Hoofdstuk 61

1K 47 2
                                    

-melody pov-

Ik denk even na over het antwoord. Na een lange tijd knik ik. 'Ik geloof je.' Mompel ik zacht. 'Zullen we dan nu wat leuks gaan doen?' Vraagt harry dan. Ik knik. Ik moet over me angst heen komen. Ik heb niet het gevoel dat hij liegt. 'Ik heb hier ook nog cupcakes liggen. Maar we kunnen ook bij jou.' Dat laatste zeg ik omdat ik hem wil overtuigen dat ik echt niet bang ben voor hem. 'We zijn hier nu toch. Kunnen we het net zo goed hier doen.' Ik knik. Ik trek harry mee naar de keuken. Ik haal de cupcakes grijnzend te voor schijn. 'Moet ik jade zeggen dat ze naar beneden mag komen?' Harry knikt. Ik loop naar de trap toe. 'JADE! Je kan komen!' Roep ik hard. Ik heb geen zin om helemaal naar boven te lopen. Ik loop weer terug naar de keuken waar harry nogsteeds wat ongemakkelijk staat. 'Eh, doe alsof je thuis bent.' Zegt jade lachend als ze beneden komt. Harry glimlacht zwak. Hij blijft alsnog stil staan. Ik loop naar de computer en zet wat muziek op. Ik zie dat harry zich al fijner begint te voelen. Ik zing gewoon mee ookal kan ik niet zingen. Opeens voel ik twee sterke armen om me heen. Ik staar geschrokken voor me uit, 'je zingt!' Zegy harry blij. Ik grinnik. Ik weet nog wel op het schoolplein. Toen had harry gezongen en moest ik ook zingen kaar dat deed ik niet. 'Ik zou je oren maar weer dicht doen want ik ga weer verder.' Harry grinnikt en doet lachend zijn oren dicht. 'Jade! Je moet harry horen zingen!' Harry schud zijn hoofd. 'Nee.' Zegt hij droog. 'Alsjeblieft.' Ik loop naar hem toe met puppy ogen. 'Wat wil je van me. Als je het doet dan krijg je iets van me.' Harry begint gelijk te grijnzen. Ik frons. Ik kijk fronsend naar jade maar die lijkt het ook te begrijpen want ze grijnst net zoals harry. 'Ik ga zingen als ik een kus van jou mag.' Ik kijk hem geschrokken aan. Maar dat is toch raar als je niet verliefd ben? Of ben ik wel verliefd. 'O-oke.' Zeg ik nogsteeds geschrokken. Het is maar een klein kusje. 'Welk liedje?' Vraagt harry. 'Isn't she lovely!' Roep ik terwijl ik naast jade ga zitten. Harry begint met zingen. Waarschijnlijk had jade dit niet verwacht want ze zit met openmond te luisteren. Ik kijk harry glimlachend aan. Hij is zo goed. Hij zou er wat mee moeten doen. Uiteindelijk stopt hij. Ik grinnik en duw jades mond dicht. Harry kijkt me wenkbrauwwiebelend aan. Ik bijt op me lip. Ik sta op en loop naar hem toe. Ik heb het hem beloofd. Ik kom er niet meer onderuit. 'Jade, kan je weg gaan?' Zeg ik wat ongemakkelijk. Ze staat lachend op en loopt naar de gang. Dit voelt zo ongemakkelijk maar ergens in me vind het fijn dat ik dalijk zijn zachte lippen weer kan voelen. Ik kijk hem aan in zijn twinkelende groene ogen. 'Zoenen jullie al?' Hoor ik jade hard roepen. Ik grinnik even. Ik zie jade om het hoekje kijken. 'Ga weg, sukkel!' Ze grinnikt en rent de trap op. Ik voel harry's handen om me heup. Ik leg mijn handen om zijn nek. We blijven elkaar nog een tijdje aankijken. Ik kijk naar zijn ogen. Dan weer naar zijn lippen. Totdat ik me ontspannen voel. Ik denk dat we al een paar minuten zo staan maar het voelt fijn. Langzaam zie ik dat harry zijn ogen sluit. Hij komt steeds dichterbij. Ik kijk naar zijn fel roze lippen die nog maar een milimeter van die van mij zijn verwijderd. Ik sluit me ogen en laat die milimeter verdwijnen. Eigenlijk was ik van plan om hem gewoon een klein kusje te geven maar nu ik zijn lippen op die van mij voelt denk ik wel wat anders over. Harry zoent me liefdevol. Ik voel hem zachtjes op me lip bijten waardoor ik begin te glimlachen. Dit voelt fijn. En dat had ik eigenlijk niet verwacht. Ik speel wat met zijn krulletjes. Ik voel zijn tong tegen mijn lip aankomen. Ik open langzaam me mond. Na een tijdje stoppen we. Ik sta nogsteeds versteld van deze zoen. 'Dat was toch wel wat meer dan een kus.' Zegt harry zacht. Hij staart me wat ongelovig aan.

--

Vote, comment and share x christy

I'll take you to another world -harry styles fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu