-Harry's pov-
Ik kijk naar Melody en begin haar lachend te kietelen als ik zie dat ze gaapt. "Ik zag je wel gapen" Zeg ik lachend. Ik grinnik als ze mijn handen van haar af wil slaan, maar het nog niet echt goed lukt. Als ze me achterover duwt, laat ik me maar gaan. Ik kijk Melody aan, als ze dichterbij komt. Dan merk ik dat ze bovenop me komt liggen. Ik schud lachend mijn hoofd als ze dat doet. Ik zie dat ze haar ogen dichtdoet, en na een tijdje word haar ademhaling langzamer, wat betekent dat ze in slaap is gevallen. Ik glimlach en kijk naar haar. Ik kijk kort naar Jade en glimlach naar haar als ik zie dat ze naar ons kijkt. Ik streel zachtjes haar haar en kijk nog steeds naar haar. Ze ziet er zo lief uit zo. En zo zwaar is ze ook weer niet, dus kan ze makkelijk blijven liggen. Ik sluit mijn ogen dan toch ook maar, ondanks dat het nog maar half elf is. Een keertje op tijd slapen kan nooit kwaad, toch?
De volgende ochtend word ik wakker, aangezien ik allemaal dingen op mijn hoofd voel. Ik open één oog, en zie dat het melody is, die me kusjes aan het geven is.Ik kijk haar aan als ze zegt dat ik wakker moet worden. "Waarom?" Vraag ik, met mijn standaard ochtendstem. Ik frons kort als ze zegt dat ze zich verveelde, maar laat het gaan. Ik zie dat Melody van me af gaat, en ik kijk haar aan. Ik glimlach klein als ze vraagt of ik lekker geslapen heb. "Heel lekker" mompel ik. "Jij ook, babe?" Voeg ik er nog altijd moe aan toe. Ik glimlach als ze knikt, en ik rek me even kreunend uit. Dan kom ik omhoog en ga zitten op de bank. Ik geeuw. Ik zie dat Melody van de bank afgaat, en richting Jade loopt. Ze springt vol bovenop haar, en ik voel bijna de pijn die ze wel niet zou moeten voelen. Ik grinnik kort als ze hard kreunt. Ik kijk naar hoe Melody dan naar de keuken loopt, een brood maakt met een dikke laag Nutella. Ik ontbijt eigenlijk niet graag 's ochends, en al helemaal niet in het weekend. Ik kijk naar hoe ze het broodje naar binnenwerkt, en zie hoe Jade moppert. Dan staat ze zelf ook op en loopt naar de keuken, om voor haarzelf wat te maken. Ik blijf liggen en speel wat met mijn t-shirt. Het is ook een beetje stom om hier de televisie aan te zetten. Jade komt de woonkamer weer in met een broodje kaas en een broodje met ham. Melody komt weer bij me zitten met nóg een broodje met een dikke laag Nutella. Ik grinnik en schud mijn hoofd lachend. "Moet jij niks, Harry?" Hoor ik Jade vragen. "Nee, ik hoef niet" Zeg ik en ik glimlach. "Moet je echt niets?" Vraagt Melody waarna ze haar brood bijna in mijn gezicht duwt. "Nee, ik hoef echt niets" Zeg ik dan en ik grinnik. Ik schaam me best wel van gisteren. Ik kan niet eens één dag zonder nicotine. Misschien ben ik toch verslaafd. Misschien ging ons werkstuk daarom juist over verslavingen, aangezien Melody me echt niet mocht. Ik bijt op mijn lip. Hebben we nu een relatie omdat we tegen elkaar zeiden dat we van elkaar houden en toen gezoend hebben? Ik weet het allemaal niet meer. Ik kijk naar Jade en Melody, die allebei hun brood naar binnen aan het proppen zijn. "Jullie mógen wel rustig aan doen, hoor" Zeg ik lachend en ik begin harder te lachen als ze allebei stoppen met eten en me aankijken. "Eet maar verder" Zeg ik dan lachend. Ik kijk naar mijn handen en graai mijn telefoon uit mijn zak, als ik hem voel trillen. 4 Berichten. Ik unlock mijn telefoon en kijk van wie de berichtjes zijn. Van mijn moeder. -Ik ben nog bij Melody en Jade, ik weet niet wanneer ik terug ben- stuur ik vliegensvlug, voordat iemand kon zien dat ik aan het appen was met mijn moeder. Jammergenoeg had melody het al gezien, en pakt ze mijn telefoon uit mijn handen. "Awww ben je aan het appen met je moeder??" Vraagt ze aandoenlijk. Jade komt ook gzellig meekijken. "ze is wel bezorgd over je, hazza" Zegt Melody lachend. "Oh nee, ik bedoel natuurlijk niet Hazza, maar Harold" Zegt ze lachend. Ja, mijn volledige naam is Harold. En dat vind mijn moeder ook bijzonder leuk om me er mee aan te spreken. Ik bijt op mijn lip en grijp naar mijn telefoon. Uiteindelijk krijg ik hem te pakken en stop hem weer in mijn zak. "En wáág het neit om hem weer van me af te pakken" Zeg ik lachend, terwijl het dreigend over had moeten komen. Ik kijk hun aan, en blijkbaar is mijn gezicht heel grappig, want ze beginnen weer in lachen uit te barsten.
-
Hope you all liked that :) Comment, vote and share! xx Liselotte
JE LEEST
I'll take you to another world -harry styles fanfic
FanficAls melody hoort dat er een nieuwe jongen op school komt wilt ze er al gelijk niks mee te maken hebben. Een badboy. Melody haat badboys. Als ze dan ook nog een werkstuk samen moeten doen word het niet echt gemakkelijk. Amy en haar vriendengroepje la...