-Harry's pov-
Na mijn dagelijkse ochtendroutine zit ik op de fiets naar school. Zodra ik Melody zie, loop ik naar haar toe. Ik neem nog een trek van de sigaret die ik al had opgestoken. Hij is al half op. Ik blaas een rookwolkje de lucht in. "heb jij Amy en al die anderen gezien?" Vraag ik nog, ookal zegt ze dat ik weg moet gaan. Ik loop achter Melody aan als ze wegloopt. Ik zal haar krijgen, ik weet het helemaal zeker. Misschien vandaag niet, dan morgen.Als ze vraagt waarom ik haar achterna loop, grijns ik, en neem ik nog een trekje. "Omdat je leuk bent' Ik blaas de rook een uit, in een andere richting. Ik kijk haar dan weer aan en glimlach. Ik volg haar de aula in en ga bij haar zitten. "Vertel eens wat over jezelf" Ik blijf glimlachen. Ik knik als ze wat opsomt. Tot nu toe is ze leuk. Heel leuk zelfs. Hm. Ik vertel haar dat ik elektrische gitaar speel en graag zing. Veel zeggen tegen me dat ik het kan, dus dat zal wel waar zijn dan. Ik kijk haar aan als ze vraagt of ik verslaafd ben aan roken, en ik trek één wenkbrauw op, en begin te lachen. Ik geef verder geen antwoord. Natuurlijk ben ik dat niet. Ik sta op als de bel gaat. Nu kan ik met haar lopen, en ik denk dat de docent het ook wel waardeert als ik op tijd ben. Ik heb dit keer wel ál mijn boeken bij me! Zodra ik merk dat de plek naast Melody vrij blijft, ga ik er nonchalant zitten. Ik open mijn mond om haar wat te vertellen, maar ik word al onderbroken. Ze wil opletten. Ik zucht diep. ik pak een paar boeken voor me. Ik ben blijkbaar niet de enige die ze niet heeft gekaft. Ik grinnik zachtjes in mezelf. Ik kijk naar het etui van Melody. Mijn hand gaat langzaam naar het etui toe om een pen te pakken, aangezien ik er zelf geen heb. 'Lieve melody. Mag ik alsjeblieft een pen lenen.' zeg ik en pruil een beetje. Als ze zegt dat ik voortaan mijn eigen pennen mee moet nemen, begin ik te lachen. Ik heb dat eigenlijk nooit gedaan. Ik begin verhalen te vertellen over wat ik me kon herrinneren toen ik stoned was, toen de bel ging. Melody roept shut up naar me. Ik kijk naar de docent die Melody eruit wil sturen. Dit is mijn moment om te shinen, mij maakt het niet uit dat ik eruit ga. Ik pak mijn boeken al in en ik hoor een paar jongens en meiden fluisteren. 'Meneer, ik praatte. Dat was melody niet.' Ik grijns eventjes en kijk naar de docent. Ik spring omhoog als hij dat zegt. Ik had me voorgenomen om deze hele week niet eruit te worden gestuurd, maar dit heeft wel een goede reden. "Aye aye captain" Zeg ik lachend en doe een marinegroet, waarna ik mijn tas over mijn rug sla en vrolijk de klas uitloop. Ik grijns als ik iedereen naar me zag kijken, zelfs de 'populaire' kinderen. Ik loop vrolijk naar het punt waar ik me moet melden. "niet zo'n goed begin op een nieuwe school hé' Hoor ik een man spottend zeggen. Ik rol met mijn ogen en spreek mijn uurtje af. Het volgende uur mag ik de klas weer in, maar ik moet nu hier blijven zitten. Ik heb het er voor over, dat wel.
--
Vote en comment! (Made by liselotte) wat vonden jullie ervan?
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanfictionAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...