-Harry's pov-
Het voelt fijn om naast Melody op mijn bed te liggen. Ik kijk haar aan als ze vraagt waar ze moet slapen. "Bij mij" Zeg ik met een kleine grijns. Ik kijk Melody aan, die duidelijk een klein beetje schrikt. 'Als je dat wil natuurlijk" Zeg ik lachend. "Het hoeft niet' Ik glimlach als ze zegt dat het goed is. Ik knik als ze voorstelt om te gaan slapen. Super vroeg voor mijn doen, maar ik stem op dit moment in op alles wat Melody zegt. Ik sta op en loop naar mijn kast toe. Ik gooi een shirt naar haar toe, die ook voor mij een beetje te groot is. Ik wijs haar de weg naar de badkamer als ze vraagt waar ze zich kan omkleden. Als ze weg is, doe ik de rolluiken van mijn kamer dicht, en kleed me uit. Ik slaap altijd in mijn ondergoed. Zou ze het erg vinden? Als ik mijn kleding uit heb, kijk ik in de spiegel, en haal mijn handen vaak door mijn haar, zodat het niet meer in een kuifje zit, maar gewoon langs mijn gezicht hangt. Dat slaapt fijner, vind ik. Ik wacht geduldig op Melody. Ik glimlach naar haar als ze er weer is, en mijn shirt aan heeft. Het veel te grote shirt staat haar super schattig. Ik zie haar ogen groot worden als ze me ziet. Ik grinnik kort om haar lachwekkende blik. Heeft ze nog nooit een jongen in ondergoed gezien? "Heb je er problemen mee als ik in mijn ondergoed slaap?" Vraag ik lachend, en ik krab mezelf kort op mijn rug. Mijn bed is redelijk ruim, dus we kunnen er makkelijk met z'n tweeën in. Na enige aarzeling schud ze haar hoofd. "het is jouw huis' Zegt ze dan. "Als je het echt niet wilt hebb-' zeg ik nog, maar word in mijn zin gebroken door Melody. "Het is goed " Zegt ze lachend. Ik kijk haar weer glimlachend aan. "Wil jij je tanden nog poetsen? Ik heb wel een extra tandenborstel" Zeg ik dan. Zodra ik dat laatste erachteraan voeg, zie ik haar knikken. "Kom" Zeg ik glimlachend en ik loop naar de badkamer, en rommel in een mandje, waarna ik een tandenborstel uit de verpakking haal en aan haar geef. Ik pak mijn eigen en doe er wat tandpasta op. Dan geef ik de tube aan haar en begin mijn eigen tanden te poetsen, wat ik al erg lang niet meer had gedaan, en beter ook niet kon doen. Het doet echt zeer. Al gauw voel ik alles bloeden, maar blijf doorpoetsen zonder iets te laten merken aan Melody. Deze pijn kan ik nog wel hebben, daar niet van. Ik wil gewoon niet naar de tandarts, bah. Ik spuug de tandpasta na een tijdje weer uit, en zet vlug de kraan aan, zodat melody niet kan zien dat hij bijna helemaal rood is geworden. Als alle tandpasta is weggespoeld, zet ik de kraan weer uit. Ik veeg mijn mond af en wacht op Melody, die na een tijdje ook klaar is. Ik glimlach als ze haar haar in een knot doet. Ik doe alle lichten uit in de badkamer en we lopen weer terug naar mijn kamer. Ik trek de deur achter me dicht en kijk haar glimlachend aan. Ik knuffel haar kort en we kijken allebei naar het bed. "Ladies first' Zeg ik met een lichte grijns. Ze stapt in mijn bed, en ik doe het grote licht uit, en buig me naar mijn nachtkastje, om het kleine lichtje aan te doen. Ik kruip erbij. "Weet je zeker dat je dit oké vindt?" Ik kijk haar nog vragend aan voordat ik het licht uitdoe. Ik wil er zeker van zijn dat ze wel kan slapen, en niet bang wakker blijft liggen, aangezien ze weet wat ik allemaal wel neit heb gedaan. Het was fout, maar het gaf wel een kick. Dat moet ik toegeven. Ik kijk haar nog altijd vragend aan.
-
Hope you all liked it :) Comment, vote and share (as usual ^_^) xx Liselotte
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
Hayran KurguAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...