Hoofdstuk 93

823 38 0
                                    

Melody pov

Ik doe zo snel mogelijk mijn ogen dicht als ik naar beneden word getrokken. Ik kijk harry geschrokken aan als ik weer boven kom. Ik schud het water even uit me oren. Ik hou er nooit van als overal water zit. In je neus, in je oren. Ugh. Ik zwem met harry mee als hij van de glijbaan afgaat. Harry heeft tot nu toe nog niks gezegd over hoe vet ik eruit zie, en ik hoop ook dat dat zo blijft. Ik loop naar de trap toe en wacht tot we aan de beurt zijn. Ik ga tussen harry's benen zitten. Ik voel zijn sterke armen om me heen. Het lichtje springt op groen en harry duwt ons af. Voor dat ik het weet zijn we al weer in het water. Ik kom lachen boven. 'Dat was leuk!' Zeg ik grinnikend. Harry gaat alweer uit het water. Hij steekt zijn hand uit zodat ik makkelijker uit het zwembad kan komen. Ik kijk geschrokken om als ik voel dat iemand aan me kont zit. Dat zal wel perongelijk gebeurd zijn maar alsnog wil ik weten wie het was. Dalijk is het zo'n oude vieze man. Ik zie iemand langs me in het water. Ik stap wat opzij. Uiteindelijk komt degene boven. Ik heb nogsteeds harry's hand vast om uit het water te komen. Ik kann iet goed zien wie het is want als zijn haren zitten voor zijn gezicht. Ik zwem gelijk een stuk de andere kant op als ik zie dat jason het is. Ik ga zo snel mogelijk het water uit. Ik pak harry gelijk beet om zo snel mogelijk ergens anders heen te lopen maar hij houdt me tegen. 'Wat doe jij hier?' Hoor ik hem boos zeggen. Ik bijt op me lip. 'Gezellig jullie opzoeken.' Zegt jason grijnzend. Hoe wist hij dat wij hier waren. 'Je krijgt melody niet! Laat haar met rust!' Roept harry boos. Ik zie wat mensen in het zwembad wat verbaasd omkijken. Ik bijt op me lip. Harry loopt samen met me anar de stoelen waar we onze handdoeken hadden neergelegd. 'Hoe weet hij dat we hier zijn?' Vraag ik zuchtend. Hij haalt zijn schouders op. 'Ik wil gewoon een leuke dag met je hebben.' Mompelt harry. Ik pak zijn hand. 'We gaan gewoon een leuke dag hebben en we trekken ons niks van hem aan, oke?' Hij knikt. Ik ren lachend met hem naar het zwembad en spring erin. In het water heb ik zijn hand los gelaten. Ik hou me ogen dicht omdat ik geen water in me ogen wil. Ik zoek onder water wat naar zijn hand en heb hem uiteindelij gevonde. Ik glimlach en ga dan naar boven. Ik open me ogen en trek me hand zo snel mogelijk los als ik zie dat jason het is. Ik kijk zoekend naar harry maar zie hem nergens. Ik kijk bang naar jason die steeds dichterbij komt. 'H-harry.' Zeg ik zo hard mogelijk maar er komt niks uit me keel. 'W-wat wil je met me doen?' Mompel ik. 'Hmm, je weet best wat ik met je met doen.' Zegt hij grijnzend. Ik weet precies wat hij bedoeld. Met me naar bed. Nee, denk het niet. Ik laat me eerste keer niet verpesten door hem. De boosheid overheerst me waardoor ik hem hard in zijn gezicht sla. Ik zie de pijn in zijn gezicht. Ik zwem zo snel mogelijk naar de kant en probeer er uit de klimmen, wat niet makkelijk gaat met dit zware gewicht. ik voel iemand aan me been trekken. Jason natuurlijk. Waar is harry gebleven? Harry met zijn spelletjes. Ik vind het leuk hoor maar dit is precies het verkeerde moment om even verstoppetje te spelen. Ik beweeg zo hard mogelijk met me been heen en weer om hem uit jasons handen te rukken. 'Harry!' Roep ik hard. Ik laat me been stil hangen en uit het niets schop ik hem in jasons gezicht. Hij grijpt gelijk naar zijn gezicht waardoor hij mij los laat. Ik klim de kant op en zoek naar harry. Ik wrijf in me ogen om niet te huilen. Wat een viezerik. Ik zie aan jasons blik dat hij pijn heeft. Ik zie zijn blik gelijk veranderen naar boos als hij mij ziet. Ik zet geschrokken een stap naar achteren als ik zie dat jason met iets hards geslagen word in het water. Harry. Ik zie de badmeester komen aanrennen.

--

Vote, comment and share pleaaase :) thanks for all the reads. We just did it for the fun. We never thought that so much people would read our story. Thankyou so much x christy

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu