Memory X

594 50 2
                                    

999 n.l./12 rokov

,,Niečo ste mi snáď nepovedali?" už som Mikaela pustila a založila si ruky v bok. Nikto nič nehovoril, dokonca ani Niklaus, ktorý rozprával doslova vkuse. ,,Kto je Freya?" začala som sa cítiť dosť nervózne. Teta Esther sa pohla a chytila ma za ruku.

,,Poď spať, ako sa hovorí Raina, ráno je múdrejšie než večer." tak to sa mi vôbec nepáči.

,,Nie!" povedala som ráznejšie než som mala v pláne. ,,Až keď mi to všetko poviete."

,,Poviem ti to ja osobne, ale zajtra ráno." ona si určite niečo len zajtra vymyslí, ale počúvla som ju, išla som si ľahnúť s vedomím, že sa to všetko dozviem ráno.

Prevaľovala som sa v posteli dosť dlho a zaregistrovala som len, že Niklaus si už šiel ľahnúť, ale hlasy bolo počuť z druhej izby ešte dlho. Až o dosť neskôr utíchli. To znamená, že teta Esther s Mikaelom si už šli ľahnúť. Celý čas som rozmýšľala čo by mi pomohlo v zisťovaní vecí o nejakej Freyi, pretože som sa nevedela dočkať rána a tak som sa rozhodla zobudiť Elijaha, ten mi prišiel ako jediný vhodný ,,brat", ktorý by mi to mohol povedať. A v tej chvíli mi bolo jedno či mu bude vadiť, že ho zobudím.

Potichu nastúpim na špičky a prechádzam k Elijahovej posteli a trochu s ním potrasiem a vnímam, že pomaly otvára oči. Zmätene sa na mňa pozrie.

,,Freya," stačí jedno slovo aby som ho úplne prebudila. ,,kto je to?"

Posadí sa a oprie sa chrbtom o stenu. Povzdychne si. ,,Kde si to počula?"

,,Mikael ma tak nazval."

On sa posunul a ja som si k nemu sadla. ,,A prečo to chceš počuť odomňa?"

,,Esther mi to nechcela povedať a dokonca ani Mikael." pokrčila som plecami.

,,Tak potom by som ti to asi nemal hovoriť." zatváril sa pochybovačne.

,,Ale teta Esther mi sľúbila, že mi to povie ráno, ale ona určite niečo vynechá."

,,Tak dobre, ale nesmieš nikomu povedať, že som ti to povedal." povedal s obavami, ale ja som sa rozradostnila. ,,Freya bola naša sestra."

Šokovane som si prikryla ústa rukami. ,,Sestra?!"

,,Tichšie." upozornil ma. ,,Áno, naša sestra, teda, bola to naša sestra." posmutnel.

,,A čo sa jej stalo?"

,,Zomrela." niečo takéto som čakala, ale aj tak ma to prekvapilo a začala som sa cítiť zle, že som sa na ňu vôbec pýtala. ,,Skolil ju mor, ja som vtedy ešte nežil. Hlavne kvôli jej smrti sme sa presťahovali cez oceán." stisol mi ruku.

,,To je mi veľmi ľúto." objala som ho a cítila som, že sa začal triasť.





Hneď ráno po zobudení som prišla do kuchyne kde teta Esther už niečo pripravovala. ,,Naozaj chceš vedieť kto je to Freya?" spýtala sa a ja som sa len zlomyselne uškrnula, keby len vedela...

,,Myslíš tvoju dcéru Freya?" tak už vie. Prekvapene sa na mňa pozrela a schytila ma za za plece.

,,Odkiaľ to vieš?" prečo z toho robí drámu? Nie je jedno či som to už vedela pred hodinou alebo až teraz.

,,To nieje podstatné." odfrkla som si a striasla jej ruku z môjho pleca. Neveriacky sa na mňa pozrela. Toto správanie u mňa nebolo obvyklé.

,,Takto sa so mnou nebudeš rozprávať mladá dáma a hneď teraz mi povieš odkiaľ to vieš!" už kričala.

,,Nepoviem ti to, tiež si mi celý môj život nepovedala o Freyi!" stratila trpezlivosť a chytila ma za spánky. Už som o tom niekde počula, ona sa mi snaží dostať do hlavy! Aj cez moje protesty pokračovala, ale po asi minúte rázne odtrhla ruky od mojej hlavy. Dúfam, že sa to nedozvedela...

,,Si mocnejšia než som si myslela." začala brblať keď sa spamätala zo šoku. ,,Chráni ťa nejaké veľmi mocné kúzlo, cez ktoré sa neviem dostať, ale to je nemožné, iba keby..." viac mi nestihla povedať, pretože cez dvere do domu prišiel Mikael.

O Esther som sa už viac nezaujímala a vybrala som sa rovno k nemu. ,,Prečo si mi aspoň ty o tvojej ďalšej dcére nič nepovedal?" nemala som dôvod byť naňho protivná, a preto som sa chcela len slušne opýtať. ,,V čom bol háčik? Nedôverovali ste mi alebo v čom?" smutne som sa na neho pozrela.

,, Lebo vyzeráš presne tak isto ako som si ju ja vždy predstavoval." zložil si hlavu do dlaní. ,,Freya bola moje prvorodené dieťa a miloval som ju viac ako čokoľvek na svete a nedokázal som od jej smrti vysloviť jej meno a nechcel som ani tebe o tom hovoriť; nechcel som otvárať už zahojené rany," povedal so zármutkom v hlase.

Chcela som mu niečo povedať, čokoľvek, ale nedokázala som to. Odkráčala som z miestnosti a nechala som tam stáť tetu Esther a Mikaela ponorených v svojich myšlienkach.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak a som tu s druhov kapitolou o Freyi a ja dúfam, že sa vám páčila.

Nezabudnite zanechať nejaké tie votes a komenty. :*

Lúči sa Laurila

Videli ste už novú časť TO? :( To nebolo možné čo sa tam stalo, odteraz nemám (oficiálne :D) rada Plecku :( toto spraviť a sklamať toľko fanúšikov. Jednoducho to spraviť nemohla, nemohla:'( Ale v tejto chvíli to naberá na obrátkach a vôbec nieje možné, že ďalší diel bude až o 2 týždne, hlúpe vysielacie prestávky a ešte po takomto dieli :( :( Normálne som sa tu viac rozkecala ako o mojej kapitole :D

It was (no) mistake || [The Originals FF]Where stories live. Discover now