To jako vážně???

22 1 0
                                    

Přesně jak mě Thomas varoval, tak se nakonec dostaví ta Navarrská návštěva. Antonine by prý velmi rád viděl někoho od Francouzského dvora a bohužel, má příliš mnoho práce na to, aby mohl zemi opustit. To zajisté a určitě se to týká toho, jak zase někoho přinejmenším oškubat. Myslím si přitom, nicméně trpělivě vyčkávám, jak to bude pokračovat. Nakonec z toho vyleze pozvání do Navarry na návštěvu. Jsem jedním z mála, koho to díky varování Hraběte moc nepřekvapí. Přesto mě hned napadne, co tím Antonine sleduje, určitě to nebude dělat jen tak pro nic za nic. Otázkou tedy zůstává: proč? Když to otec probere se svými radci, rozhodne se nakonec následovně: do Navarry odjede Francis jako dauphin, královna Skotska Mary...z nějakého důvodu je tentokrát potřeba i dvorní dáma a tato volba padne na Francisovu milenku Lolu a poslední osoba...já. Což mě docela překvapí. Možná je teď má sestrou snoubenkou korunního prince Anglie, ale to přece automaticky neznamená, že teď budu doprovázet každou zahraniční výpravu a ještě do takové země jako je Navarra, ne? Nakonec se dozvídám, že ten návrh vzešel od mé vlastní matky. Diana přece ví o vztazích mezi mnou a Antoninem, tak jak jí něco takového mohlo napadnout? Nepočítám sice s tím, že by byl Navarrský král tak pitomej, aby se mi pokusil ublížit ve svém vlastním domě, to by totiž moc neomluvil, ale přesto to neznamená, že nebudu opatrný. Vlastně mi to přijde, tak že mě matka potřebuje z nějakého důvodu dostat mimo Francouzský dvůr a Antonineova žádost se jí hodí jako dobrá záminka, aby k tomu došlo. Nevím přesně, co si o tom mám myslet, ale pravdou je, že se mi to nelíbí. Jako by matka něco chystala, ač vůbec netuším, co. Nemám z toho vůbec dobrý pocit, ale tak jako těžko se můžu postavit proti tomu rozhodnutí, zvláště když proti němu můj vlastní otec nic nenamítá. Každopádně to bude velmi...zajímává cesta. Bratr a jeho milenka, k tomu ještě já a má vlastní, která je zároveň jeho snoubenkou? Mám takové tušení, že tohle nemůže dopadnout dobře...

Královská krevKde žijí příběhy. Začni objevovat