Hoofdstuk 95

914 35 1
                                    

Melody pov

'Zullen we ons afdrogen?' Ik wacht op zijn antwoord maar hij zit wat in zijn gedachte. 'Zullen we ons afdrogen?' Vraag ik nog een keer als hij vraagt wat er is. Ik loop zichtend naar de kleedhokjes. Waarom moeten er altijd mensen zijn die je dag verpesten. Ik wil gewoon een normaal gezellig dagje met harry maar er moet altijd wel weer wat tussen komen. Ik doe het kleedhokje op slot en begin mezelf af te drogen, ik kleed me om en loop het kleedhokje weer uit. Ik ga tegen de muur aan staan en wacht op harry. Ik zie hem even later de kleedhokjes uitkomen. Ik glimlach zwak. Ik zie aan zijn gezicht dat hij het ook niet echt leuk vind. Ik loop op hem af en knuffel hem even. Zal ik hem vertellen wat jason zei? Ik weet zeker dat hij bedoelde dat hij wou dat ik met hem naar bed ging. Dat is wat hij wilt. 'H-harry?' Ik kijk omhoog en zie hem knikken. 'D-dalijk doet jason wat.' Mompel ik zacht. 'Wat zou hij kunnen doen? Ik bescherm je.' Mompelt hij lief. Ik knik. Als harry dat zegt dan zou er wel niks gebeuren. 'Ik weet nie twat hij zou kunnen doen.' Mompel ik nog voordat ik hem los laat. Ik haal een hand door zijn natte haren. Ik stop me bikini in de plastic tas. Ik pak harry's hand en loop met hem het gebouw uit. Ik spring achterop op de fiets en we fietsen weer in stilte naar huis. Ik spring van de fiets af als we bij harry's huis zijn. Ik wacht tot harry de deur opent en loop dan naar binnen. Anne kijkt ons wat fronsend aan. 'Waarom zo snel terug?' Ik kijk lipbijtend naar harry. 'Umh, we waren wel klaar met zwemmen.' Ze kijkt ons wat ongelovig aan maar laat het gaan. Ik loop samen met harry naar boven. Harry ploft gelijk op zijn bed neer. Ik ga bij hem liggen en leg me hoofd op zijn borst. 'Sorry, dit had leuk moeten zijn. Ik had zo zin om iets leuks met je te doen.' Mompel ik . Ik rol me boven op hem. 'Het is niet jou schuld.' Zegt hij zuchtend. 'Ik had hem niet moeten zoenen. Misschien verdien ik het wel omdat ik hem heb gezoend. Maar jij verdiend het niet dat jij er ook mee lastig gevallen word.' Hij drukt een kort kusje op me lippen. 'Jij verdiend het ook niet. Het ligt niet aan jou.' Ik bijt op me lip en laat me hoofd weer rustig op zijn borst liggen. Mijn handen gaan onder zijn shirt naar zijn warme zij. Ik teken er wat figuurtjes op. Ik zit nogsteeds met hetgene in me hoofd dat jason met me naar bed wilt. Wie weet wat hij allemaal gaat doen om het uit te laten komen. Ik wil dat helemaal niet en zeker niet met jason. Ik ben er veel te jong voor en ik ga er alles aan doen om het niet te laten gebeuren. Als ik het tegen harry vertel maakt hij zich alleen maar zorgen. Ik schuif wat naar boven en druk een kusje op harry's mond.

Vandaag is het weer maandag. Ik haat maandag. Ik kijk naast me in jade's bed maar zie niemand meer liggen. Ohja. Die moest naar school voor een of ander werkstuk te maken. Zal wel. Ik pak me kleding van het kastje en trek dat aan. Ik loop naar beneden en smeer een broodje met een dikke laag nutella, zoals altijd. Als ik mezelf heb opgemaakt en alles heb gedaan pak ik me jas van de kapstok. Ik trek me schoenen aan en zeg nog gedag tegen jade's moeder. Ik pak me tas en trek de deur dicht. Ik loop naar me fiets en rijd richting school. Ik kijk wat vermoeid om me heen. Ik stop als er een stoplicht op rood staat. Ik kijk naast me als ik hoor dat iemand toetert. Ik herken degene nog niet zo snel want hij heeft een muts op. Mijn ogen worden groot als ik zie dat het jason is. Ik wil zo snel mogelijk verder rijden maar dat is niet zo'n goed plan want ik zou aangereden worden door die drukke weg. Voor dat ik het weet hebben een paar jongens me arm al vast en gooien me in jasons auto. Alletwee gaan ze aan een kant zitten zodat ik niet weg kan. Ik kijk naar me fiets die hopeloos op de straat ligt. 'Laat me gaan!' Roep ik bang. 'Wat willen jullie doen?' Roept ik met tranen in me ogen. Eigenlijk heb ik al zo'n flauw vermoeden. De jongens pakken me armen vast als ik om me heen begin te slaan. 'Oh, had je het dan toch niet goed begrepen wat ik met je wou doen?' Vraagt jason met een grote grijns op zijn gezicht. Ik walg van hem. 'Laat me gaan.' Zeg ik half huilend. Voor dat ik het weet staat hij ergens stil en stapt hij uit. Ik kijk om me heen om te kijken waar ik ben. Ik word door de jongen naar buiten getrokken. Oke, dit is niet goed.

--

Vote, comment and share x christy. Thanks for all the reads, we love you

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu