Postavy

101 3 0
                                    

Antonine Navarrský

- Navarrský král a starší bratr Louise de Conde. Na přání své matky Francisi se oženil s Jane III. Navarrskou, díky čemuž se stal tamějším králem. Manželství však šťastné nebylo. Ambicióznímu a arogantnímu muži nemohla tak jednoduchá partnerka jakou Jane byla, absolutně vyhovovat a když navíc ještě z jejich 5 dětí přežili pouze dvě, brzy si začal hledat milenky. Jako vzdálený bratranec Francouzských princů má i on nárok na zdejší trůn a proto jakmile se dozví o příjezdu Skotské královny k Francouzskému dvoru, tak se tam okamžitě společně s bratrem vypraví rovněž. Tam ho upoutá dvorní dáma královny Lady Greer a tak poprvé od uzavření svého manželství začne uvažovat o rozvodu. Proto také začne intrikovat proti královu levobočkovi Sebastianovi, který se s ní má na přání svého otce oženit, ač se sám snaží dělat vše proto, aby se toho závazku zbavil. Antonie mu začne vyhrožovat smrtí a když to nepomáhá, skutečně vyšle nájemné vrahy na člověka, kterým vždy pohrdal. Plán se však nezdaří úplně podle jeho představ, protože Bash se nejen ubrání, ale navíc ještě jednoho z nich sám zabije, takže musí z hradu utéci. Podaří se mu dosáhnout rozvodu s nemilovanou manželkou a sňatku se svojí láskou? Vyjde někdy nejevo, jakou roli v tom všem hrál? A, co když i on skrývá tajemství o kterém ví málokdo? Vyjde někdy pravda najevo?

- výskyt: v příběhu se objevuje ve stejné chvíli se svým mladším bratrem Louisem, při příležitosti oslavy k příjezdu Skotské královny Mary

Aylee

- dvorní dáma Mary a Skotka. Do Francie se dostává společně se svými přítelkyněmi Lolou, Greer a Kennou jako společnice Mary Stuartovny Skotské královny. Stejně jako ony je své paní naprosto věrná. Tuto sice krásnou, ale velmi křehkou dívku vyděsí slova dvorního věštce Nostradama, když jí řekne, že se zamiluje do syna Francouzské královny, které se bojí a ten jí dá přednost před matkou. Dojde tato věštba naplnění? Nebo to byla jen slova vyřčena do větru?

- výskyt: v příběhu se objeve společně se svými přítelkyněmi chvíli od jeho začátku, kdy společně přijíždějí ze Skotska jako společnice Mary     

Beatrice

- dcera věštce Nostradama a jeho morganické manželky Marie Dunoisové. Před ostatními tají její existenci, především kvůli královně Catherine de Medici, která jeho vize často využívá, jako své zbraně o které by rozhodně nechtěla přijít. Odhodlaná žena však zjišťuje, že jí život v ústraní nevyhovuje a tak se bez otcova vědomí vydává ke královskému dvoru. Je jedním z prvních, která naznačí díky svému věšteckému nadání, které zdědila po otci, stejně jako alergii na hroznové víno, že Francouzský dauphin Francis se, se Skotskou královnou nikdy neožení, ale naopak s její dvorní dámou Lolou. Vyjde pravda o Beatricině původu někdy najevo?

- výskyt: v příběhu se objevu při zásnubách Navarrského krále Antonina a Lady Greer

Catherine de Medici

-  Francouzská královna a Henryho manželka, původem z Itálie. V době svatby jí bylo 14 let, ale první dítě syn Francis přišel na svět, až 11 let po sňatku. Catherine nejvíce štvalo to, že její manžel měl v té době už levobočka Sebastiana který byl o dva roky starší, než její syn a jehož matkou byla králova milenka Diana de Poititres. Vyzkoušela všechny různé způsoby jak se těch dvou zbavit, nebo alespoň vyštvat ode dvora ale neuspěla ani v jednom případě. Vše se zhoršilo ve chvíli, kdy za ní její dvorní věštec Nostradamus přišel s vizí, ve které viděl Sebastiana jako příštího krále místo jejího syna. Nová příležitost ke zničení Dianina syna se jí naskytne po příjezdu Skotské královny Mary, která je Francisovou snoubenkou a do které se králův levoboček zamiluje. Pokusí se také otrávit Anglickou královnu Elizabeth při její návštěvě ve Francii, ale právě Bashův zásah jí to překazí. Když má proto potom příležitost, vytáhne na něj nejen jeho city, ale i falešné obvinění z pokusu o otravu Anglické královny. Ve hře totiž není nic menšího, než budoucnost Francie a trůn na který musí zcela určitě usednout jeden z jejích potomků...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 12, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Královská krevKde žijí příběhy. Začni objevovat