bed en pak me laptop. Dan maar in me eentje het werkstuk doen. Ik zoek youtube op op me laptop en zet 'dark horse' op. Ik neurie zachtjes mee terwijl ik bezig ben. Ik laat me handen even rusten omdat ik al een tijdje bezig ben met typen. Als ik geklop hoor op de deur laat ik een diepe zucht ontsnappen. Me ouders weten dat ze me niet moeten storen als ik op me kamer ben. 'Kom maar.' Roep ik geïriteerd.

---

Sorry, ik was inspiratieloos. Hoe vonden jullie het? Vote en comment please! Ily! (Made by christy)

Byeee little cupcakesss

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu